مایکل سیلر: تقاضا برای بیت کوین می تواند 10 برابر افزایش یابد!

مایکل سیلر: تقاضا برای بیت کوین می تواند 10 برابر افزایش یابد!

نوشته شده در : 1402/08/21

مایکلر سیلر که یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری مایکرواستراتژی(MicroStrategy) است می گوید تقاضا برای خرید بیت کوین می تواند در 12 ماه آینده تا ده برابر افزایش پیدا کند. همچنین این شخص انتظار دارد بیت کوین یک رشد قیمتی خیلی خوبی را تجربه کند و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.
توجه داشته باشید که مایکل سیلر تاکید کرد که تقاضا برای بیت کوین بعد از نصف شدن سال آینده به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. با نصف شدن بیت کوین(Bitcoin) تنها چند ماه دیگر، مایکل سیلر فکر می کند که تقاضا برای بیت کوین می تواند تا پایان سال 2024 تا 10 برابر افزایش پیدا کند. به طور کلی آینده بیت کوین را درخشان تصور می کند و به آن امیدوار است.
طی یک سخنرانی در کنوانسیون کریپتو استرالیا 2023 در 10 نوامبر، از مایل سیلور خواسته شد که چشم انداز خودش را برای بیت کوین و اکوسیستم آن در 4 تا 5 سال آینده بیان کند. در پاسخ، سیلور در ابتدا خلاصه ای از دوره بین سال های 2020 و 2024 ارائه کرد و خاطرنشان کرد که بیت کوین از یک دارایی غیرقانونی خارج از کشور به یک برنامه جریان اصلی نهادینه شده تبدیل شد.
علاوه بر این، مایکل سیلر در کوتاه مدت گفت که ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) تا پایان سال 2024 به یک دارایی جریان اصلی نوجوانان تبدیل می شود. چون او پویایی های کلیدی پیرامون عرضه و تقاضا را که به زودی وارد عمل می شود، برجسته کرد. مایل سیلر در ادامه 12 ماه آینده بیت کوین را به عنوان مهمانی خروجی توصیف کرد، چون دارایی از کالج فارغ التحصیل شده و به دنیای واقعی می رود.
با نگاهی به سال های 2024 تا 2028، مایکل سیلر پیش بینی کرد که بیت کوین همچنان در مرحله رشد بالایی خواهد بود، چون پذیرش در صنعت فناوری بزرگ و بانک های بزرگ در سراسر دنیا گسترش پیدا می کند و هر دو بخش بیت کوین را در محصولات و خدمات خود ادغام می کنند. مایکل سیلر گفت که انتظار دارد شاهد رقابت زیادی بین شرکت هایی مانند ایل و متا باشد تا بیت کوین(Bitcoin را به دست بیاورند و در نهایت با سودهای زیادی بفروشند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد مایکل سیلر: تقاضا برای بیت کوین می تواند 10 برابر افزایش یابد!
سوال امنیتی :8+99 = ?