موجودی بیت کوین در صرافی ها به پایین ترین سطح خود از سال 2017 رسیده است!

موجودی بیت کوین در صرافی ها به پایین ترین سطح خود از سال 2017 رسیده است!

نوشته شده در : 1402/09/19

طبق بررسی های انجام شده، موجودی بیت کوین در صرافی های ارز دیجیتال به پایین ترین سطح خود از سال 2017 رسیده است. این موضوع نشان دهنده افزایش خرید بیت کوین است. زمانی که عرضه بیت کوین در صرافی ها کاهش پیدا می کند، به این معنی است که قدرت خریداران در حال افزایش است و تعداد کیف پول های دارنده ارز دیجیتال بیت کوین بیشتر شده است.
توجه داشته باشید، داده های آن چین نشان می دهند که تمایل بیشتری به نگهداری بیت کوین در بین سرمایه گذاران وجود دارد. بیت کوین(BTC) از ابتدای ماهی جاری در حال چرخش بوده و قیمت آن را به بالاترین حد سالانه رسانده است. در همان زمان تبادل داده های CryptoQuant نشان می دهد که این رمز ارز ممکن است برای یک روند صعودی پایدار آماده شود. بر اساس پلتفرم تحلیل زنجیره ای، عرضه صرافی بیت کوین مقدار موجود برای خرید در صرافی ها، به پایین ترین سطح خود از سال 2017 کاهش یافته است.
بازار بیت کوین در حال چشمک زدن یک سیگنال صعودی است که با پیش بینی برنامه های کاربرد ETF بیت کوین ارتباط دارد. نمودار ذخیره ارزی CryptoQuant نشان می دهد که موجودی کیف پول بیت کوین از سال 2020 که به بالاتر از 3.2 میلیون بیت کوین(BTC) رسید، از صرافی های متمرکز به طور پیوسته در حال کاهش بوده است. این جریان خروجی به ویژه در سه ماهه آخر سال 2022 تشدید شد، زمانی که سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX به وحشت منجر شد و سرمایه گذاران انتخاب کردن تا بیت کوین های خودشان را در ولت های سخت افزاری نگه دارند.
ذخایر صرافی ها در ماه های ابتدایی سال 2023 در آرامی شروع به افزایش کرد و در ماه می به 2.240 میلیون افزایش یافت. با این حال، همه چیز در ماه ژوئن شروع به تغییر کرد، چون پرونده های BlackRock و سایر شرکت های سرمایه گذاری برای معاملات نقدی بیت کوین ETF در ایالات متحده منجر به شروع یک احساسات صعودی شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد موجودی بیت کوین در صرافی ها به پایین ترین سطح خود از سال 2017 رسیده است!
سوال امنیتی :8+61 = ?