ترامپ در صورت انتخاب به جنگ با کریپتو پایان می‌دهد

نوشته شده در : 1403/05/07
ترامپ در صورت انتخاب به جنگ با کریپتو پایان می‌دهد

جستجو

رئیس جمهور سابق و بالقوه ایالات متحده این خبر را در کنفرانس بیت کوین و سیگنال ارز دیجیتال 2024 در نشویل، تنسی اعلام کرد. ترامپ و نامزد فعلی جمهوری خواه دونالد ترامپ اعلام کرد که قصد دارد در صورت انتخاب شدن در نوامبر، ایالات متحده را به پایتخت ارزهای دیجیتال جهان تبدیل کند. این موضوع میتواند به صورت مستقیم روی خرید بیت کوین تاثیر بگذارد. ترامپ پس از یک ساعت تأخیر روی صحنه، در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل، تنسی در جمع حاضران سخنرانی کرد، ترامپ گفت که برای جامعه بیت کوین احترام زیادی قائل است و افزود که «این مانند صنعت فولاد» در جوانی است. در اینجا لازم به ذکر است که یکی از مسائل مهم در دنیای ارز دیجیتال و بیت کوین این است که استراتژی های سرمایه گذاری در بیت کوین کدام است؟
او به جمعیت گفت که "احترام زیادی برای جامعه بیت کوین قائل است" و افزود که "این مانند صنعت فولاد است" در دوران جوانی. او همچنین پیش‌بینی کرد که «یک روز» بیت‌کوین از طلا پیشی خواهد گرفت، و گفت: «بیت‌کوین فقط یک شگفتی فناوری نیست، همانطور که می‌دانید معجزه همکاری و دستاوردهای انسانی است».
طولی نکشید که ترامپ به سمت حمله به رقیب سیاسی خود حرکت کرد و گفت: "من رقیب ضریب هوشی پایینی دارم، در مورد او صحبت نمی کنم، بلکه در مورد او صحبت می کنم." کامالا هریس. رئیس جمهور سابق سپس به لفاظی های پیرامون انرژی مورد استفاده توسط بیت کوین و هوش مصنوعی پرداخت و قول داد که از سوخت های فسیلی برای تولید برق بسیار زیادی استفاده کند که "خواهش می کنم آقای رئیس جمهور، ما برق زیادی داریم." او همچنین بر برنامه‌های خود برای لغو مشوق‌های فدرال برای تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی و ایستگاه‌های شارژ تاکید کرد.
ترامپ همچنین اعلام کرد که بهترین نامزد برای جامعه ارزهای دیجیتال و بیت کوین خواهد بود و قبل از این که این موضوع را تحریک کند، به مردم تاکید کرد که [اگر او را به ریاست جمهوری رأی دهند] «خیلی خوشحال خواهید شد، خیلی خوشحال خواهید شد». جمعیت برای تشکر از او برای کاری که قرار بود انجام دهد.
رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل ریاست‌جمهوری، در کنفرانس 26 ژوئیه، ممکن است با طرح یک برنامه سیاست روز اول برای بیت کوین، در صورت انتخاب شدن، سروصدای بزرگتری به پا کرده باشد. 

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/trump-implement-bitcoin-strategic-reserve-elected-president

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد ترامپ در صورت انتخاب به جنگ با کریپتو پایان می‌دهد
سوال امنیتی :3+92 = ?