کوین بیس(Coinbase) چگونه خدمات خود را گسترش می دهد؟

کوین بیس(Coinbase) چگونه خدمات خود را گسترش می دهد؟

نوشته شده در : 1402/09/23

صرافی کوین بیس(Coinbase) خدمات مبادلات ارز دیجیتال خود را در سطح جهان گسترش می دهد! آیا می خواهید اطلاعاتی درباره این صرافی کسب کنید؟ کوین بیس چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟ چرا صرافی کوین بیس اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است؟ Coinnase اخیرا چه اقداماتی را برای جلب رضایت مشتریان و جلب رضایت SEC انجام داده است؟
اگر شما می خواهید در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال فعالیت کنید و سود زیادی به دست آورید، باید با انواع صرافی ارز دیجیتال آشنا شوید. چون تمامی معاملات و تراکنش های شما در صرافی ارز دیجیتال انجام می شود. کوین بیس(Coinbase) یکی از بهترین و بزرگ ترین پلتفرم های مبادلاتی در بازار کریپتو است که اخیرا سعی کرده تا خدمات خودش را در سطح جهانی گسترش دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صرافی کوین بیس(Coinbase) برای شما ارائه کنیم و به بررسی گسترش خدمات صرافی کوین بیس در سطح جهانی بپردازیم.

آشنایی با صرافی کوین بیس(Coinbase)

صرافی کوینبیس

کوین بیس یا Coinbase یکی از برترین صرافی های ارز دیجیتال برای انجام مبادلات سریع و سرمایه گذاری است. شما می توانید از خدمات این صرافی بهره ببرید و مبادلات خودتان را انجام دهید. صرافی کوین بیس قابلیت ها و خدمات زیادی را به کاربران ارائه می دهد. کوین بیس هدف خودش را از راه اندازی پلتفرم کوین بیس، ایجاد یک سیستم مالی منصفانه تر، کارآمدتر، امن تر و شفاف تر بیان کرده است. احراز هویت در صرافی کوین بیس برخلاف صرافی غیرمتمرکز اجباری است.
جالب است بدانید، صرافی کوین بیس(Coinbase) خرید ارز دیجیتال بیت کوین را به راحتی خرید سهام از طریق یک کارگزاری آنلاین ساده می کند. همچنین کوین بیس با بیش از 98 میلیون کاربرد و 256 میلیارد دلار دارایی یک صرافی بزرگ محسوب می شود. صرافی کوین بیس حتی قسمت بزرگی از سایت را به زبان های مختلفی ترجمه کرده است و دارای یک کیف پول داخلی است که به کاربران و مشتریان خود این امکان را می دهد تا ارزهای دیجیتال و دارایی های رمزنگاری خودشان را در این ولت ذخیره و نگهداری کنند. استفاده از صرافی کوین بیس بدون احراز هویت برای کاربران ایرانی ممکن نیست.

گسترش خدمات صرافی کوین بیس در سطح جهانی

صرافی کوینبیس

توجه داشته باشید، صرافی Coinbase یکی از برترین پلتفرم های مبادلاتی در بازار ارزهای دیجیتال است که تصمیم گرفته تا مبادلات مالی خودش را در سطح جهانی گسترش دهد. همچنین صرافی کوین بیس مبادلات بین المللی خودش را به عنوان یک حرکت استراتژیک برای تنوع بخشیدن به فراتر از ایالات متحده راه اندازی کرد. این صرافی قصد دارد به تدریج توکن های بیشتری را معرفی کند و با افزایش نقدینگی، معاملات ارز دیجیتال را گسترش دهد.
با این وجود، صرافی های ارز دیجیتال با مسائل حقوقی زیادی مشکل دارند. کمیسیون SEC شکایتی را بر علیه کوین بیس تنظیم کرده است و بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال کشور را به فعالیت غیرقانونی مبادله ارز دیجیتال متهم کرده است. کوین بیس این ادعاها را به چالش می کشد و بخشی از یک تلاش گسترده تر برای اجرای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا که ناشی از یک سری از شکست های رمز ارزها به ویژه کنار گذاشتن صرافی FTX است.
بایننس که زمانی برجسته ترین و معروف ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا بود، به دلیل تحقیقات رسمی مختلف تسلط خودش را کاهش داده و فرصت هایی را برای رقبا ایجاد کرده است. در ماه گذشته، بایننس به جرم خود درباره نقض ضد پولشویی و تحریم های ایالات محده اعتراف کرد که منجر به جریمه قابل توجهی 4.3 میلیارد دلار شد. در آخر لازم به ذکر است که یکی از صرافی های غیر متمرکز ارز دیجیتال صرافی بایننس دکس میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره صرافی کوین بیس(Coinbase) برای شما ارائه کنیم و به بررسی گسترش خدمات صرافی کوین بیس در سطح جهانی بپردازیم. همانطور که گفته شد، کوین بیس یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که اخیرا تصمیم گرفته تا خدمات مبادلات بین المللی خودش را در سطح جهانی گسترش دهد. همچنین کمیسیون SEC شکایتی بر علیه صرافی کوین بیس مطرح کرده است که کوین بیس سعی می کند تا نسبت به این شکایت پاسخ دهد.

 


نظرات کاربران در مورد کوین بیس(Coinbase) چگونه خدمات خود را گسترش می دهد؟
سوال امنیتی :9+48 = ?