انتشار بیانیه رسمی چین درباره رمز ارزها

1402/05/17
انتشار بیانیه رسمی چین درباره رمز ارزها

انتشار بیانیه رسمی چین درباره رمز ارزها! بهتره بدونین چین بیانیه ای رو در مورد تکنولوژی های جدید و کلاهبرداری های مجازی منتشر کرده. این بیانیه هشداری جدی و مهم به تعداد از کلاهبرداری شبکه ای و رسانه ای خارج از کشور رو میده و اعلام می کنه که چین از همه ابزارها و قابلیت ها واسه مبارزه با کارهای مجرمانه و فعالیت های غیرقانونی استفاده می کنه. در قسمت هایی از این بیانیه به حوزه ارزهای دیجیتال هم اشاره کرده.

توجه داشته باشین که جزب حاکم بر کشور چین در بیانیه رسمی خودش تاکید می کنه که گروه های کلاهبرداری توسط شبکه های بلاک چینی، دنیای متاورس، رمز ارزها، هوش مصنوعی(AI) و تکنولوژی های نوظهور واسه فریب و آسیب رسوندن به افراد بهره می برن. کشور چین مسئولیت خودش می دونه که واسه از بین بردن مراکز کلاهبرداری الکترونیکی و کمک به افراد گرفتار با دولت های مربوطه همکاری گسترده ای می کنه و همه سعی و تلاش خودش رو واسه مبارزه با این رویدادها استفاده کنه.

نکته قابل توجه این هست که کمیته مرکزی سیاسی و حقوقی کشور چین مدتی قبل از برگزاری جلسه عمومی برگزار کرده و در اون ضمن توصیه به رعایت نکات مدیریت سیستماتیک و حاکمیت قانون به لزوم مبارزه با کلاهبرداری های صورت گرفته در رسانه های اجتماعی و بررسی شبکه های خارج از کشور و فعالیت های مجرمانه دیگه اشاره مستقیم کرده بود. الان ما می بینیم که کلمه بلاک چین در تیتر اول بیانیه رسمی چین درباره ارزهای دیجیتال به کار برده شده.

این کمیته اعلام کرده بود که گروه های کلاهبرداری شبکه و رسانه ای خارج از کشور چین واسه فریب کاربران به کارهای مجرمانه مشغول هستن. استخدام و مدیریت گروه های قاچاق انسان و آدم ربایی یا کارهای خشونت آمیز مختلف که جون و سرمایه افراد رو با خطر مواجه می کنه و از اطلاعات شخصی کاربران سوء استفاده می کنه، قسمتی از مواردی هست که کمیته سیاسی و حقوقی چین بهش اشاره می کنه.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد انتشار بیانیه رسمی چین درباره رمز ارزها
سوال امنیتی :5+78 = ?