ارز دیجیتال بیت کوین تا چه سطحی می تواند ریزش کند؟

نوشته شده در : 1402/09/20

قیمت بیت کوین 8 درصد کاهش یافته و سود هفتگی خود را از دست داده است. آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما ریزش بیت کوین تا چه سطحی می تواند ادامه داشته باشد؟ بیت کوین در چه ناحیه ای حمایت می شود؟ چرا بیت کوین بیش از 8 درصد ریزش کرد؟ آیا قیمت بیت کوین می تواند دوباره افزایش یابد؟ بیت کوین اصلاح قیمتی خود را از چه ناحیه ای شروع کرد؟
بازار کریپتو یکی از بازارهای هیجانی است که دارای نوسانات قیمتی زیادی است. اگر شما قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین موقعیت های ورود و خروج معامله را تشخیص دهید. بیت کوین اخیرا یک ریزشی انجام داده و قیمت آن 8 درصد افت کرده است. تحلیلگران انتظار دارند که قیمت بیت کوین دوباره به سمت بالا برود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی ریزش 8 درصدی قیمت بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین

اگر می خواهید بیت کوین بخرید و از نوسانات قیمت آن سود کسب کنید، باید وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین را شناسایی کنید. بیت کوین اولین ارز رمزنگاری شده در بازار است که توسط شخصی ملقب به ساتوشی ناکاموتو ایجاد و عرضه بازار شد. بیت کوین از زمان راه اندازی تاکنون موفقیت های زیادی پشت سر گذاشته و مورد توجه اکثر سرمایه گذاران و کاربران بازار قرار گرفته است. به همین دلیل قیمت بالایی دارد و گران قیمت ترین ارز دیجیتال دنیا است.
ارز دیجیتال بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 42200 دلار معامله می شود که نسبت به چند روز گذشته بیش از 4 درصد کاهش یافته است. این کاهش قیمت باعث شد تا بیت کوین سود هفتگی خودش را از دست بدهد و سرمایه گذاران نتوانند سودی کسب کنند. مقاومت ها و حمایت های مهمی در چارت بیت کوین دیده می شوند. مقاومت ها جلوی افزایش قیمت بیت کوین را می گیرند و بیت کوین برای ادامه روند صعودی خود باید بتواند مقاومت های اصلی خودش را به سمت بالا بشکند.

ریزش 8 درصدی قیمت بیت کوین

ریزش 8 درصدی قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید، قیمت بیت کوین بعد از شکستن مقاومت 40000 دلاری در روند صعودی باقی ماند و ریزش زیادی نکرد. بیت کوین به طور پیوسته بالاتر از سطح 42 هزار و 43 هزار دلار صعودی کرد. قیمت حتی به بالای 44 هزار دلار نیز رسید.
با این حال، ارز دیجیتال بیت کوین نتوانست مقاومت 45 هزار دلاری را تست کند و به آن واکنش نشان دهد. سقف نزدیک به 44700 دلار تشکیل شد و قیمت بیت کوین(BTC) یک اصلاح نزولی شدید را شروع کرد. حرکتی به زیر سطح 44 هزار دلار وجود داشت. اگر بیت کوین اکنون نتواند از محدوده مقاومت 43200 دلار بالا رود، ممکن است کاهش دیگری را شروع کند. حمایت فوری دز نزولی نزدیک به سطح 41200 دلار است.
حمایت اصلی بعدی بیت کوین نزدیک به 40500 دلار است که قیمت کمتر از آن ممکن است منطقه 40 هزار دلاری را آزمایش کند. اگر حرکتی به زیر 40 هزار دلار انجام شود، خطر نزول های بیشتری وجود دارد. درباره مسئله ذکر شده، قیمت بیت کوین می تواند در کوتاه مدت به سمت حمایت 38500 دلار کاهش یابد. یکی از شروط موفقیت در معاملات بیت کوین شناخت عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین میباشد که میتواند در معاملات ارز دیجیتال و بیت کوین به شما کمک کند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی ریزش 8 درصدی قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است مدتی است که در یک روند صعودی قرار دارد و نتوانست مقاومت 45 هزار دلار را به سمت بالا بشکند. به همین دلیل یک ریزش قیمتی را شروع کرده است و قیمت بیت کوین تا 8 درصد ریزش کرده. بیت کوین در ناحیه 40 هزار دلار حمایت می شود. این رمز ارز می تواند دوباره به سمت قیمت های بالاتر صعود کند.

 


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال بیت کوین تا چه سطحی می تواند ریزش کند؟
سوال امنیتی :1+99 = ?