تحلیلگران بازیابی قیمت MATIC را پیش بینی می کنند

1402/10/18
تحلیلگران بازیابی قیمت MATIC را پیش بینی می کنند

یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو، بازیابی قیمت پالیگان(MATIC) را با این نوسان 16 درصدی پیش بینی می کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید قیمت پالیگان را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش پالیگان را بر روی نمودار تشخیص دهید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که ارز دیجیتال MATIC یکی از آلت کوین هایی بود که تحت تاثیر رکود اخیر بازار ناشی از گزارش بحث برانگیز Matrixport در مورد ETF بیت کوین در این هفته قرار گرفت. این احساسات منفی باعث شد تا قیمت ارز دیجیتال MATIC در یک حرکت از سطح نزدیک به 1 دلار به 0.85 دلار برسد. اگر می خواهید نسبت به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اقدام کنید، توصیه می کنیم تا ابتدا وضعیت کلی بازار را تحلیل کنید.
با این حال، به نظر می رسد که روند قیمت ارز دیجیتال پالیگان به نفع گاوها تغییر کند، چون ارز MATIC در روز گذشته بیش از 1.2 درصد جهش کرده است. در واقع، یک تحلیلگر ارز دیجیتال محبوب در پلتفرم X زنگ خرید را برای توکن بومی پالیگان به صدا در آورده است. 
آیا قیمت MATIC می تواند بازگردد؟
علی مارتینز، تحلیلگر مشهور بازار ارزهای دیجیتال در پست اخیر خود در X پیش بینی صعودی قیمت پالیگان را در روزهای آینده ارائه کرده است. به گفته  کارشناس ارز دیجیتال در یک حرکت صعودی قیمت بالقوه تمام سودهای از دست رفته خود را بازیابی می کند. استدلال پشت این پیش بینی صعودی برای توکن پالیگان حول شاخص ترتیبی TD می چرخد. برای زمینه، نشانگر ترتیبی Tom DeMark برای شناسایی زمان دقیق فرسودگی روند و معکوس شدن قیمت استفاده می شود.
بهتر است بدانید، مارتینز در تحلیل خود خاطرنشان کرد که اندیکاتور TD در حال حاضر علامت خرید را در نمودار قیمت 4 ساعته متیک چشمک می زند. با این حال، این تحلیلگر ارزهای دیجیتال تاکید کرد که آینده صعودی MATIC به افزایش فشار خرید در اطراف سطوح فعلی قیمت بستگی دارد. مارتینز گفت که این به طور بالقوه می تواند منجر به صعود توکن پالیگان به سمت 0.88 دلار و تا 0.96 دلار شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگران بازیابی قیمت MATIC را پیش بینی می کنند
سوال امنیتی :1+39 = ?