چرا سازمان SEC احتمالا زمان بیشتری برای تایید ETF بیت کوین درخواست کند؟

نوشته شده در : 1402/10/17

احتمال دارد که سازمان SEC زمان بیشتری را برای بررسی ETF بیت کوین درخواست کند که این موضوع باعث رد شدن ETF بیت کوین خواهد شد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به زمان بیشتری برای تایید ETF بیت کوین نیاز خواهد داشت؟ آیا این خبر می تواند باعث کاهش قیمت بیت کوین شود؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا خبرهای پیرامون ETF بیت کوین را مطالعه کنید. این اخبار قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهند و باعث بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین می شوند. بنابراین، با زیر نظر گرفتن اخبار مهم ETF بیت کوین می توانید از نوسانات بیت کوین مطلع شوید و معاملات پرسودی با این رمز ارز انجام دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی درخواست زمان بیشتر SEC برای تایید ETF بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با صندوق قابل معامله بیت کوین(ETF)

ETF یا همان صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس است که شامل تعدادی از اوراق بهادار مانند سهام، اوراق قرضه، کالا و رمز ارز است که برای معامله در بورس اوراق بهادار در دسترس سرمایه گذاران و معامله گران بازار قرار دارد و میتواند آینده بیت کوین را متحول کند. به طور کلی، یک ETF روند قیمتی که یک ارز دیجیتال را دنبال می کند. برای مثال، ETF طلا، ارزش ذخایر طلا و ETF نفت شاخص سهام نفت و یک ETF ارز دیجیتال ارزش دارایی های رمزنگاری شده را دنبال می کند.
جالب است بدانید، صندوق ETF بیت کوین به سرمایه گذاران و معامله گران این امکان را می دهد تا پول خودشان را در برخی از رمز ارزها بدون دردسرهای مربوط به نگهداری و مدیریت آنها اختصاص دهند. یک صندوق ETF درست مانند سهام می تواند در بورس های قانونی در سراسر دنیا عرضه شود. سپس سرمایه گذاران می توانند از طریق حساب های کارگزاری خود این ETF ها را معامله کنند. به طور کلی، از ETF بیت کوین می توانیم به عنوان روشی کم خطر برای سرمایه گذاری در دارایی های مبتنی بر بلاک چین نام ببریم.

درخواست زمان بیشتر SEC برای تایید ETF بیت کوین

توجه داشته باشید که اریک بالچوناس، تحلیلگر برتر حوزه ETF بلومبرگ می گوید در حالی که شانس بسیار اندک است، رد شدن یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین در این ماه به احتمال زیاد به این دلیل است که سازمان SEC زمان بیشتری برای بررسی و تایید ETF بیت کوین می خواهد. همچنین بالچوناس در صحبت با کوین تلگراف می گوید در حالی که او و جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF به احتمال 90 درصدی برای تایید تا 10 ژانویه ادامه می دهند، آنها تا حد زیادی به دلیل این نگرانی این شانس را از بین نبرده اند.
با این حال، بالچوناس معقتد است که در صورت انکار مستقیم SEC، صادرکنندگان صندوق ممکن است از مدیر ارزهای دیجیتال گری اسکیل پیروی کنند و شکایت های جداگانه ای علیه رگولاتور به راه بیندازند. نظرات عمومی همچنان به درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای بازخورد در مورد پرونده ها ارسال می شود و دو مورد اخیرا در 2 ژانویه درخواست ETF ها را به طور کامل رد کردند. یکی از اصطلاحات مرتبط با بیت کوین دامیننس بیت کوین است که برای انجام معاملات بیت کوین بررسی این شاخص بسیار مهم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی درخواست زمان بیشتر SEC برای تایید ETF بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، صندوق ETF بیت کوین به سرمایه گذاران و معامله گران این امکان را می دهد تا پول خودشان را در برخی از رمز ارزها بدون دردسرهای مربوط به نگهداری و مدیریت آنها اختصاص دهند. احتمال دارد سازمان SEC زمان بیشتری برای تایید ETF بیت کوین درخواست کند که این موضوع احتمال رد شدن ETF بیت کوین را افزایش می دهد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا سازمان SEC احتمالا زمان بیشتری برای تایید ETF بیت کوین درخواست کند؟
سوال امنیتی :5+60 = ?