کاهش قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار یک اصلاح طبیعی است؟

نوشته شده در : 1402/09/22

کاهش قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا قیمت بیت کوین اخیرا کاهش یافته است؟ به نظر شما کاهش قیمت بیت کوین به 40000 یک اصلاح سالم است یا یک روند نزولی؟ قیمت بیت کوین چه زمانی می تواند دوباره افزایش یابد؟ حمایت های اصلی بیت کوین کدام سطوح هستند؟ بیت کوین تا چه زمانی به کاهش قیمت خود ادامه می دهد؟
بیت کوین که لقب پادشاه ارزهای دیجیتال را دارد، در یک روند صعودی قرار گرفته و تا نزدیک سطح 45 هزار دلار نیز صعود کرده است. در واقع، بیت کوین نوسانات قیمتی زیادی دارد که این نوسانات هم می تواند بد و هم می تواند خوب باشد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید نمودار قیمت BTC را تحلیل کرده و بهترین نقاط معامله ارز بیت کوین را تشخیص دهید. قیمت بیت کوین اخیرا به 40000 دلار کاهش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی کاهش قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار بپردازیم.

تجزیه و تحلیل وضعیت ارز بیت کوین(BTC)

کاهش قیمت بیت کوین

بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال بازار شناخته می شود که قیمت سایر رمز ارزها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. بعد از رشد قیمت بیت کوین تا 44 هزار دلار، در حال حاضر روند صعودی متوقف شده است و ظاهرا بیت کوین یک اصلاح قیمتی انجام می دهد. در حال حاضر قیمت بالای حمایت داینامیک و اصلی خودش است، در صورتی که قیمت بیت کوین به زیر 40 هزار دلار کاهش پیدا کند، احتمال کاهش بیشتر تا محدوده قیمت 38 هزار دلار وجود دارد. بیت کوین باید بتواند به حمایت اصلی خود واکنش نشان داده و به سمت بالا برگردد. در غیر این صورت، به سمت حمایت های بعدی خودش حرکت می کند و روند صعودی آن تضعیف می شود.
بر اساس الگوریتم های حرکتی قبلی، حجم معاملات بیت کوین روی حمایت معتبر بلند مدت قرار دارد و با شکست محدوده مقاومتی حجم معاملات ارز بیت کوین(BTC) می تواند همراه با روند صعودی قیمت از 650 هزار سکه به 8 الی 10 میلیون سکه برسد. عوامل مختلفی می توانند روی قیمت بیت کوین تاثیر بگذارند. برخلاف بیشتر آلت کوین ها، قیمت بیت کوین به قیمت سایر ارزهای دیجیتال بستگی ندارد و معمولا ترندهای بازار روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند. برای مثال، عرضه و تقاضا می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.

کاهش قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار

کاهش قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید، رشد قیمت بیت کوین متوقف شده و بیت کوین تا سطح 40000 دلار ریزش کرده است. برخی از تریدرها تصور می کنند که این کاهش قیمت می تواند یک اصلاح سالم باشد، ولی برخی از معامله گران نیز می گویند ممکن است بیت کوین وارد روند نزولی شده باشد. بیت کوین خیلی تلاش کرد تا بالای ناحیه 42 هزار دلار باقی بماند، ولی نتوانست و تا سطح 40 هزار دلار ریزش کرد. بیت کوین الان در نزدیک مقاومت اصلی خود یعنی 39500 دلار قرار دارد که اگر نتواند این حمایت را حفظ کند، ریزش بیشتری را تجربه می کند.
کاهش شدید قیمت ارز دیجیتال بیت کوین که چارت روزانه دیده می شود، با کاهش ناگهانی 6.5 درصدی و انحلال طولانی مدت بیش از 300 میلیون دلار در سراسر بازار رمز ارزها مطابقت دارد. با این حال، شاخص احساسات بازار بیت کوین هنوز صعودی است و تحلیلگران پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند روند صعودی خودش را ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد.
اصلاحات جزئی طبیعی هر روند صعودی در نظر گرفته می شود. آنها معمولا برای بازرا سالم تلقی می شوند، چون امکان تثبیت را فراهم می کنند و می توانند دست های ضعیف بازار را از بین ببرند.. همانطور که با نوسانات در اواسط نوامبر نشان داده شد. اگر با یک جهش قوی دنبال شود، افت فعلی نشان می دهد که بازار همچنان در روند مثبت است و تریدرها در حال خرید بیت کوین هستند. شناسایی عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین یکی از مسائلی است که در تحلیل های ارز دیجیتال حتما باید منظور شود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی کاهش قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین اخیرا تا سطح 40 هزار دلار کاهش یافته است و به نظر می رسد یک اصلاح قیمتی سالم باشد تا یک روند نزولی! حمایت اصلی بیت کوین، ناحیه 39500 دلار است که اگر نتواند این حمایت را حفظ کند، به سمت قیمت های پایین تر حرکت می کند.

 


نظرات کاربران در مورد کاهش قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار یک اصلاح طبیعی است؟
سوال امنیتی :4+58 = ?