پلیس اسپانیا شبکه تامین مالی داعش در این کشور را متلاشی کرد

پلیس اسپانیا شبکه تامین مالی داعش در این کشور را متلاشی کرد

نوشته شده در : 1402/09/28

طبق خبرهای به دست آمده، پلیس اسپانیا عملیات تامین مالی داعش مبتنی بر ارز دیجیتال را سرکوب کرد. به نظر می رسد، داعش از طریق صرافی ارز دیجیتال، کمک های مالی زیادی را دریافت کرده است. شما برای درک درست این خبر باید اطلاعاتی درباره قوانین کشورها درباره رمز ارزها در اختیار داشته باشید.
توجه داشته باشید، پلیس اسپانیا با موفقیت یک شبکه درگیر در تامین مالی داعش از طریق تراکنش های ارز دیجیتال را منهدم کرد و در آخر هفته 5 نفر را درگیر کرد. این عملیات که قسمتی از تحقیقات دو و نیم ساله است، افرادی را هدف قرار داد که گفته می شود با سازمان تروریستی موسوم به داعش مرتبط هستند. دستگیری ها در والنسیا، کاسرس، آلیکانته و گیپوزکوآ انجام شد. چهار نفر از متهمان با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
تامین مالی شبکه جهانی داعش از طریق کریپتو
بر اساس بیانیه رسمی پلیس ملی اسپانیا، این عملیات نشان دهنده مرحله دوم MIYA است، ابتکاری که در سال 2021 توسط کمیساریای اطلاعات عمومی پلیس ملی اسپانیا راه اندازی شد. این تحقیقات با همکاری سرویس های اطلاعاتی و امنیتی در 12 کشور، از جمله سازمان نظارت بر قلمرو مراکش اداره کل امنیت داخل الجزایر، اداره کل موریتانی، اداره کل امنیت ملی ایالات متحده همکاری شد. دفتر تحقیقات فدرال پول سوئیس و یوروپول. این خبر امنیت در ارزهای دیجیتال را نشان می دهد.
دستگیری های اخیر در اسپانیا نشان دهنده پایان تحقیقات است و پنج نفر بازداشت شدند. یکی از مظنونان در ماه های اخیر نشانه هایی از افراطگرایی را نشان داده و تمایل خودش را برای انجام یک حمله ابراز کرده بود. در بازرسی از محل سکونت این افراد، مقامات مهمات اسلحه، یک تبر، کتابچه راهنمای تلقین به خردسالان و تبلیغات جهادی را کشف کردند. در بروزرسانی فعلی، کل ارزش بازار رمز ارزها 1.525 تریلیون دلار است که نشان دهنده کاهش بیش از 2 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پلیس اسپانیا شبکه تامین مالی داعش در این کشور را متلاشی کرد
سوال امنیتی :1+69 = ?