چرا اخیرا 300 میلیون دلار در بازار ارز دیجیتال لیکوئید شده است؟

نوشته شده در : 1402/09/21

لیکویید شدن 300 میلیون دلار در بازار ارز دیجیتال؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا این مقدار ارز دیجیتال در بازار لیکوئید شده است؟ چرا قیمت بیت کوین ریزش کرد؟ چگونه از لیکوئید شدن در بازار ارزهای دیجیتال جلوگیری کنیم؟ چرا بیت کوین کندل هفتگی خودش را با بیش از 7 درصد ریزش بست؟ بیت کوین تا چه سطحی ریزش کرد؟
اگر می خواهید در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید، ابتدا باید یک صرافی ارز دیجیتال معتبر پیدا کنید و سپس با شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد، سرمایه گذاری خودتان را انجام دهید. قیمت رمز ارزها می تواند به صورت ناگهانی ریزش کرده یا افزایش پیدا کند. این امر باعث می شود تا موقعیت های معاملاتی لیکوئید شوند و معامله گران ضرر کنند. اخیرا 300 میلیون دلار ارز دیجیتال لیکوئید شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی لیکوئید شدن 300 میلیون دلار در بازار رمز ارزها یا کریپتوکارنسی ها بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین

وضعیت بیت کوین نسبت به دو سال گذشته بهبود یافته است و این رمز ارز اکنون در یک روند صعودی قرار دارد. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 41400 دلار معامله می شود که نسبت به یک سال گذشته 140 درصد افزایش یافته است. این ارز که وارد یک روند صعودی شده است، اخیرا یک اصلاح قیمتی انجام داد و قیمت آن بیش از 7 درصد ریزش کرد که همچنان احساسات سرمایه گذاران صعودی است و آنها انتظار دارند که بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. شما می توانید با تحلیل تکنیکال، قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را پیش بینی کنید و لیکوئید نشوید.
ارز دیجیتال بیت کوین اخیرا به دلیل انتشار خبرهای مثبتی درباره نزدیک شدن به رویداد هاوینگ و افزایش احتمال تایید ETF بیت کوین، افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. افزایش قیمت بیت کوین باعث شده است که قدرت خریداران نیز بیشتر شود و بیت کوین بتواند به راحتی مقاومت های خودش را به سمت بالا بشکند. بیت کوین اکنون حمایت ها و مقاومت های کلیدی دارد که می تواند به این سطوح عکس العمل نشان دهد. اکنون حمایت اصلی بیت کوین، ناحیه 41300 دلار است که اگر نتواند این ناحیه را حفظ کند، همچنان ریزش می کند.

لیکوئید شدن 300 میلیون دلار در بازار رمز ارزها

لیکوئید شدن در بازار ارز دیجیتال

توجه داشته باشید، همزمان با ریزش 7 درصدی قیمت بیت کوین(BTC)، موقعیت های معاملاتی زیادی لیکوئید شدند و جمعا 300 میلیون دلار از دارایی های کاربران از دست رفتند. بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار در یک دوره نوسانات جدید به سطح 40 هزار دلار سقوط کرد و به پایین ترین سطح خود در یک هفته گذشته رسید؛ اما دلایل نوسانات بازار ارزهای دیجیتال چیست؟ این مسئله باعث شد تا پوزیشن های تریدرها لیکوئید شوند. تریدرهایی که بدون تحلیل وارد پوزیشن های معاملاتی شده بودن، به دنبال این ریزش دارایی ها و سرمایه های خودشان را از دست دادند.
از قبل یک اصلاح قابل توجه قیمت بیت کوین پیش بینی شده بود. به قول جمله معروف ارزهای دیجیتال، هیچ چیز در یک خط مستقیم بالا نمی رود و فعالان باتجربه بازار اصلاح قیمتی را پیش بینی کرده بودند. بیت کوین بعد از یک افزایش قیمت قابل توجه، توانسته بود به نزدیک سطح 45 هزار دلار برسد که بعد از رسیدن به این نقطه یک اصلاح قیمتی انجام داد و قیمت آن بیش از 7 درصد ریزش کرد. تریدرهایی که اصلاح قیمتی را پیش بینی کرده بودند، از موقعیت های معاملاتی خرید یا لانگ خارج شده بودند و متضرر نشدند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی لیکوئید شدن 300 میلیون دلار در بازار رمز ارزها یا کریپتوکارنسی ها بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین در یک روند صعودی قرار دارد و اخیرا یک اصلاح قیمت 7 درصدی انجام داده است. ریزش قیمت بیت کوین باعث شد تا 300 میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال لیکوئید شود.

 


نظرات کاربران در مورد چرا اخیرا 300 میلیون دلار در بازار ارز دیجیتال لیکوئید شده است؟
سوال امنیتی :7+69 = ?