تحلیلگران زمان عبور کاردانو از قیمت 7 دلار را مشخص کردند!

تحلیلگران زمان عبور کاردانو از قیمت 7 دلار را مشخص کردند!

نوشته شده در : 1402/09/20

تحلیلگران و کارشناسان برتر بازار ارزهای دیجیتال، زمان عبور کاردانو از قیمت 7 دلار را پیش بینی کردند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال کاردانو(ADA) را دارید، این خبر را مطالعه بفرمایید تا بدانید این رمز ارز چه زمانی می تواند از سطح 7 دلار عبور کند و به قیمت های بالایی برسد.
کاردانو یکی از ارزهای دیجیتالی است که بهترین افزایش قیمت را داشته و توانسته به سطوح بالاتری دست پیدا کند. این رمز ارز در ابتدای سال 2023 قیمتی حدود 0.26 دلار داشت که نسبت به سال گذشته 137 درصد افزایش داشته است. پیش بینی های مختلفی درباره مسیر قیمت آتی کاردانو منتشر شده است، چون سرمایه گذاران شروع به تعجب کردند که آیا این رمز ارز می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد یا خیر.
پیش بینی های بلندمدت Changely نشان می دهد که قیمت ارز دیجیتال کاردانو ممکن است به طور پیوسته در حال افزایش باشد و در نهایت از بالاترین رکورد خود در سال های آینده بالاتر رود و تا پایان دهه به بیش از 7 دلار برسد. کاردانو برای تسلط بر فهرست 10 ارز دیجیتال برتر بازار 56 درصد افزایش می یابد.
اگر می خواهید در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید و سود زیادی از معاملات خود کسب کنید، ابتدا باید نسبت به شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد اقدام کنید. ارز دیجیتال کاردانو(ADA) یکی از رمز ارزهای مستعد رشد است که توانسته در این سال جاری بیش از 137 درصد رشد کند و به سطوح بالاتری برسد.
توجه داشته باشید، ارز دیجیتال کاردانو(ADA) اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.56 دلار معامله می شود و در یک روند صعودی قرار گرفته است. تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی می کنند که این رمز ارز می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری دست پیدا کند. البته کاردانو با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که باید بتواند از این سطوح عبور کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگران زمان عبور کاردانو از قیمت 7 دلار را مشخص کردند!
سوال امنیتی :1+73 = ?