دولت اسپانیا مالیات های جدید را برای دارایی های دیجیتال در نظر گرفته است

دولت اسپانیا مالیات های جدید را برای دارایی های دیجیتال در نظر گرفته است

نوشته شده در : 1402/11/17

طبق خبرهای منتشر شده، دولت اسپانیا مالیات های جدیدی را برای دارایی های دیجیتال در نظر گرفته است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید خبرهای مهم پیرامون رمز ارزها را مطالعه کنید تا از نوسانات ایجاد شده در بازار سود زیادی کسب کنید.
توجه داشته باشید، در اقدامی که می تواند اثرات موج دار در سراسر اروپا داشته باشد، اسپانیا کنترل خودش را بر نظارت ارزهای دیجیتال و مصادره دارایی های دیجیتال برای بدهی های مالیاتی سخت تر می کند. وزارت دارایی به رهبری ماریا خسوس مونترو، اصلاحات قانونی را برای اعطای اختیارات افزایش یافته به آژانس مالیاتی اسپانیا برای شناسایی و مصادره دارایی های رمزنگاری از مالیات دهندگان با بدهی های معوق انجام می دهد.
این به دنبال فرمان اول فوریه است که نهادهایی را که موظف به گزارش اطلاعات مالیاتی به خزانه داری هستند، شامل بانک ها، بانک های پس انداز و حتی موسسه های پول الکترونیکی می شود. این اقدامات در بحبوحه رویکرد پیشگیرانه اسپانیا برای تنظیم چشم انداز دارایی های دیجیتال قبل از چارچوب مقررات بازارهای دارایی های رمزنگاری شده اتحادیه اروپا که برای اجرای کامل در دسامبر 2025 تنظیم شده است، انجام می شود.
اگر می خواهید این خبر را به خوبی درک کنید، باید تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی را مطالعه کنید. مفاد کلیدی سرکوب پیشنهادی ارزهای دیجیتال در اسپانیا شامل چندین مفاد کلیدی با هدف تقویت توانایی دولت برای تنظیم و جمع آوری مالیاتی در فضای دارایی های دیجیتال است. یکی از جنبه های اصلی تغییرات قانونی، گسترش اختیارات آژانس مالیاتی است که به آن قدرت می دهد تا دارایی های مرتبط با مالیات دهندگان دارایی بدهی های معوق را شناسایی و ضبط کند.
علاوه بر این، این فرمان 1 فوریه دامه نهادهایی را که موظف به گزارش داده های مربوط به مالیات به خزانه داری هستند، گسترش می دهد. اکنون نه تنها بانک ها، بانک های پس انداز و تعاونی های اعتباری، بلکه موسسه های پول الکترونیکی را نیز شامل می شود. این لیست گسترده به طور بالقوه چارچوب گسترده تری برای ردیابی تراکنش های ارز دیجیتال ارائه می دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دولت اسپانیا مالیات های جدید را برای دارایی های دیجیتال در نظر گرفته است
سوال امنیتی :6+46 = ?