رشد معاملات در ربات های تریدر تلگرامی

رشد معاملات در ربات های تریدر تلگرامی

نوشته شده در : 1402/05/18

رشد معاملات در ربات های تریدر تلگرامی! آیا می دونین دلیل این رشد چه چیزی بوده؟ اصلا آیا می دونین معاملات در ربات های تلگرامی چجوری انجام میشن؟ چرا معامله گران از ربات های تلگرامی استفاده می کنند؟ ربات های معامله گر تلگرامی چجوری کار می کنند؟

آشنایی با ربات تریدر تلگرامی

ربات های تریدر با این هدف راه اندازی شدن تا کار تریدرها و معامله گران مبتدی رو راحت تر کنند. در حال حاضر پیام رسان تلگرام به دلیل رابط کاربری جذاب و همچنین بستری که واسه ربات های هوشمند ایجاد کرده، یه محیط خوب واسه توسعه و ساخت ربات های تریدر محسوب بشه. ربات های معامله گر می تونن طبق دستورات کاربران اقدام به خرید و فروش رمز ارزها کنند. سرعت گرفتن پیشرفت و توسعه بازار رمز ارزها در کنار هوشمند شدن خیلی از ابزارهای معاملاتی باعث شد تا متخصصان به فکر ایجاد ربات های تریدر بیفتن.

افزایش معاملات در ربات های معاملاتی تلگرام!

طبق داده های منتشر شده توسط Binance Research حجم معاملات روزانه ارزهای دیجیتال با ربات های تلکرامی در ماه جولای به رکورد 10 میلیون دلاری دست پیدا کرد. ربات های معامله گر تلگرامی که خرید و فروش رمز ارزها رو آسون تر می کنند، با سرعت قابل توجهی در حال توسعه هستن. داده هایی که با انجام تحقیقات بایننس به دست اومده، نشون میده که حجم کل معاملات رمز ارزها مرتبط با ربات های تلگرام تا اوایل آگوست 2023 از 190 میلیون دلار بیشتر شده.

جالب اینجاست که بدونین Jie Xuan Chua تحلیلگر معروف بایننس ریسرچ در گزارش تحقیقی خودش اعلام کرده که در 23 جولای، حجم معاملات روزانه رمز ارزها با استفاده از ربات های تلگرامی به رکورد 10 میلیون دلار رسیده. تعداد کاربران این ربات ها در ماه جولای به رکورد بی سابقه 6 هزار کاربر خاص روزانه رسیده. به طور کلی، ربات های تلگرامی تونستن بیشتر از 15500 اتریوم رو جمع آوری کنند. ربات های کریپتویی تلگرام به کاربران این اجازه رو میدن تا توسط این پلتفرم معاملات خودشون رو جلو ببرن.

ربات های معامله گری تلگرامی که قابلیت شخصی سازی دارن، می تونن وظایف و دستورات مختلف رو در مدت زمان کوتاه انجام بدن. این ربات ها بیشتر مواقع به صرافی ارز دیجیتال همتا به همتا یا غیرمتمرکز متصل میشن و به کاربران این امکان رو میدن تا با استفاده از دستورات در چت بات، معاملات رو انجام بدن.


نظرات کاربران در مورد رشد معاملات در ربات های تریدر تلگرامی
سوال امنیتی :4+48 = ?