چرا تایید ETF بیت کوین می تواند یک اشتباه بزرگ تاریخی باشد؟

نوشته شده در : 1402/10/17

مدیر عامل و بنیانگذار Better Markets گفته است که تایید ETF بیت کوین می تواند یک اشتباه تاریخی باشد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا به نظر می رسد تایید ETF بیت کوین می تواند تاثیر بدی روی صنعت کریپتو بگذارد؟ آیا ETF بیت کوین می تواند در سه ماهه ابتدایی سال 2024 تایید شود؟ کلهر چه توضیحاتی درباره صندوق قابل معامله ارائه کرده است؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید خبرهای پیرامون این رمز ارز را زیر نظر بگیرید تا از تاثیرات این خبرها بر قیمت بیت کوین مطلع باشید. امروزه ETF بیت کوین یکی از بحث های داغ در بازار ارز دیجیتال است که معمولا هر روز یک خبر جدید درباره این حوزه منتشر می شود. اخیرا نیز خبری منتشر شده است که یکی از چهره های شناخته شده در بازار کریپتو اعلام کرده که تایید ETF بیت کوین می تواند یک اشتباه بزرگ تاریخی باشد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق قابل معامله بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی نظر مدیر عامل Better Markets درباره تایید ETF بیت کوین بپردازیم.

چقدر احتمال دارد ETF بیت کوین تایید شود؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چقدر احتمال دارد ETF بیت کوین تایید شود؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ETF بیت کوین یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو است که تایید شدن این صندوق می تواند قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد و باعث بالا رفتن قیمت رمز ارزها شود. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 44100 دلار معامله می شود که اگر ETF بیت کوین به طور رسمی تایید شود، بیت کوین می تواند با قیمت های بالاتری نیز خرید و فروش شود.
جالب است بدانید، صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس(ETF) می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد و شما می توانید با خرید سهام ETF بیت کوین از این مزیت های برخوردار شوید. سرمایه گذارانی که تحمل ریسک پایینی دارند و نمی خواهند ترس از دست دادن بیت کوین های خودشان را داشته باشند، می توانند سهام ETF بیت کوین را در بورس خریداری کرده و از نوسانات قیمت بیت کوین سود به دست آورند. تایید شدن ETF می تواند تاثیر چشمگیری در آینده بیت کوین داشته باشد.

نظر مدیر عامل Better Markets درباره تایید ETF بیت کوین

توجه داشته باشید که مدیر عامل Better Markets نظر خودش را در مورد تایید شدن ETF بیت کوین اعلام کرد. این شخص گفت که  تایید شدن ETF بیت کوین می تواند یک اشتباه بزرگ تاریخی باشد و مخالفت خودش را با صندوق قابل معامله بیت کوین اعلام کرد. دنیس کلهر که مدیر عامل سازمان Better Markets از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست کرده است تا ETF بیت کوین را تایید نکند.
علاوه بر این، کلهر توضیح داد که ETF بیت کوین صنعت ارزهای دیجیتال را قادر می کند تا ادعا کند که محصولاتش اکنون توسط دولت ایالات متحده تایید شده است. با این وجود، مفسران برجسته رمز ارزها این نامه را رد کردند و جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ از آن در رسانه های اجتماعی انتقاد کرد. همچنین سیفارت در پستی در X سعی کرد تا تلاش شرکت های مدیریت دارایی برای پیشبرد برنامه های خودشان را تکرار کند.
در همین حال، در یکی دیگر از پست های X، النور ترت روزنامه نگار فاکس بیزینس، اظهارات منفی را که کلهر در چند وقت اخیر در مورد ارزهای دیجیتال انجام داده است را تکرار کرد. کلهر این اظهار نظر را در طی مصاحبه ای با موسسه تفکر اقتصادی جدید در ماه می 2023 بیان کرد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق قابل معامله بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی نظر مدیر عامل Better Markets درباره تایید ETF بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، کلهر که مدیر عامل شرکت Better Markets است، در پستی که در شبکه اجتماعی X منتشر کرده است، مخالفت خودش را با صندوق قابل معامله بیت کوین اعلام کرد و از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست کرد تا ETF بیت کوین را تایید نکند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا تایید ETF بیت کوین می تواند یک اشتباه بزرگ تاریخی باشد؟
سوال امنیتی :1+67 = ?