چرا نهنگ ها میلیون ها دلار دوج کوین را جا به جا کردند؟

نوشته شده در : 1402/10/17

جابجایی میلیون ها دلار توکن DOGE توسط نهنگ های بازار! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما این جابجایی چه تاثیری می تواند روی قیمت دوج کوین بگذارد؟ به نظر شما چرا نهنگ های دوج کوین تراکنش های بزرگی انجام می دهند؟ اخیرا چه مقدار توکن DOGE به صرافی رابین هود منتقل شده است؟ آیا نهنگ ها قصد فروش دوج کوین های خودشان را دارند؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید دوج کوین(DOGE) را دارید، ابتدا باید وضعیت قیمت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید و بتوانید قیمت دوج کوین را پیش بینی کنید. دوج کوین نوسانات زیادی دارد که این نوسانات فرصت های خیلی خوبی را برای تریدرها فراهم می کنند. شما باید تحرکات نهنگ های دوج کوین را زیر نظر بگیرید و از نوسانات قیمت دوج کوین مطلع باشید. اخیرا نهنگ ها تراکنش های بزرگی انجام داده اند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی جابجایی میلیون ها دلار توکن DOGE توسط نهنگ ها بپردازیم.

تاثیر نهنگ ها بر قیمت رمز ارزها

نهنگ ها بزرگ ترین موجودات در اقیانوس ها هستند که در بازار ارزهای دیجیتال نیز برخی از افراد با لقب نهنگ شناخته می شوند. نهنگ ها در بازار رمز ارزها افرادی هستند که مقدار زیادی ارز دیجیتال در اختیار دارند و می توانند با خرید و فروش دارایی های خودشان قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین، شما باید تحرکات نهنگ های بازار کریپتو را زیر نظر بگیرید و بدانید که آنها قصد دارند کدام رمز ارزها را خرید و فروش کنند. با این کار می فهمید که کدام ارز دیجیتال ممکن است نوسان زیادی را تجربه کند.
جالب است بدانید، برخی از مواقع ممکن است نهنگ های ارز دیجیتال با یکدیگر همکاری کرده و قیمت یک رمز ارز را پامپ یا دامپ کنند. در این حالت سرمایه گذاران می توانند سود زیادی به دست آورند، البته به شرطی که ارزهای دیجیتال را قبل از پامپ کردن شکار کنند. شما می توانید تراکنش نهنگ های بازار را با تحلیل داده های آنچین تشخیص دهید. توجه داشته باشید که نهنگ ها روی ارزهای دیجیتال مختلفی تمرکز دارند که از جمله از این رمز ارزها می تواند به بیت کوین، اتریوم، ارز دوج کوین، شیبا اینو و..... اشاره کرد.

جابجایی میلیون ها دلار توکن DOGE توسط نهنگ ها

توجه داشته باشید، نهنگ های دوج کوین اخیرا میلیون ها دلار توکن DOGE را جا به جا کردند که مسئله باعث شده است که دوج کوین نوسانات قیمت زیادی را تجربه کند. نهنگ های دوج کوین تراکنش هایی با صرافی ارز دیجیتال رابین هود انجام می دهند. داده های Whale Alerts نشان می دهند که نهنگ ها مقدار زیادی توکن DOGE را به صرافی رابین هود انتقال داده اند. به نظر می رسد نهنگ ها قصد فروش دوج کوین های خودشان را دارند و با این کار می توانند قیمت دوج کوین را پایین بیاورند.
به طور کلی در جابجایی اخیر نهنگ های دوج کوین، 1.88 میلیارد توکن DOGE به صرافی رابین هود انتقال یافته است. نکته قابل توجه این است که نقل و انتقالات بزرگ در اولین روز ماه ژانویه با انتقال 56.9 میلیون DOGE به ارزش 5.079 میلیون دلار به صرافی کوین بیس شروع شد. ردیاب گزارش داد که در 3 ژانویه تعداد زیادی نقل و انتقالات بزرگ با انتقال 82 میلیون DOGE به رابین هود شروع شد. همچنین در کمتر از 15 یک کیف پول نهنگ دیگر 102 میلیون توکن دوج را به ارزش 8.4 میلیون دلار به رابین هود انتقال داد. چند ساعت بعد نیز یک تراکنش معکوسی رخ داد و مقدار زیادی توکن DOGE از صرافی رابین هود به کیف پول شخصی انتقال یافت. یکی از سوالاتی که در مورد دوج کوین پیش می آید این است که دلایل پرطرفدار بودن دوج کوین چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی جابجایی میلیون ها دلار توکن DOGE توسط نهنگ ها بپردازیم. همانطور که گفته شد، نهنگ های دوج کوین مشغول انجام تراکنش های بزرگی هستند و مقدار زیادی توکن DOGE را به صرافی رابین هود انتقال دادند. به نظر می رسد نهنگ ها قصد دارند تا قیمت دوج کوین را با نوسانات شدیدی روبرو کنند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ ها میلیون ها دلار دوج کوین را جا به جا کردند؟
سوال امنیتی :9+71 = ?