برزیل در مسیر دریافت بالاترین مالیات بر ارزش افزوده در جهان

برزیل در مسیر دریافت بالاترین مالیات بر ارزش افزوده در جهان

نوشته شده در : 1402/08/21

طبق خبری که به دستمان رسیده است، برزیل در مسیر دریافت بالاترین مالیات بر ارزش افزوده در جهان است و قصد دارد میزان مالیات دریافتی خودش را افزایش دهد. بنابراین کسانی که در کشور برزیل ساکن هستند و قصد خرید ارز دیجیتال را دارند، باید مالیات سنگینی را پرداخت کنند.
بهتر است بدانید، مجلس سنای برزیل در 8 نوامبر لایحه اصلاح مالیاتی را تصویب کرد که می تواند این کشور را در مسیر دریافت بالاترین مالیات بر ارزش افزوده در دنیا قرار دهد. این قانون یک سیستم مالیات بر ارزش افزوده دوگانه را معرفی می کند که جایگزین 5 مالیات مصرفی فعلی می شود. این تغییر در کشور برزیل را با بیش از 170 کشوری که در حال حاضر از مالیات بر ارزش افزوده استفاده می کنند، همسو می کند.
با این حال، بخش های مالی مانند سوخت، هتل ها، رویدادها، آموزش و مراقبت های بهداشتی از کاهش یا صفر نرخ مالیات بر ارزش افزوده بهره مند می شوند. برای جبران این معافیت ها، سایر مناطق ممکن است با مالیات استاندارد بالاتری روبرو شوند. شما می توانید بررسی تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی، متوجه شوید که رمز ارزها می توانند سیستم مالی را در کشور برزیل و سایر مناطق دنیا، تحت تاثیر قرار دهند.
خیلی مهم است که بدانید پیشنهاد اصلاح قانون اساسی یک نرخ ثابت مالیات بر ارزش افزوده را مشخص نمی کند و تعیین ارزش آن را به قوانین تکمیلی واگذار می کند. در صورتی که سناریوهای وزارت خزانه داری و IPEA درست باشد، مالیات بر ارزش افزوده برزیل از همه کشورهای دیگر پیشی می گیرد. هند یکی دیگر از کشورهای در حال توسعه است که سیستم مالیات بر ارزش افزوده چند لایه را با نرخ هایی از 0 درصد تا 28 درصد در سال 2017 اجرا کرد.
انتقال یک فاز آن 11 ماه طور کشید. همچنین انتقال تدریجی برزیل از سال 2026 تا 2033 برنامه ریزی شده است. در میان کشورهایی که مالیات بر ارزش افزوده را اجرا می کنند، مجارستان در حال حاضر بالاترین نرخ را با 27 درصد و آندورا با 4.5 درصد کمترین نرخ را دارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد برزیل در مسیر دریافت بالاترین مالیات بر ارزش افزوده در جهان
سوال امنیتی :2+50 = ?