تحلیلگران نشانه های پیک قیمتی بیت کوین را به اشتراک گذاشتند!

تحلیلگران نشانه های پیک قیمتی بیت کوین را به اشتراک گذاشتند!

نوشته شده در : 1402/09/20

تحلیلگران بازار ارز دیجیتال نشانه های خودشان را از اوج بیت کوین به اشتراک می گذارند. با افزایش قابل توجهی که در سال 2024 برای بیت کوین پیش بینی می شود، ناظران بازار سیگنال هایی را که به دنبال آن هستند را به اشتراک گذاشتند تا نشان دهند چه زمانی بازار ارز دیجیتال به اوج سرخوشی رسیده است.
اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را دارید، ابتدا باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید. به گفته تحلیلگران بازار، سلبریتی هایی که توکن های NFT را به کار می گیرند، تبلیغات ارز دیجیتال با بودجه کلان و برندهای رایجی که از زبان عامیانه رمزنگاری استفاده می کنند، نشانه هایی هستند که باید در بازار صعودی بعدی مراقب آنها باشیم که می تواند نشان دهنده یک اوج قیمتی باشد.
انتظار می رود روند بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024 شاهد یک رشد بزرگ باشد. بیت کوین از اوایل سال 2023 تاکنون رشد قیمتی چشمگیری را تجربه کرده است و انتظار می رود همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 43100 دلار معامله می شود و چند روزی است که در این ناحیه رنج می زند. اگر بتواند از این مقاومت خود عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری برسد. در غیر این صورت یک اصلاح قیمتی انجام خواهد داد و قیمت آن ریزش می کند.
مولتی وایت، مهندس نرم افزار و منتقد ارز دیجیتال به کوین تلگراف گفت که حمایت افراد مشهور از پروژه های رمزنگاری و NFT برای او یک سیگنال بزرگ بود. بنابراین، اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید روند کلی بازار و حمایت افراد مشهور از ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرید. وایت به طور خاص به تعداد زیادی از ستارگانی که NFTها را به عنوان تصاویر پروفایل رسانه های اجتماعی خود داشتند، اشاره کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگران نشانه های پیک قیمتی بیت کوین را به اشتراک گذاشتند!
سوال امنیتی :5+65 = ?