چرا تبلیغات ETF بیت کوین در گوگل متوقف شده است؟

نوشته شده در : 1402/11/16

تبلیغات ETF بیت کوین که در گوگل راه اندازی شده بود، به دلیل بررسی های دقیق متوقف شد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا گوگل تبلیغات ETF بیت کوین را اخیرا متوقف کرده است؟ آیا این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد؟ آیا سرمایه گذاران سهام ETF بیت کوین نگران دارایی های خودشان هستند؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید. همچنین شما باید اخبار مربوط به ETF بیت کوین را بررسی کنید تا بدانید این خبرها چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می گذارند. اخیرا گوگل تبلیغات ETF بیت کوین را متوقف کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق قابل معامله بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی متوقف شدن تبلیغات ETF بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با صندوق قابل معامله BTC در بورس

صندوق قابل معامله در بورس که به آن ETF گفته می شود، نوعی صندوق سرمایه گذاری است که سبدی از یک یا چند دارایی را در خود جای داده است و افراد به صورت سهم آن را خرید و فروش می کنند. قیمت هر سهام ETF نیز به نوع دارایی های هر سهم بستگی دارد. خرید و فروش هر سهم ETF از طریق بورس انجام می شود و معامله آن مانند معامله یک سهم معمولی است. همچنین ETF بیت کوین نیز نوعی سهام است که داخل آن مقدار زیادی بیت کوین وجود دارد که با بازار آتی بیت کوین متصل است. استقبال از ETF بیت کوین می تواند آینده بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
نکته قابل توجه این است که سهام ETF بیت کوین به جای اینکه در صرافی ها خرید و فروش شوند، در بورس مورد معامله قرار می گیرند. به همین دلیل، معاملات سهام ETF بیت کوین تنها در ساعتی که بورس یک کشور باز است صورت می گیرد.  به طور کلی صندوق قابل معامله بیت کوین به دو نوع اسپات و فیوچرز تقسیم می شود. نوع اسپات ETF به طور کامل با بیت کوین واقعی پشتیبانی می شود که خطر بزرگی آن را تهدید می کند؛ در حالی که ETF فیوچرز به طور مستقیم با بیت کوین واقعی پشتیبانی نمی شود.

متوقف شدن تبلیغات ETF بیت کوین در گوگل

توجه داشته باشید که پذیرش صندوق های ETF بیت کوین توسط فرایندهای بررسی دقیق از پلتفرم های معاملاتی بزرگ کاهش یافته است. همچنین تبلیغات ETF بیت کوین در گوگل به دلیل بررسی های دقیق متوقف شده است. بررسی دقیق یک تحلیل جامع و کاملی است که قبل از تصمیم گیری انجام می شود. این شامل بررسی دقیق همه حقایق، درک ریسک ها و فرصت ها و اطمینان از اینکه همه چیز همانطور که قبل از سرمایه گذاری پول یا منابع به نظر می رسد است. LPL Financial در نظر دارد بررسی دقیق خودش را در مورد ETF بیت کوین در مدت سه ماه تکمیل کند.
جالب است بدانید،ETFها در صورت عملکرد ضعیف و عدم جمع آوری دارایی های قابل توجه، ممکن است تعطیل شوند. این می تواند یک تجربه بسیار منفی برای سرمایه گذار، برای مشاور مالی باشد. پتمن به بلومبرگ گفت که همچنین برای شرکتی مانند ما بسیار پرهزینه است که به تسهیل آن کمک کند و تاکید کرد که برای LPL مهم است که مطمئن شود که آنها در طول زمان بادوام هستند و یک پایان نامه سرمایه گذاری خوب وجود دارد. این در نهایت فرصتی است که ما معمولا در زمان ارزیابی آنها دریافت می کنیم.
جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ معقتد است که پذیرش گسترده بیت کوین ETF ممکن است کندتر از حد انتظار باشد. طی یک وبینار خصوصی با CryptoQuant که در ژانویه برگزار شد، سیفارت پیش بینی کرد که ETFها می توانند 10 میلیارد دلار در سال اول خود جذب کنند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق قابل معامله BTC در بورس برای شما ارائه کنیم و به بررسی متوقف شدن تبلیغات ETF بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF نوعی صندوق قابل معامله در بورس است که گوگل اخیرا تبلیغات آن را شروع کرده بود، ولی خبرهایی منتشر شده است که تبلیغات ETF بیت کوین به دلیل بررسی های دقیق تر متوقف شده است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا تبلیغات ETF بیت کوین در گوگل متوقف شده است؟
سوال امنیتی :5+78 = ?