بیت کوین حمایت های کلیدی خودش را حفظ می کند!

1402/09/21
بیت کوین حمایت های کلیدی خودش را حفظ می کند!

طبق بررسی ها و تحلیل های انجام شده، به نظر می رسد قیمت بیت کوین(BTC) می تواند حمایت های کلیدی خودش را حفظ کند و دوباره افزایش قیمت را شروع کند. بهتر است بدانید، قیمت بیت کوین دوباه ریزش کرد و ناحیه حمایتی 40 هزار دلار را دوباره تست کرد. ارز دیجیتال بیت کوین در حال افزایش قیمت است، ولی برای انتقال به منطقه مثبت باید از مقاومت 42350 دلار عبور کند.
توجه داشته باشید، بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این خبر با قیمت زیر 43600 دلار معامله می شود. در نمودار ساعتی بیت کوین در بالای خط روند نزولی متصل با مقاومت نزدیک به 41300 دلار شکسته شد. این رمز ارز می تواند حرکت صعودی را بعد از پاک کردن منطقه مقاومت 42350 دلار به دست آورد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید قیمت این ارز را زیر نظر بگیرید.

قیمت بیت کوین همچنان حمایت می شود!

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به شدت زیر سطوح حمایتی 43500 دلار و 43200 دلار سقوط کرد. حتی قبل از ظهور گاوها، بیت کوین به زیر سطح حمایت 41200 دلاری سقوط کرد. قیمت پایین نزدیک به 39999 دلار تشکیل شد و اکنون قیمت در حال افزایش دوباره است.
قیمت بیت کوین به بالای سطح 23.6 درصدی فیب اصلاحی حرکت نزولی از 44699 دلار به پایین 40 هزار دلار صعود کرد. با این حال، بیت کوین همچنان زیر 43600 دلار خرید و فروش می شود. در جهت صعودی، مقاومت فوری نزدیک به سطح 42 هزار دلار است. اولین مقاومت اصلی نزدیک به 42350 دلار در حال شکل گیری است. به نظر می رسد، بیت کوین می تواند دوباره به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. بسیاری از تحلیلگران به آینده بیت کوین خوش بین هستند.
بسته شدن قیمت بیت کوین بالاتر از مقاومت 42350 دلاری ممکن است شروع یک افزایش ثابت باشد. مقاومت کلیدی بعدی می تواند نزدیک به 43 هزارد لار باشد که بالاتر از آن بیت کوین می تواند تا سطحخ 44 هزار دلار افزایش یابد. یک حرکت واضح به بالای سطح 44 هزار دلار می تواند سرعت آزمایش 45 هزار دلار را فراهم کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیت کوین حمایت های کلیدی خودش را حفظ می کند!
سوال امنیتی :3+92 = ?