چرا ETF بیت کوین بلک راک بانک های وال استریت را به همکاری دعوت می کند؟

نوشته شده در : 1402/09/23

ETF بیت کوین BlackRock بانک های وال استریت را به همکاری دعوت می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما این خبر چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می گذارد؟ چه زمانی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ETF شرکت بلک راک را تایید می کند؟ شرکت BlackRock چه تغییراتی در ETF بیت کوین نقطه ای خودش اعمال کرد؟ آیا بانک های وال استریت با ETF بیت کوین بلک راک همکاری خواهند کرد؟
امروزه خبرهای مثبتی پیرامون صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس یا ETF بیت کوین منتشر می شود و شرکت های معتبری سعی می کنند تا ETF بیت کوین خودشان را راه اندازی کنند. شرکت بلک راک نیز ETF بیت کوین خودش را راه اندازی کرده است و منتظر تاییدیه رسمی از سمت کمیسیون SEC است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید خبرهای مربوط به این حوزه را زیر نظر بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره راه اندازی ETF بیت کوین BlackRock برای شما ارائه کنیم و به بررسی دعوت به همکاری بانک های وال استریت با ETF بیت کوین بلک راک بپردازیم.

راه اندازی ETF بیت کوین BlackRock

ETF بیت کوین

جالب است بدانید، شرکت بلک راک(BlackRock) پیشرفت قابل توجهی در مسیر راه اندازی صندوق ETF بیت کوین داشته است. به نظر می رسد که بلک راک یک قدم به عرضه ETF بیت کوین خود در بورس نزدیک شده است. توجه داشته باشید که صندوق قابل معامله بیت کوین در شرکت بلک راک آماده عرضه است و اکنون کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا همان SEC باید آن را تایید کند. اگر کمیسیون SEC صندوق قابل معامله بیت کوین شرکت بلک راک را تایید کند، قیمت بیت کوین رشد قابل توجهی را خواهد کرد و می توان نسبت به آینده بیت کوین امیدوار بود.
شرکت BlackRock در ماه ژوئن سال جاری درخواست خودش را برای راه اندازی صندوق ETF آی شیرز بیت کوین تراست ثبت و بازار را تحت تاثیر قرار داد. هم اکنون، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در حال بررسی ده ها درخواست مختلف از جمله ETF اسپات بیت کوین بلک راک است. قیمت بیت کوین نیز در ماه گذشته به دنبال انتشار اخبار مختلف درباره تایید احتمالی ETF اسپات شرکت بلک راک رشد چشمگیری را تجربه کرد و وارد یک روند صعودی شد. این روند صعودی همچنان ادامه دارد.

همکاری بانک های وال استریت با ETF بیت کوین بلک راک

ETF بیت کوین

توجه داشته باشید که ETF بیت کوین شرکت BlackRock از بانک های وال استریت دعوت به همکاری کرده است. به نظر می رسد این بانک ها که تحت نظارت ایالات متحده کار می کنند، نمی توانند به طور مستقیم ارز بیت کوین را در خود نگه دارند و باید از طریق سهام ETF بیت کوین آن را ذخیره کنند. بنابراین، اگر ETF بیت کوین شرکت بلک راک به طور رسمی تایید شود، بانک های وال استریت می توانند سهام بیت کوین را نگه دارند. این مسئله بازار رمز ارزها را متحول می کند و باعث می شود قیمت بیت کوین افزایش پیدا کند.
شرکت بلک راک(BlackRock) تغییری در ساختار ETF بیت کوین خود ایجاد کرد و این تغییر باعث شد تا بانک های وال استریت دیگر محدودیتی نداشته باشند و سهام بیت کوین را نگه دارند. علاوه بر این، بلک راک اخیرا ETF بیت کوین را طوری ساخته است که افراد می توانند سهام جدید صندوق ETF را با پول نقد ایجاد کنند و تنها با ارزهای دیجیتال قادر به انجام این کار نباشند. این مسئله به شرکت های بزرگی مانند JPMorgan اجازه می دهد تا به عنوان AP برای ETF بلک راک عمل کنند. سوالی که در مورد بیت کوین برای برخی از افراد پیش می آید این است که بیت کوین چگونه مدیریت می شود؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره راه اندازی ETF بیت کوین BlackRock برای شما ارائه کنیم و به بررسی دعوت به همکاری بانک های وال استریت با ETF بیت کوین بلک راک بپردازیم. همانطور که گفته شد، شرکت بلک راک ETF بیت کوین خودش را راه اندازی کرده و اکنون باید سازمان SEC آن را تایید کند. همچنین ETF بلک راک اخیرا از بانک های وال استریت دعوت به همکاری کرده است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا ETF بیت کوین بلک راک بانک های وال استریت را به همکاری دعوت می کند؟
سوال امنیتی :7+94 = ?