3 پروژه برتر دیفای(DeFi) برای خرید

1402/09/22
3 پروژه برتر دیفای(DeFi) برای خرید

تحلیلگران مشهور بازار کریپتو، 3 ارز دیجیتال برتر دیفای(DeFi) را برای خرید به سرمایه گذاران و معامله گران برتر بازار معرفی کردند. شما می توانید این رمز ارزها را از طریق صرافی ارز دیجیتال خریداری کرده و آنها را در کیف پول خودتان نگه دارید.
توجه داشته باشید، کل ارزش قفل شده(TVL) در امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای به طور پیوسته بالای 50 میلیارد دلار رسیده است. جالب است بدانید که این ارزش دلاری دیفای را بالاتر از تولید ناخالص داخلی برخی از کشورها قرار می دهد. در حالی که اتریوم رهبر وب 3 است و نزدیک به 50 درصد بر ارزش قفل کلی تسلط دارد، برخی از رقبای زیرساخت به طور مداوم توجه سرمایه گذاران و توسعه دهندگان را به خود جلب می کنند.
به طور خاصی، سولانا(SOL)، کاردانو(ADA) و آوالانچ(AVAX) اکوسیستم دیفای Defi خود را با پروتکل های ارزشمند رشد داده اند. علاوه بر این، این بلاک چین های لایه 1 حرکت قوی برای توکن های بومی خود نشان داده اند. در هر مورد، کاردانو، سولانا و آوالانچ اکوسیستم خودشان را از طریق هزینه های تراکنش و کاهش تقاضا تامین می کنند که در عملکرد قیمت آنها منعکس می شود.
قابل ذکر است که همین مورد درباره توکن بومی اتریوم که تحت عنوان ETH خرید و فروش می شود، صدق می کند. همانطور که در سیستم پیشرو دیفای رشد می کند، ارزش دارایی پایه آن نیز افزایش می یابد و به خریداران و سهامداران پاداش می دهد.
در این زمینه، Finbold داده ها و اطلاعات مهم بازار را از DeFiLama بازیابی کرده و سه پروژه برتر دیفای را برای سرمایه گذاری معرفی کرده است. شما می توانید با سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال اتریوم، سولانا و آوالانچ سود زیادی از رشد اکوسیستم دیفای کسب کنید. تحلیلگران انتظار دارند که این سه ارز دیجیتال در آینده رشد چشمگیری را تجربه خواهند کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 3 پروژه برتر دیفای(DeFi) برای خرید
سوال امنیتی :6+37 = ?