پیش بینی عجیب افزایش 1500 درصدی قیمت برای XRP

1402/09/27
پیش بینی عجیب افزایش 1500 درصدی قیمت برای XRP

تحلیلگران مشهور بازار پیش بینی کردند که قیمت ریپل(XRP) می تواند یک رشد 1500 درصدی را تجربه کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، ابتدا باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم پیرامون ارز دیجیتال ریپل را مطالعه کنید.
توجه داشته باشید، قیمت ریپل(XRP) برای انجام یک حرکت قابل توجه تلاش کرده است و علیرغم اینکه ریپل، وارد چندین شراکت شده و با تحولات قانونی و نظارتی قابل توجهی روبرو شده است، تا حد زیادی ثابت مانده است. بعد از حکم دادگاه مبنی بر اینکه توکن در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار امنیت ندارد، انتظارات زیادی وجود داشت که ارز دیجیتال ریپل یک افزایش قابل توجهی را تجربه کند.
در میان نگرانی ها درباره رکود ارز دیجیتال ریپل(XRP) یک تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال با اسم مستعار CryptoInsightUK معتقد است که این توکن ممکن است در آستانه یک نقطه عطف حیاتی باشد. در پستی در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) در 17 دسامبر این تحلیلگر یک افزایش بالقوه قابل توجه بر اساس حرکت نمودار ریپل در مقابل بیت کوین را پیش بینی کرد.
علاوه بر این، تحلیلگر تاکید کرد که ارز دیجیتال ریپل(XRP) در حال حاضر در حد پایین محدوده XRP/BTC قرار دارد، با پتانسیل حرکت قابل توجه بیش از 88 درصد در برابر بیت کوین، ولی ریپل جای زیادی برای رشد دارد. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، ریپل می تواند گزینه خوبی برای شما محسوب شود.
ارز دیجیتال ریپل هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.60 دلار معامله می شود و با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر ریپل بتواند سطوح مقاومتی خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. ولی اگر نتواند مقاومت های خودش را رد کند، دوباره ریزش کرده و قیمت آن پایین می آید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی عجیب افزایش 1500 درصدی قیمت برای XRP
سوال امنیتی :8+90 = ?