طمع بعد از سال ها به بازار کریپتو باز می گردد، اما این چرا مهم است؟

طمع بعد از سال ها به بازار کریپتو باز می گردد، اما این چرا مهم است؟

نوشته شده در : 1402/09/19

احساس طمع بعد از سال ها به بازار ارزهای دیجیتال برمی گردد که این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است. با افزایش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال، طمع در بازار رمز ارزها در بالاترین سطح چند ساله به سطوح سال 2021 بازگشته است. سرمایه گذاران و تریدرها قاطعانه بر این باور هستند که بازار صعودی شروع شده است و انتظارات زیادی را برای سال 2024 ایجاد کرده است.
توجه داشته باشید، شاخص های ترس و طمع بر اساس شاخص های تکنیکالی، بینش های ارزشمندی را درباره احساسات کلی در یک بازار مشخص ارائه می دهند. اساسا ترس تحت شاخص های نزولی و حرکت ضعیف با فشار فروش بالا افزایش می یابد. در این میان، طمع در یک حرکت قوی با افزایش تقاضا ظاهر می شود. با این حال، ترس شدید معمولا با وضعیت بیش از حد فروش همراه است، در حالی که حرص و طمع شدید می تواند نشانه ای از سرمایه بیش از حد خرید باشد. هر دو حالت ممکن است باعث تغییر روند و احساسات شوند.
میزان بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال در حال کاهش است که این می تواند به معنی افزایش قدرت خریداران باشد. شایان ذکر است، بر اساس شاخص آلترناتیو، کریپتو Greed در 30 نوامبر به بالاترین سطح چند ساله خود یعنی 74 رسید. این منطقه را حفظ کرده است و اکنون به 73 نقطه طمع در زمان انتشار در 9 دسامبر اشاره می کند.
جالب است بدانید،سطوح بیت کوین می تواند به سطوح بالاتری برسد و دارندگان و سرمایه گذاران از افزایش قیمت بیت کوین(BTC) سود زیادی کسب کنند. بیت کوین در زمان انتشار این خبر با قیمت 43200 دلار معامله می شود و تحلیلگران و تریدرها انتظار دارند که بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال برتر بازار می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سمت مقاومت های مهم خود حمله کند. اگر قدرت خریداران همچنان در حال افزایش باشد و سرمایه گذاران احساس طمع داشته باشند، روند صعودی بیت کوین حفظ می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد طمع بعد از سال ها به بازار کریپتو باز می گردد، اما این چرا مهم است؟
سوال امنیتی :9+38 = ?