با وجود اصلاحات قیمتی شاخص احساسات هنوز صعودی است!

1402/09/21
با وجود اصلاحات قیمتی شاخص احساسات هنوز صعودی است!

داده های منتشر شده نشان می دهند که با وجود اصلاحات قیمتی که بیت کوین انجام داده است، شاخص احساسات همچنان صعودی است و سرمایه گذاران و معامله گران انتظار افزایش دوباره قیمت ها را دارند. سرمایه گذاران و کاربران در بازار همچنان به خرید ارز دیجیتال ادامه می دهند.
توجه داشته باشید، در یک پست وبلاگ اخیر آندره دراگوش، رئیس تحقیقات گروه ETC یک تحلیل کلی از وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال ارائه کرده است. یافته های دراگوش پویایی عملکرد بازار، فعالیت های سودآور و روندهای مشتق را روشن می کند. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید شاخص احساسات بازار را زیر نظر بگیرید.
طبق تحلیل دراگوش، ارزهای دیجیتال انعطاف پذیری خود را به نمایش گذاشتند، چون از دارایی های سنتی مانند سهام بهتر عمل کردند که با افزایش قابل توجه انتظارات سیاست پولی و نقدینگی های آتی کوتاه در ابتدای هفته گذشته حمایت می شد.با این حال، این عملکرد بهتر در کوتاه مدت با محدودیت هایی روبرو شد که دلیل آن قوی تر از حد انتظار داده های مشاغل ایالات متحده بود که شروع به کاهش رشد اخیر کرد. رشد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده و نرخ بیکاری از انتظارات بیشتر شد که باعث معکوس شدن بازدهی خزانه دارری آمریکا و کاهش ریسک پذیری کلی در بازارهای مالی سنتی شد.
نکته قابل توجه این است که عملکرد بهتر آلت کوین ها در این دوره شتاب بیشتری گرفت، به طوری که آوالانچ(AVAX) و کاردانو(ADA) هر کدام بیشتر از 50 درصد بازدهی داشتند. در بین 10 ارز دیجیتال برتر، آوالانچ، کاردانو و پولکادات به عنوان ارزهای دیجیتال برتر شناخته می شوند. به گفته دراگوش، این افزایش عملکرد آلت کوین ها در مقایسه با بیت کوین نشان دهنده اشتهای پرخطر در بازار رمز ارزها است.
از طرف دیگر، داده های زنجیره ای بیت کوین نشان می دهد که سرمایه گذاران به طور قابل توجهی سود می برند که شاهد افزایش تعداد سکه های سود ارسالی به صرافی ها است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد با وجود اصلاحات قیمتی شاخص احساسات هنوز صعودی است!
سوال امنیتی :6+46 = ?