سرقت 600 میلیون دلار رمز ارز توسط هکرهای کره شمالی در سال 2023

نوشته شده در : 1402/10/17

سرقت 600 میلیون دلار ارز دیجیتال توسط هکرهای کره شمالی در سال 2023! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما هکرهای کره شمالی چگونه توانستند 600 میلیون دلار رمز ارز را به سرقت ببرند؟ این هکرها از چه روش هایی برای هک استفاده کردند؟ چرا قدرت هک کره شمالی بالا است؟ آیا میزان رمز ارزهای به سرقت رفته در سال 2023 کاهش یافته است؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی برای سرمایه گذاران و تریدرها است. شما نیز می توانید در این بازار سرمایه گذاری کرده و سود زیادی از نوسانات قیمت رمز ارزها به دست آورید. برای این کار باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید و معاملات خودتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. اخیرا سرقت در بازار کریپتو افزایش یافته است که هکرهای کره شمالی نیز سرقت های مختلفی را انجام داده اند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد حملات هکری به صرافی ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی سرقت 600 میلیون دلار رمز ارز توسط هکرهای کره شمالی در سال 2023 بپردازیم.

حملات هکری به صرافی های ارز دیجیتال

آشنا شدن با بزرگ ترین هک ها و حملات در بازار ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما می خواهید در بازار رمز ارزها فعالیت داشته باشید و سود زیادی از خرید و فروش ارزها به دست آورید، توصیه می کنیم تا حملات هکری به صرافی ها را زیر نظر بگیرید. شما اگر نکات مهم امنیتی و احتیاطی لازم را نادیده بگیرید و با سهل انگاری ارزهای دیجیتال خودتان را در بازار به خطر بیاندازید، ممکن است تا شما نیز با این حملات سایبری مواجه شوید و عملا ارزهای دیجیتال خود و سرمایه خودتان را در بازار از دست بدهید.
جالب است بدانید، در میان انواع صرافی های ارز دیجیتال در سال های اخیر شاهد بروز حملات و کلاهبرداری هایی بوده ایم که نمی توان آنها را نادیده گرفت. هرچند میزان رمز ارزها و حجم معاملات در صرافی ها به قدری نبوده که آنها نیز در لیست بزرگ ترین هک های تاریخ ارز دیجیتال قرار بگیرند، ولی با این حال، این موارد نیز کم نبوده و تعداد زیادی از آنها را می توان بر شمرد. توصیه می کنیم تا مشهورترین حملات هکری به صرافی ها را بشناسید تا بتوانید بهترین و امن ترین صرافی را برای انجام معامله پیدا کنید.

سرقت 600 میلیون دلار رمز ارز توسط هکرهای کره شمالی

توجه داشته باشید که هکرهای کره شمالی قدرت بالایی دارد و در سال های گذشته به صرافی های ارز دیجیتال مختلفی حمله کرده و دارایی های کاربران را به سرقت برده اند. میزان ارزهای دیجیتال به سرقت برده شده توسط هکرهای کره شمالی تقریبا 600 میلیون دلار تخمین زده شده است. آزمایشگاه TRM نیز گزارش داد گه هکرهای کره شمالی به طور قابل توجهی تا 700 میلیون دلار ارز دیجیتال را در سال 2023 به سرقت برده اند.
نکته قابل توجه این است که CertiK در 3 ژانویه گزارش داد که تقریبا 751 مورد نقض امنیت در سال 2023 در بازار رمز ارزها وجود داشته است که باعث از دست دادن بیش از 1.8 میلیارد دلار ارز دیجیتال شده است که یک سوم آن هکرهای کره شمالی مسئول آن هستند. طبق گزارش ها، شبکه اتریوم با 686 میلیون دلار بیش از 224 حادثه بیشترین ضرر را ثبت کرده است. مقامات آمریکایی معمولا در دلایل خود برای اعمال تحریم ها علیه برخی نهادها، از جمله گروه تروریستی حماسبعد از حمله 7 اکتبر به اسرائیل، به ارزهای دیجیتال اشاره کردند. میکسرهای ارز دیجیتال نیز هدف خاصی برای قانون گذاران بوده است که ادعا می کنند این فناوری معمولا به دلایل غیرقانونی استفاده می شود. نگرانی دیگر در زمینه امنیت ارزهای دیجیتال افزایش احتمال سرقت رمز ارزها با استفاده از هوش مصنوعی است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد حملات هکری به صرافی ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی سرقت 600 میلیون دلار رمز ارز توسط هکرهای کره شمالی در سال 2023 بپردازیم. همانطور که گفته شد، هکرهای کره شمالی قدرت بالایی در هک صرافی های ارز دیجیتال دارند. به طوری که در سال 2023 هک های مختلفی انجام داده و بیش از 600 میلیون دلار ارز دیجیتال را به سرقت برده اند.

 


نظرات کاربران در مورد سرقت 600 میلیون دلار رمز ارز توسط هکرهای کره شمالی در سال 2023
سوال امنیتی :8+55 = ?