چرا قیمت بیت کوین(BTC) دوباره کاهش پیدا می یابد؟

نوشته شده در : 1402/09/27

قیمت بیت کوین دوباره کاهش پیدا می یابد! آیا می خواهید اطلاعاتی درباره این مسئله به دست آورید؟ به نظر شما چرا قیمت بیت کوین دوباره ریزش می کند؟ چه دلایلی باعث می شوند تا قیمت بیت کوین کاهش پیدا کند؟ ریزش بیت کوین تا چه سطحی می تواند ادامه داشته باشد؟ مقاومت ها و حمایت های اصلی بیت کوین کدام سطوح هستند؟ آیا ریزش قیمت بیت کوین به معنی پایان روند صعودی آن است؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و سطوح مهمی را که بیت کوین به آنها عکس العمل نشان می دهد را تشخیص دهید. بیت کوین نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات سود زیادی کسب کنید. برای این کار باید تحلیل تکنیکال بلد باشید و با آنالیز وضعیت بیت کوین، بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید. اخیرا قیمت بیت کوین دوباره کاهش می یابد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی علت کاهش دوباره قیمت بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

کاهش قیمت بیت کوین

بیت کوین نوسانات زیادی دارد و شما برای کسب سود از این نوسانات، باید وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و سطوح مهم نمودار بیت کوین را تشخیص دهید. بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که نسبت به این سطوح واکنش نشان می دهد و کاهش یا افزایش قیمت آن با موانعی روبرو می شود. بیت کوین هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 42155 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعته گذشته 1 درصد رشد کرده است و به نظر می رسد به سمت مقاومت 42250 دلار حرکت می کند.
اگر بیت کوین بتواند از مقاومت 42250 دلاری خود عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری برسد و به روند صعودی خود ادامه دهد، ولی اگر قدرت کافی را نداشته باشد، نمی تواند از این مقاومت عبور کند و یک روند نزولی برای قیمت بیت کوین شروع شود. در هفته گذشته، قیمت بیت کوین تا نزدیک سطح 45 هزار دلار رشد کرده بود، ولی خیلی نتوانست در این ناحیه باقی بماند و قیمت آن شروع به کاهش کرد. قیمت بیت کوین تا سطح 40 هزار دلار به ریزش خود ادامه داد و با برخورد با حمایت اصلی خود، دوباره به سمت بالا برگشت.

علت کاهش دوباره قیمت بیت کوین

کاهش قیمت بیت کوین

همانطور که می بینید، قیمت بیت کوین دوباره در حال کاهش است و معامله گران و تریدرها ضرر می کنند. این کاهش قیمت قطعا دلایلی دارد که باید بررسی شوند. قیمت بیت کوین به زیر 42 هزار دلار کاهش یافت. همچنین قیمت بیت کوین سعی کرد تا بالاتر از سطح 43 هزار دلار افزایش یابد. با این حال، بیت کوین(BTC) نتوانست خیلی زیاد بالای قیمت 43 هزار دلار باقی بماند و خیلی زود به سطوح پایین تری ریزش کرد.
توجه داشته باشید، بیت کوین با حمایت های مهمی روبرو است که باید این حمایت های خودش را حفظ کند. یکی از حمایت های اصلی بیت کوین، سطح 41250 دلار است که اگر نتواند این ناحیه را حفظ کند، دوباره قیمت آن کاهش می یابد. در جهت صعودی، مقاومت فوری نزدیک به سطح 41250 دلار است. اولین مقاومت اصلی نزدیک به 41800 دلار و خط روند شکل می گیرد. بسته شدن بالاتر از مقاومت 41800 دلار ممکن است شروع یک افزایش ثابت باشد. مقاومت کلیدی بعدی می تواند نزدیک به 42250 دلار باشد که بالاتر از آن بیت کوین می تواند نزدیک به 42250 دلار باشد که بالاتر از آن بیت کوین می تواند تا سطح 42800 دلار افزایش یابد. یکی از مواردی که در بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شود این است که کاهش قدرت دلار در برابر بیت کوین چقدر است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی علت کاهش دوباره قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 42155 دلار خرید و فروش می شود و شاهد کاهش قیمت آن هستیم. بیت کوین با حمایت های مهمی روبرو است که این حمایت ها می توانند از ریزش بیشتر قیمت بیت کوین جلوگیری کنند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا قیمت بیت کوین(BTC) دوباره کاهش پیدا می یابد؟
سوال امنیتی :2+37 = ?