43 هزار دلار یک بار دیگر به سطح مقاومت بیت کوین تبدیل شد!

1402/09/24
43 هزار دلار یک بار دیگر به سطح مقاومت بیت کوین تبدیل شد!

طبق تحلیل های انجام شده، قیمت بیت کوین(BTC) بالا می رود، ولی سطح 43 هزار دلار به عنوان مقاومت مهمی برای بیت کوین در نظر گرفته می شود. قیمت بیت کوین پایه ای بالاتر از منطقه حمایتی 40 هزار دلاری تشکیل داد. بیت کوین اکنون در تلاش برای پاکسازی منطقه مقاومت 43 هزار دلاری و تثبیت است. بیت کوین افزایش جدیدی را از پایه پشتیبانی 40 هزار دلاری شروع کرد.
اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید قیمت این رمز ارز را تحلیل کنید و موقعیت های ورود و خروج معامله را تشخیص دهید. قیمت بیت کوین بالای 42 هزار دلار معامله می شود و در نمودار ساعتی بیت کوین در بالای خط روند نزولی متصل با مقاومت نزدیک به 41050 دلار شکسته شد. اگر حرکت واضحی بالاتر از مقاومت 43 هزار دلاری وجود داشته باشد، این رمز ارز می تواند به حرکت صعودی خود ادامه دهد.
قیمت بیت کوین دوباره قدرت می گیرد!
توجه داشته باشید، قیمت بیت کوین به خوبی بالای سطح حمایت 40 هزار دلار باقی می ماند. بیت کوین(BTC) پایه ای را تشکیل داد و اخیرا افزایش جدیدی را بالای مقاومت 41 هزار دلار شروع کرده است. در نهایت، قیمت سطح مقاومت 43 هزار دلاری را تست کرد.
مقاومت کلیدی بعدی می تواند نزدیک به 44500 دلار باشد که بالاتر از آن بیت کوین می تواند تا سطح 45 هزار دلار افزایش یابد. حرکت واضح به بالای سطح45 هزار دلار می تواند سرعت آزمایش 46500 دلاری را فراهم کند. ولی اگر بیت کوین نتواند از محدوده مقاومت 43200 دلاری بالا رود، ممکن است کاهش دیگری را شروع کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح 42500 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته است.
حمایت اصلی بعدی نزدیک به 42 هزار دلار است که قیمت کمتر از آن ممکن است منطقه 41200 دلار را آزمایش کند. اگر حرکتی به زیر 41200 دلار انجام شود، خطر ضرر بیشتر وجود دارد. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند در کوتاه مدت به سمت حمایت 40 هزار دلار کاهش یابد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 43 هزار دلار یک بار دیگر به سطح مقاومت بیت کوین تبدیل شد!
سوال امنیتی :1+56 = ?