تحلیلگران افزایش قیمت چشمگیری را برای کاردانو پیش بینی می کنند

1402/10/17
تحلیلگران افزایش قیمت چشمگیری را برای کاردانو پیش بینی می کنند

یکی از تحلیلگران برتر بازار کریپتو افزایش چشمگیری قیمت کاردانو(Cardano) را پیش بینی می کنند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال کاردانو را دارید، ابتدا باید وضعیت کاردانو(ADA) را بررسی کرده و بهترین موقعیت ورود و خروج به معاملات را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که گای ترنر، تحلیلگر ارز دیجیتال پیش بینی کرده است که کاردانو می تواند به زودی افزایش قیمت بالایی را تجربه کند. این تحلیلگر همچنین بینشی در مورد سطوح قیمتی که توکن کریپتو در صورت وقوع این اتفاق می افتد، ارائه کرد.
قیمت کاردانو به 1 دلار افزایش می یابد!
در ویدیویی که در کانال یوتیوب منتشر شد، ترنر اشاره کرد که کاردانو(ADA) می تواند تا 1 دلار افزایش یابد که سطح قابل توجه بعدی مقاومت است. پیش بینی تحلیلگر بر این واقعیت استور است که نمودار هفتگی کاردانو نشان می دهد که ارز دیجیتال یک الگوی پرچم گاوی تشکیل داده است.
کاردانو یکی از ارزهای دیجیتال مستعد رشد که افزایش قیمت آن تا 1 دلار برای تحلیلگر چشمگیری به نظر نمی رسد، چون او به قیمت سولانا اشاره کرد، قیمتی که از پایین ترین سطح گذشته خود سودهای باورنکردنی داشته است. این تحلیلگر ارزهای دیجیتال پایه های کاردانو را به عنوان یکی از دلایل ادامه عملکرد ضعیف آن برجسته کرد. به گفته او، به نظر می رسد عرضه توکن بیشتر از تقاضا برای آن باشد.
او همچنین موسسات کاردانو، IOG، EMURGO و بنیاد کاردانو را به دلیل کمک به فشار زیاد فروش برای ارز دیجیتال متمایز کرد. گفته می شود که این سازمان ها بخش بزرگی از رمز ارزهای کاردانوی خودشان را برای تامین مالی عملیات خود می فروشند. ترنر گفت که خط نقرهای این است که به نظر نمی رسد این پویایی عرضه و تقاضا تاثیر زیادی بر قیمت کاردانو داشته باشد. در همین حال، او در دراز مدت نسبت به کاردانو خوش بینانه به نظر می رسد، چون خاطرنشان کرد که نرخ های بهره که تاثیر بیشتری بر قیمت کاردانو داشته اند، احتمالا به کاهش ادامه خواهند داد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگران افزایش قیمت چشمگیری را برای کاردانو پیش بینی می کنند
سوال امنیتی :1+59 = ?