چرا تتر کیف پول های افراد تحت تحریم را مسدود می کند؟

نوشته شده در : 1402/09/19

مسدود کردن کیف پول افراد تحت تحریم توسط تتر(Tether)؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا تتر ولت های افراد تحت تحریم را مسدود می کند؟ تاکنون چند عدد از کیف پول ها توسط تتر مسدود شده اند؟ عاقبت کیف پول های مسدود شده چه خواهد شد؟ آیا تتر قبلا درباره کار خود اطلاع داده بود؟ تتر با کدام شرکت ها و سازمان ها همکاری می کند؟
اگر قصد خرید تتر را دارید، ابتدا باید خبرهای پیرامون این رمز ارز را مطالعه کنید تا بهترین تصمیم را برای معامله خود بگیرید. تتر یکی از استیبل کوین های برتر در بازار کریپتو است که کاربرد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال دارد و شما می توانید معاملات و مبادلات خودتان را با استفاده از رمز ارز تتر(USDT) انجام دهید. تتر اکنون کیف پول افراد تحت تحریم را مسدود می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ارز دیجیتال تتر(USDT) برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسدود کردن کیف پول افراد تحت تحریم توسط تتر بپردازیم.

آشنایی با ارز دیجیتال تتر(USDT)

ارز دیجیتال تتر

تتر(USDT) یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که شما می توانید با استفاده از این ارز مبادلات خودتان را انجام دهید. تتر به عنوان بهترین استیبل کوین بازار شناخته می شود و قیمت ثابتی دارد. دلار آمریکا به عنوان پشتوانه استیبل کوین تتر عمل می کند. در واقع به ازای هر واحد USDT که در بازار در حال گردش است، یک دلار آمریکا در خزانه تتر نگهداری می شود. این مسئله باعث می شود تا ارز دیجیتال تتر قیمت ثابت و برابر 1 دلار داشته باشد. به این ترتیب، شما می توانید با کمک تتر، پولی را به سراسر نقطه دنیا بفرستید.
ارز دیجیتال تتر کاربرد زیادی در بازار کریپتو دارد. یکی از این کاربردها، محافظت از دارایی های کاربران در برابر نوسانات شدید بازار است. زمانی که بازار کریپتو نوسانات شدیدی دارد و قیمت رمز ارزها در حال ریزش است، شما می توانید ارزهای دیجیتال و دارایی های خودتان را به تتر تبدیل کنید و جلوی کاهش ارزش سرمایه خودتان را بگیرید. همچنین می توانید با تبدیل ارزهای فیات خود به تتر، هر لحظه که خواستید، تترهای خودتان را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. تتر روی 12 شبکه بلاک چینی قابل خرید و فروش است و می توانید آن را به ولت ها و آدرس های دیگری بفرستید.

مسدود کردن کیف پول افراد تحت تحریم توسط تتر

مسدود کردن کیف پول تتر

توجه داشته باشید، ارز دیجیتال تتر کیف پول افراد تحت تحریم را مسدود کرده است و دارایی های این افراد را به حالت فریز در آورده است. در واقع، افراد تحت تحریم دیگر نمی توانند اقدام به ساخت کیف پول تتر کنند. پائولو آردوینو، مدیر عامل شرکت تتر گفته است که با اجرای مسدود کردن آدرس کیف پول داوطلبانه افزوده های جدید به فهرست SDN و مسدود کردن آدرس های اضافی شده قبلی، ما می توانیم استفاده مثبت از فناوری استیبل کوین تتر را بیشتر تقویت کنیم و اکوسستم استیبل کوین امن تری را برای همه کاربران ترویج کنیم.
شرکت مستقر در هنگ کنگ پشت استیبل کوین تتر(USDT) است که ارزش بازار آن در طول سرکوب  شرکت های ارز دیجیتال در آمریکا طی ماه های گذشته به بالاترین حد خود رسیده است. در حال حاضر، ارزش بازار شرکت تتر 90 میلیارد دلار است که نشان دهنده تقاضای قوی برای استیبل کوین تتر است که نزدیک به 70 درصد از بازار را در اختیار دارد. مدیر عامل شرکت تتر نقش مهمی در مسدود کردن آدرس کیف پول ارز دیجیتال افراد تحت تحریم دارد.
از اول دسامبر، تتر کنترل بازار ثانویه را برای مسدود کردن فعالیت های مرتبط با افراد تحریم شده در فهرست اتباع ویژه مشخص شده دفتر کنترل دارایی های خارجی ایالات متحده ارائه کرده است. شرکت ها و افراد تحت کنترل یا متعلق به کشورهای تحریم شده در این لیست قرار داده شده اند. یکی از پیشنیازهای ساخت کیف پول تتر این است که بدانید کیف پول برتر تتر کدام است؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ارز دیجیتال تتر(USDT) برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسدود کردن کیف پول افراد تحت تحریم توسط تتر بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز تتر یکی از استیبل کوین های برتر در بازار کریپتو است که شما می توانید معاملات و مبادلات خودتان را با استفاده از این رمز ارز انجام دهید. تتر اخیرا کیف پول های افراد تحت تحریم را مسدود کرده و دارایی ها و رمز ارزهای آنها را مسدود کرده است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا تتر کیف پول های افراد تحت تحریم را مسدود می کند؟
سوال امنیتی :7+83 = ?