عرضه NFT تصاویر مربوط به دستگیری دونالد ترامپ در بازار

نوشته شده در : 1402/09/22

دونالد ترامپ تصاویر مربوط به دستگیری خودش را در قالب توکن NFT به طرفداران خودش می فروشد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ NFTهای مربوط به دستگیری دونالد ترامپ چه زمانی و در کدام پلتفرم عرضه شدند؟ چگونه می توان این توکن ها را خرید؟ قیمت توکن های NFT مربوط به دستگیری دونالد ترامپ چقدر است؟ دونالد ترامپ چگونه مردم را به خرید توکن های غیرمثلی خود تشویق می کند؟
دونالد ترامپ که به عنوان رئیس جمهور آمریکا شناخته می شود، در دوران ریاست خود با ارزهای دیجیتال مخالف بود، ولی اکنون موافقت خود با رمز ارزها را اعلام کرده و در بازار توکن های NFT فعالیت می کند. این شخص اخیرا به دلیل اتهاماتی مجرم شناخته شده و در ماه گذشته دستگیر شد. ترامپ تمام تصاویر مربوط به دستگیر خودش را در قالب NFT به هوادارانش می فروشد تا درآمد زیادی کسب کند. این خبر می تواند عملکرد انواع صرافی ارز دیجیتال را نیز تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره فعالیت دونالد ترامپ در بازار توکن های غیرمثلی برای شما ارائه کنیم و به بررسی فروش تصاویر مربوط به دستگیری دونالد ترامپ در قالب NFT بپردازیم.ش

فعالیت دونالد ترامپ در بازار توکن های غیرمثلی

توکن های دونالد ترامپ

دونالد ترامپ که به عنوان رئیس جمهور سابق ایالات متحده شناخته می شود، یکی از چهره های تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال و توکن های NFT است. این شخص مدتی است که در بازار توکن های غیرمثلی غوغا کرده و مجموعه NFTهای خودش را ایجاد کرده است. دونالد ترامپ توانسته است که از طریق فروش تصاویر مربوط به خود در قالب توکن NFT به درآمدهای قابل توجهی برسد. فعالیت دونالد ترامپ در بازار NFT باعث شد تا سرمایه گذاران و افراد نیز به این بازار هجوم بیاورند.
جالب است بدانید، کلکسیون توکن های غیرقابل تعویض(NFT) دونالد ترامپ در بیشتر مارکت پلیس ها یا بازارهای NFT وجود دارد. برای مثال، شما می توانید توکن های NFT مخصوص دونالد ترامپ را از پلتفرم اوپن سی خرید و فروش کنید. این توکن ها معمولا قیمت بالایی ندارند و شما می توانید یکی از این توکن های NFT را خریداری کرده و آن را به کیف پول رمزنگاری خودتان انتقال دهید. علاوه بر این، دونالد ترامپ نظر خودش را درباره بازار توکن های غیرمثلی اعلام کرد و گفت تا هنوز جای برای پیشرفت دارد و می تواند از این بهتر نیز شود.

فروش تصاویر مربوط به دستگیری دونالد ترامپ در قالب NFT

توکن های دونالد ترامپ

توجه داشته باشید، دونالد ترامپ تصاویر مربوط به دستگیری خودش را به شکل توکن غیرمثلی(NFT) درآورد و آنها را به طرفدارانش فروخت. کالکشن این NFT ها را می توانید در سایت اوپن سی(OpenSea) مشاهده کرده و آنها را خریداری کنید. قیمت هر کدام از این NFT ها 99 دلار است. 45 عدد توکن عرضه شده است و هر کسی که بتواند تمام این 45 توکن غیرمثلی را خریداری کند، می تواند جوایزی را نیز دریافت کند. از جمله از این جوایز می توان به صرف شام در آمریکا و دریافت تکه های پارچه کت و شلوار رئیس جمهور سابق آمریکا یعنی دونالد ترامپ اشاره کرد.
مجموعه NFT دونالد ترامپ در ابتدا در دسامبر 2022 راه اندازی شد. اگرچه این مجموعه ها بعضی وقت ها تقاضای زیادی داشته اند، از جمله بعد از کیفرخواست ترامپ در ماه مارس و دستگیری اوت، آنها همچنین کاهش قابل توجهی از نظر ارزش را تجربه کردند. این پروژه همچنین با شکایت گسترده تری روبرو است. علاوه بر واکنش عمومی علیه NFTها، گزارش های اولیه حاکی از آن بود که این شرکت تعداد کارت برای یک گاوصندوق متعلق به تیم ساخته است و این کارت تصاویر استوک سرقتی را طراحی می کند. با این حال، دونالد ترامپ رفته رفته کیفیت NFTهای خودش را بالا می برد. روش های کسب درآمد از NFT بسیار زیاد است که مورد بالا یکی از این روش ها بود

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره فعالیت دونالد ترامپ در بازار توکن های غیرمثلی برای شما ارائه کنیم و به بررسی فروش تصاویر مربوط به دستگیری دونالد ترامپ در قالب NFT بپردازیم. همانطور که گفته شد، دونالد ترامپ که در بازار توکن های غیرمثلی فعال است، اخیرا تصاویر مربوط به دستگیری خودش را به شکل توکن غیرمثلی درآورده و آنها را به طرفداران خود می فروشد. قیمت هر کدام از این توکن های NFT حدود 99 دلار است.

 


نظرات کاربران در مورد عرضه NFT تصاویر مربوط به دستگیری دونالد ترامپ در بازار
سوال امنیتی :4+65 = ?