هوش مصنوعی قیمت طلا را برای پایان سال 2024 پیش بینی می کند!

1402/10/16
هوش مصنوعی قیمت طلا را برای پایان سال 2024 پیش بینی می کند!

فناوری هوش مصنوعی(AI) قیمت طلا را برای پایان سال 2024 پیش بینی می کند. بهتر است بدانید، طلا روند صعودی تاریخی خودش را در برابر دلار آمریکا بازیابی کرده است و در حال حاضر با قیمت 2055 دلار در هر اونس معامله می شود. این افزایش بیش از 25 درصد از پایین ترین سطح سه ماهه چهارم سال 2022 را نشان می دهد و دوباره ویژگی های آن را به عنوان ذخیره ارزش اعتبار می دهد.
توجه داشته باشید که طلا به عنوان یکی از دارایی های پیشرو، در صنعت می درخشد و ذخیره ارزشی بی انتها است. صنایع به دلیل رسانایی عالی، مقاومت در برابر خوردگی و چکش خواری آن را دوست دارند. در همین حال، سرمایه گذاران طلا را به دلیل پوشش در برابر تورم، نوسانات ارزی و مزایای تنوع سبد سرمایه گذاری می کنند.
نکته قابل توجه این است که طبق شاخص تریدینگ ویو، طلا در 4 دسامبر 2023 به بالاترین سطح تاریخ 2146.79 دلار در هر اونس رسید. این موضوع شور و هیجان مشتاقان و سرمایه گذاران طلا را در سراسر دنیا که چشمان خود را به این دارایی تاریخی معطوف کردند، تجدید کرد. شما نمی توانید از طریق صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش طلا اقدام کنید. بلکه در صرافی ها تنها می توانید ارز دیجیتال معامله کنید.
مدل پیشرفته هوش مصنوعی سه پیش بینی را ارائه داد. به ویژه قیمت گذاری طلا بین 2100 تا 2200 دلار در هر اونس، افزایش 2.2 درصدی و 7 درصدی را به احتمال زیاد پیش بینی کرد. علاوه بر این، طلا می تواند تا پایان سال 2024 از دیدگاه صعودی به طیف وسیعی از 2250 دلار تا 2350 دلار در هر اونس برسد. البته شما باید کاهش قیمت طلا را نیز در نظر بگیرید تا معاملات پرسودی انجام دهید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هوش مصنوعی قیمت طلا را برای پایان سال 2024 پیش بینی می کند!
سوال امنیتی :9+42 = ?