آیا اوراق قرضه بیت کوین در السالوادور به طور رسمی تایید شد؟

نوشته شده در : 1402/09/21

دریافت تاییدیه اوراق قرضه بیت کوین از کشور السالوادور! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما منظور از اوراق قرضه بیت کوین چیست؟ چرا رئیس جمهور نایب بوکله سعی کرد تا اوراق قرضه بیت کوین را تایید کند؟ این خبر چه تاثیری می تواند روی قیمت بیت کوین بگذارد؟ کشور السالوادور چرا اوراق قرضه بیت کوین(BTC) را به طور رسمی تایید کرده است؟
بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که شامل رمز ارزهای زیادی است که بیت کوین به عنوان اولین و محبوب ترین ارز دیجیتال دنیا شناخته می شود. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت بیت کوین در کشورهای مختلف را بیت کوین اکنون در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفته است و السالوادور نیز یکی از کشورهایی است که از بیت کوین حمایت می کند و مدتی است که سعی می کند تا اواراق قرضه بیت کوین را تایید کند. به همین دلیل، ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره وضعیت ارزهای دیجیتال در کشور السالوادور برای شما ارائه کنیم و به بررسی تایید رسمی اوراق قرضه بیت کوین در السالوادور بپردازیم.

وضعیت ارزهای دیجیتال در کشور السالوادور چگونه است؟

وضعیت ارزهای دیجیتال در کشور السالوادور

بیت کوین یکی از دارایی های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که در حال حاضر مورد توجه خیلی از کشورها قرار گرفته است. السالوادور نیز یکی از کشورهایی است که از بیت کوین و سایر رمز ارزها حمایت می کند. السالوادور اخیرا سرمایه گذاری زیادی روی بیت کوین انجام داده است. کشورها در وضع قوانین ارزهای دیجیتال رویکردهای متفاوتی دارند که السالوادور نیز از این قاعده مستثنی نیست. رئیس جمهور السالوادور یا همان نایب بوکله نسبت به آینده بیت کوین(BTC) خوش بین است.
جالب است بدانید، السالوادور اولین کشوری است که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی خود به رسمیت شناخته است. همچنین مجلس ملی السالوادور در ژوئن 2021 لایحه ای را تصویب کرد و در آن بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در کنار دلار آمریکا پذیرفت. این لایحه توسط رئیس جمهور این کشور امضا و در سپتامبر 2021 اجرا شد. بر اساس این لایحه، بیت کوین باید به عنوان ارز قانونی در السالوادور پذیرفته شود و دولت باید تمامی اقدامات لازم را برای اطمینان از پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی در این کشور انجام دهد.

تایید رسمی اوراق قرضه بیت کوین در السالوادور

تایید رسمی اوراق قرضه بیت کوین

توجه داشته باشید، اولین اوراق قرضه بیت کوین در کشور السالوادور به طور رسمی تایید شد. دفتر متمرکز بیت کوین السالوادور در روز سه شنبه اعلام کرد، اوراق قرضه بیت کوین السالوادور که از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود، بعد از دریافت تاییدیه نظارتی برای انتشار اوایل سال 2024 به واقعیت نزدیک تر شده اند. اوراق قرضه بیت کوین قرار است در صرافی بیت فینکس(Bitfinex) قرار داده شوند.
شصت و دو قانونگذار به تایید اوراق قرضه بیت کوین در السالوادور رای مثبت و 16 نفر به آن رای منفی دادند و این قانون در نهایت در ژانویه 2021 به تصویب رسید. این توسعه دومین حرکت عمده متمرکز بر بیت کوین در چند هفته اخیر است. قبل از این، السالوادور برنامه ویزای آزادی خودش را شروع کرد و سالانه حداکثر 1000 نفر را که حداقل 1 میلیون دلار در بیت کوین یا تتر استیبل کوین سرمایه گذاری می کردند، اعطا کرد. پذیرش اوراق قرضه بیت کوین در کشور السالوادور می تواند خبر مثبتی در بازار رمز ارزها باشد و باعث شود تا قیمت بیت کوین افزایش پیدا کند. یکی از نگرانی ها در مورد بیت کوین همیشه این بوده که تاثیر بیت کوین بر آینده بشریت چه خواهد بود؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره وضعیت ارزهای دیجیتال در کشور السالوادور برای شما ارائه کنیم و به بررسی تایید رسمی اوراق قرضه بیت کوین در السالوادور بپردازیم. همانطور که گفته شد، اولین اوراق قرضه ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در کشور السالوادور به طور رسمی تایید شد. رئیس جمهور این کشور یعنی نایب بوکله به آینده بیت کوین و اوراق قرضه خوش بین است و این خبر می تواند قیمت بیت کوین را بالا ببرد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا اوراق قرضه بیت کوین در السالوادور به طور رسمی تایید شد؟
سوال امنیتی :7+58 = ?