دارایی های صندوق بیت کوین به بالاترین سطح خود رسید!

1402/08/20
دارایی های صندوق بیت کوین به بالاترین سطح خود رسید!

با توجه به داده های منتشر شده، دارایی های صندوق بیت کوین(Bitcoin) به بالاترین سطح خود رید، چون هیجان ETF نقطه ای سرمایه گذاران کریپتو را جذب می کند. CoinShares گزارش داد که وجوه دارایی هلای دیجیتال از یک میلیارد دلار در جریان خالص ورودی در سال جاری فراتر رفت و پول به طور عمده به سرمایه گذاری های متمرکز بر بیت کوین سرازیر شد.
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید اخبار مهمی که پیرامون این رمز ارز منتشر می شوند را زیر نظر بگیرید. به گفته ByteTree صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین دارای بالاترین رقم BTC 863434 هستند. وجوه دارایی دیجیتال به طور کلی در هفته های گذشته با گسترش خوش بینی بیت کوین ETF به بازار رمز ارزها، جریان های زیادی را جذب کردند. تحلیلگران معتقد هستند که ETF بیت کوین تاثیر قابل توجهی روی آینده بیت کوین خواهد داشت و می تواند به یکی از برترین عوامل رشد قیمتی بیت کوین تبدیل شود.
به طور کلی دارایی های صندوق سرمایه گذاری بیت کوین به دلیل خوش بینی درباره تایید آینده برای یک ETF بیت کوین به بالاترین میزان خود در کنار افزایش مداوم توکن رسیده است. به گفته شرکت مشاوره سرمایه گذاری ByteTree دارایی های توکن در این هفته به 863434 افزایش یافت که رکورد قبلی ثبت شده در آوریل 2022 را از بین برد. طی ماه گذشته، صندوق ها تقریبا 22100 بیت کوین اضافی کردند.
چارلی موریس که مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ByteTree است گفت، جای تعجب نیست که قیمت اخیرا خیلی بالا بوده است.
توجه داشته باشید که صندوق های سرمایه گذاری گسترده تر نیز در هفته های قبلی از افزایش نقدینگی تازه برخوردار بودند، به طوری که شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال CoinShares گزارش داد که 767 میلیون دلار جریان خالص ورودی در شش هفته گذشته داشته است که بیشترین میزان در چنین بازه زمانی از زمان بازار صعودی 2021 است. علاوه بر این، جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات CoinShares اوایل روز جمعه خاطرنشان کرد که ورودی ها به دارایی های دیجیتال تاکنون در سال جاری به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دارایی های صندوق بیت کوین به بالاترین سطح خود رسید!
سوال امنیتی :3+71 = ?