قیمت بیت کوین دوباره کاهش می یابد؛ این عقب نشینی تا کجا ادامه دارد؟

1402/09/23
قیمت بیت کوین دوباره کاهش می یابد؛ این عقب نشینی تا کجا ادامه دارد؟

با توجه به تحلیل های انجام شده و مشاهده نمودار BTC، قیمت بیت کوین دوباره کاهش می یابد و نشان می دهد که یک عقب نشینی بزرگ تر به 38 هزار دلار می رسد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را شناسایی کنید.
توجه داشته باشید، قیمت بیت کوین(BTC) برای شروع یک افزایش جدید در بالای سطح مقاومت 42300 دلار تلاش کرد. بیت کوین در حال کاهش قیمت است و اکنون در معرض خطر سقوط بیشتر زیر 40 هزار دلار است. بیت کوین نتوانست افزایش جدیدی را بالای منطقه مقاومت 42 هزار دلاری شروع کند. با وجود ریزش اخیر بیت کوین، تعداد آدرس های فعال کیف پول بیت کوین در حال افزایش است. 
ارز دیجیتال بیت کوین در صورت بسته شدن قیمت زیر منطقه 40 هزار دلاری، ممکن است ضرر را افزایش دهد. قیمت بیت کوین قرمز شد. مقاومت کلیدی بعد بیت کوین ممکن است سطح 76.4 درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان 42300 دلار به پایین 40606 دلار باشد. همچنین بسته شدن بالاتر از مقاومت 41900 دلاری ممکن است شروع یک افزایش قیمت باشد. مقاومت کلیدی بعدی می تواند نزدیک به 42300 دلار باشد که بالاتر از آن بیت کوین می تواند تا سطح 43 هزار دلار افزایش یابد.
ضرر بیشتر در بیت کوین(BTC)؟
بهتر است بدانید، اگر بیت کوین(BTC) نتواند از محدوده مقاومت 41250 دلار بالا رود، ممکن است کاهش دیگری را شروع کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح 40600 دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به 40 هزار دلار است که قیمت کمتر از آن ممکن است منطقه 39500 دلار را تست کند. اگر حتی حرکتی به زیر 39500 دلار انجام دهد، خطر ضرر بیشتر وجود دارد و قیمت بیت کوین به سطوح پایین تری می روند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت بیت کوین دوباره کاهش می یابد؛ این عقب نشینی تا کجا ادامه دارد؟
سوال امنیتی :2+44 = ?