3 ارزی که باید از آنها در هفته آینده دوری شود کدامند؟

نوشته شده در : 1402/08/21

3 رمز ارزی که باید در هفته آینده از آنها دوری شود؛ آیا می خواهید با این ارزهای دیجیتال آشنا شوید؟ آیا قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال را دارید؟ چگونه می توان بهترین رمز ارزها را برای سرمایه گذاری انتخاب کرد؟ آیا چیزی درباره هک پولونیکس شنیده اید؟ جاستین سان در رابطه با هک پولونیکس چه ادعایی کرده است؟ چرا نباید روی سه رمز ارز گفته شده سرمایه گذاری کرد؟

بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که هر کدام از این رمز ارزها پتانسیل رشد قیمت دارند و شما می توانید با سرمایه گذاری روی این رمز ارزها سود زیادی کسب کنید. البته توجه داشته باشید که همه رمز ارزها سودآور نیستند و در برخی از مواقع باید از معامله بعضی از ارزهای دیجیتال جلوگیری کرد. اخیرا توصیه شده است تا در هفته آینده از سه رمز ارز دوری کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی ارزهایی که باید در هفته آینده از آنها دوری شود، بپردازیم.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

بازار رمز ارزها یکی از بهترین و نوظهورترین بازارهای مالی در دنیا است که دارای ارزهای دیجیتال زیادی است که می توانید روی آنها سرمایه گذاری کرده و سود زیادی کسب کنید. قبل از سرمایه گذاری در رمز ارزها باید اقدام به شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید. توجه داشته باشید که بازار رمز ارزها فرصت های کسب سود زیادی را در اختیار معامله گران و تریدرها قرار می دهد و شما برای سرمایه گذاری در این بازار باید با اصطلاحات و مفاهیم زیادی آشنا شوید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به عنوان یک فرصت عالی کسب درآمد محسوب می شود و افراد زیادی از طریق سرمایه گذاری روی رمز ارزها سود زیادی کسب می کنند. شما نیز می توانید با خرید رمز ارزهای مستعد رشد و نگهداری آنها برای طولانی مدت، سود زیادی کسب کنید. تجزیه و تحلیل رمز ارزها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر تصمیم دارید میزان سودآوری معاملات خودتان را بیشتر کنید، تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال را جدی بگیرید.

3 ارز دیجیتالی که باید در هفته آینده از آنها دوری کنید!

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

توجه داشته باشید که در بازار رمز ارزها تریدرها و معامله گران می دانند که شناسایی رمز ارزها برای جلوگیری از معامله می تواند به اندازه تعیین دقیق سرمایه گذاری های سودآور مهم باشد. به ویژه این هفته محکوم به رویداد مهم هک پولونیکس بود که مسئول بیشتر از 122 میلیون دلار ارز دیجیتال سرقت شده از صرافی ارز دیجیتال جاستین سان بود. در میان رمز ارزهای موجود در بازار، شما باید در هفته آینده از معامله سه ارز دیجیتال جلوگیری کنید. در ادامه این رمز ارزها را برای شما معرفی و بررسی می کنیم:

• ارز دیجیتال OX

یکی از رمز ارزهایی که باید در هفته آینده از معامله آن جلوگیری کنید، ارز دیجیتال OX است. توکن Open Exchange پنجمین ارز دزدیده شده در صرافی پولونیکس است. توجه داشته باشید که هکر 197.75 میلیون توکن OX را به ارزش تقریبی 2.83 میلیون دلار دزدیده است. طبق بررسی های انجام شده در کوین مارکت کپ، این مقدار معادل 7 درصد از ارزش بازار توکن OX است.

• ارز دیجیتال فلوکی(FLOKI)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که باید از خرید و فروش آن در هفته آینده جلوگیری کرد، رمز ارز فلوکی یا FLOKI است. این ارز نیز در هک صرافی پولونیکس توسط هکرها به سرقت برده شده است. در مجموع 814.110 دلار فلوکی در روز جمعه به سرقت رفت. با این حال، فلوکی با ارزش بازار 285.50 میلیون دلار با حجم روزانه 45.95 میلیون دلار خرید و فروش می شود.

• رمز ارز سایتما(Saitama)

ارز Saitama نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که باید در هفته آینده از آن دوری کرد. این ارز نیز در هک صرافی پولونیکس به سرقت برده شد. سایتما دارای ارزش بازار 43 میلیون دلاری و حجم 24 ساعته 488939 دلاری است. میزان رمز ارزهایی که در این هک به سرقت برده شد، بیش از نیمی از حجم کل آن و 0.6 درصد از ارزش بازار ارز دیجیتال سایتما را تشکیل می دهد. در پایان لازم به ذکر است که یکی از سوالات مرسوم در بررسی ارزهای دیجیتال سود ده این است که از کجا بفهمیم یک ارز در حال رشد است و این رشد قرار است تا کجا ادامه داشته باشد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی ارزهایی که باید در هفته آینده از آنها دوری شود، بپردازیم. همانطور که گفته شد، در هفته گذشته صرافی ارز دیجیتال پولونیکس هک شد و رمز ارزهای زیادی از این صرافی دزدیده شدند. از جمله از این رمز ارزها می توان به ارز دیجیتال فلوکی، رمز ارز OX و ارز دیجیتال سایتما اشاره کرد. توصیه می شود از معامله این رمز ازرها در هفته آینده جلوگیری کنید تا هیچ ضرری در معاملات خود نکنید.


نظرات کاربران در مورد 3 ارزی که باید از آنها در هفته آینده دوری شود کدامند؟
سوال امنیتی :6+91 = ?