یک نهنگ بیش از 780 میلیون دلار استیبل کوین را به بایننس منتقل کرد!

1402/09/24
یک نهنگ بیش از 780 میلیون دلار استیبل کوین را به بایننس منتقل کرد!

طبق بررسی های انجام شده، یکی از نهنگ های بازار ارز دیجیتال بیش از 780 میلیون دلار استیبل کوین را به صرافی بایننس منتقل می کند. این جابجایی می تواند به معنی آماده شدن نهنگ برای خرید ارز دیجیتال باشد. اگر خریدی صورت بگیرد، قیمت آن رمز ارز افزایش قابل توجهی را تجربه می کند.
جالب است بدانید Data Nerd Data در 13 دسامبر نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، کیف پول 0xea8 حدود 200 میلیون پوند از بایننس، بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا بر اساس تعداد مشتریان، جابجا شده است. انتقال نهنگ توجه کاربران مشتاق رمز ارزها را به خود جلب کرده است. آنها همچنین خاطرنشان کردند که این انتقال به زودی با سپرده گذاری 99.95 میلیون FDUSD یک استیبل کوین که توسط صرافی پشتیبانی می شود، دنبال شد.
آدرس نهنگ در حال جمع آوری استیبل کوین FUSD در بایننس مقادیر زیادی است. Data Nerd Data نشان می دهد که این آدرس در چهار ماه گذشته بیش از 781 میلیون FDUSD را به صرافی ارز دیجیتال بایننس منتقل کرده است. این نهنگ می تواند در آینده نسبت به خرید انواع ارزهای دیجیتال اقدام کند.
در این دوره، از حدود سپتامبر بازار ارزهای دیجیتال در حال بهبود بوده و به دلیل بهبود عوامل بنیادی، بالاتر رفته است. بهتر است بدانید، انباشت بیش از 781 میلیون دلار استیبل کوین توسط کیف پولی که توسط یک شخص یا یک نهاد ناشناس کنترل می شود، برای قیمت های کریپتو و بیت کوین بسیار صعودی است. این می تواند نشان دهد که یک سرمایه گذار نهادی بزرگ یا گروهی از سرمایه گذاران در حال جمع آوری استیبل کوین ها هستند که به طور بالقوه برای یک حرکت مهم در بازار آماده می شوند.
از نظر تاریخی، جابجایی های بزرگ استیبل کوین ها به صرافی های متمرکز معمولا قبل از دوره های صعودی بزرگ بوده است. استیبل کوین ها برای رمز ارزها مهم هستند و از وجوه نقدینگی کافی اطمینان می دهند. از آنجایی که بیشتر آنها به دلار متصل هستند و می توانند توسط فیات پشتیبانی شوند، این توکن ها که بیشتر در اتریوم یا ترون ساخته می شوند، معمولا به عنوان دروازه ای برای ارزهای دیجیتال استفاده می شوند. بنابراین، انباشت آنها می تواند نشان دهنده افزایش علاقه و فشار خرید زیاد باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد یک نهنگ بیش از 780 میلیون دلار استیبل کوین را به بایننس منتقل کرد!
سوال امنیتی :1+85 = ?