سیگنال فروش دوج کوین با پایان می رسد؛ تحلیلگران اهداف جدیدی را مشخص می کنند!

1402/09/22
سیگنال فروش دوج کوین با پایان می رسد؛ تحلیلگران اهداف جدیدی را مشخص می کنند!

طبق تحلیل های انجام شده، سیگنال فروش دوج کوین به پایان می رسد. به نظر می آید تحلیلگران اهداف و تارگت های جدیدی را برای قیمت دوج کوین مشخص کرده اند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال دوج کوین(DOGE) را دارید، ابتدا باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین نقاط خرید و فروش این رمز ارز را تشخیص دهید.
جالب است بدانید، سیگنال فروش دوج کوین(DOGE) در نمودار قیمت هفتگی ظاهر شده است. به گفته یکی از تحلیلگران مطرح بازار، در اینجا اهدافی وجود دارند که دوج کوین می تواند به طور بالقوه به آنها برسد. دوج کوین اخیرا سیگنال فروش متوالی TD را مشاهده کرده است.
همانطور که توسط تحلیلگر علی در یک پست جدید در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) توضیح داده شده است، TD Sequential سیگنال فروش را برای ارز دیجیتال دوج کوین علامت گذاری کرده است.TD در اینجا به شاخصی در تحلیل تکنیکال اشاره دارد که معمولا برای پیدا کردن نقاط بالا و پایین احتمالی در قیمت هر ارز دیجیتال مورد استفاده تحلیلگران قرار می گیرد.
شما اگر می خواهید سود زیادی در ترید در ارزهای دیجیتال کسب کنید، باید وضعیت رمز ارزهای مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کنید. اگر شمع های منتهی به تکمیل تنظیمات سبز بودند، TD Sequential سیگنال فروش ارز دیجیتال دوج کوین را برای نمودار می دهد. از طرف دیگر، اگر آنها قرمز بودند سیگنال خرید خواهد بود. دوج کوین(DOGE) اخیرا شاهد تکمیل قیمت هفتگی خود با تنظیم TD Sequential بوده است.
TD Sequential به تازگی مرحله راه اندازی در نمودار هفتگی دوج کوین را با شمع های سبز تکمیل کرده است. این می تواند نشان دهد که دوج کوین ممکن است از اینجا به بعد به سمت یک روند نزولی برگردد. به همین دلیل خیلی از تریدرها و سرمایه گذاران نگران موقعیت های معاملاتی خود شدند و نسبت به فروش دوج کوین ها خود اقدام کردند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سیگنال فروش دوج کوین با پایان می رسد؛ تحلیلگران اهداف جدیدی را مشخص می کنند!
سوال امنیتی :6+73 = ?