صرافی های ETF بیت کوین و صادرکنندگان دستور ارسال پرونده های نهایی را دارند

1402/10/16
صرافی های ETF بیت کوین و صادرکنندگان دستور ارسال پرونده های نهایی را دارند

طبق خبرهای منتشر شده، صرافی های بیت کوین ETF و صادرکنندگان دستور ارسال پرونده های نهایی را دارند! بهتر است بدانید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا همان SEC به زودی در مورد تغییرات قوانین مبادله رای خواهند داد و فرم های S-1 را امضا می کنند.
اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید خبرهای پیرامون ETF بیت کوین را مطالعه کنید. بلومبرگ در 5 ژانویه گزارش داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به چندین شرکت کننده ETF گفته است که پرونده های به روز شده را ارسال کنند. به گفته چهار منبع بلومبرگ، SEC به صرافی ها و صادرکنندگان دستور داده است که نسخه های نهایی پرونده های 19b-4 را در اسرع وقت روز جمعه ارسال کنند.
توجه داشته باشید که دو تن از منابع بلومبرگ اضافی کردند که کارکنان سازمان SEC بعد از آخرین اصلاحات، بازخورد بیشتری در مورد برخی از این پرونده ها نداشتند، اگرچه مشخص نیست که آیا این بیانیه برای پرونده هایی که امروز ارسال شده اند یا نسخه هایی که قبلا ارسال شده اند، اعمال می شود.
این پرونده های 19b-4 تغییرات قوانین را تشریح می کنند که به صرافی هایی مانند NYSE، Nasdaq Arca و Cboe BZX اجازه می دهد تا ETFهایی را که تایید می شوند، فهرست کرده و معامله کنند. گزارشگران دیگر، از جمله ژاکلین ملینک از TechCrunch و النور ترت از FOX Business امروز پیشنهاد کردند که صرافی ها ممکن است پرونده های به روز شده 19b-4 را در روز جمعه یا دوشنبه ارسال کنند. به نظر می رسد که هیچ به روز رسانی ارسال شده باشد. این خبر می تواند آینده بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
پرونده های S-1 نیز در انتظار تایید هستندو بلومبرگ اضافی کرد که SEC همچنان باید بروشورهای نهایی S-1 را امضا کند که به جای تغییرات قوانین مبادله، ETFها را توصیف می کند. متقاضیان اصلاحات S-1 را در روزها و هفته های منتهی به مهلت 29 دسامبر ارائه کردند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد صرافی های ETF بیت کوین و صادرکنندگان دستور ارسال پرونده های نهایی را دارند
سوال امنیتی :8+45 = ?