سه بلاک چین برای سرمایه گذاری در 2024 به انتخاب هوش مصنوعی

1402/10/17
سه بلاک چین برای سرمایه گذاری در 2024 به انتخاب هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا فناوری AI 3 بلاک چین را برای سرمایه گذاری در سال 2024 انتخاب می کند. مقیاس پذیری شبکه و ظرفیت تراکنش موضوعات رایج تحلیل بنیادی روی رمز ارزها است. در این زمینه، اشتراک گذاری شروع به تبدیل شدن به یک راه حل محبوب کرد که توسط بلاک چین های امیدوارکننده پیاده سازی شد. برای اینکه بتوانید روی بلاک چین های آینده دار سرمایه گذاری گذاری کنید، باید به یک صرافی ارز دیجیتال بروید و ارزهای بومی شبکه های بلاک چینی را معامله کنید.
به طور کلی، شاردینگ مقیاس پذیری و عملکرد بلاک چین را تبدیل و بهینه می کند. این تکنیک یک بلاک چین را به قطعات کوچک تر و قابل مدیریت تر یا شارد تقسیم می کند. هر قطعه قطعه ای از داده را نگه می دارد و بار را برای گره های جداگانه کاهش می دهد. با تقسیم داده ها، اشتراک گذاری امکان پردازش موازی را فراهم می کند و سرعت تراکنش را به شدت بهبود می بخشد.
این به تراکنش های بیشتر در زمان کمتر ترجمه می شود که افزایش قابل توجهی برای مقیاس پذیری است. همچنین خرده ها زیرساخت های پایدارتری را فراهم می کنند، از نفخ بلاک چین جلوگیری می کنند و با رشد شبکه سرعت را حفظ می کنند. با این حال، اجرای آن با معاوضه هایی همراه است. این می تواند نگرانی های امنیتی ایجاد کند، چون ممکن است به خطر افتادن خرده ها راحت تر از کل شبکه باشد.
یکی از راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری روی پروژه های برتر بلاک چینی است. ربات هوش مصنوعی، 3 ارز دیجیتال را برای سال 2024 انتخاب می کند که این رمز ارزها عبارت هستند از  ارز دیجیتال Radix(XRD)، Near Protocol(NEAR) و MultiversX(EGLD). این رمز ارزها مستعد رشد هستند و می توانید با سرمایه گذاری روی آنها سود زیادی به دست آورید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سه بلاک چین برای سرمایه گذاری در 2024 به انتخاب هوش مصنوعی
سوال امنیتی :2+30 = ?