تحلیلگری قیمت 69000 دلار را برای بیت کوین پیش بینی می کند!

1402/09/23
تحلیلگری قیمت 69000 دلار را برای بیت کوین پیش بینی می کند!

یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارز دیجیتال با ظاهر شدن الگوی جام و دسته، قیمت بیت کوین را 69 هزار دلار پیش بینی می کند. شما اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت قیمت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین نقاط خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید، بیت کوین در ابتدای هفته شاهد اصلاح نسبتا سریعی بود که آن را به سطح 40 هزار دلار بازگرداند. این اصلاح به طور قابل توجهی برخی از سرمایه گذاران در بازار را تکان داد که برای جلوگیری از ضرر بیشتر، عجله به فروش هراس کردند. زمانی که فروش شروع به کاهش کرد، قیمت ارز دیجیتال در حال بهبودی آهسته ولی پیوسته بوده است. در این میان، یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال پیش بینی کرده است که ممکن است بیت کوین همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد.
قیمت بیت کوین می تواند به 69 هزار دلار برسد!
در حال حاضر، 69 هزار دلار سقف قیمتی بیت کوین است که بیت کوین ممکن است در روند صعودی اخیر به این سطح قیمتی برسد. در حالی که قیمت فقط 40 هزار دلار است، مهم است که توجه کنید که بیت کوین تنها 70 درصد دیگر رشد کند، می تواند به این سطح برسد. بیت کوین نسبت به سال گذشته تقریبا 137 درصد رشد کرده است و می توان نسبت به آینده بیت کوین امیدوار بود.
طبق گفته Weslad قیمت بیت کوین ممکن است برای آزمایش دوباره آماده شود که روند صعودی اخیر می تواند قیمت بیت کوین را به 69 هزارد دلار بازگرداند. این آزمایش مجدد با ظاهر یک الگوی فنجان و دسته تایید می شود که نشان دهنده افزایش بیشتر قیمت است.
همانطور که این تحلیلگر ارز دیجیتال اشاره می کند، بیت کوین زمانی که به بالای 31800 دلار رسید و به رشد خود ادامه داد، یک شکستگی از الگوی لیوان و دسته را تکمیل کرد. وسلاد توضیح داد که این الگوی جام و دسته را تکگمیل کرد و اکنون به عنوان پشتیبانی و تقاضای فوری عمل می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگری قیمت 69000 دلار را برای بیت کوین پیش بینی می کند!
سوال امنیتی :6+55 = ?