صرافی هندی وزیر ایکس پس از هک شدن در تلاش است خود را بازیابی کند

نوشته شده در : 1403/05/29
صرافی هندی وزیر ایکس پس از هک شدن در تلاش است خود را بازیابی کند

جستجو

تأخیر در برداشت‌ها بر سرمایه‌گذاران فردی تأثیر گذاشته و نگرانی‌هایی را در مورد امنیت و قابلیت اطمینان کلی مبادلات ارزهای دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال ایجاد کرده است. نزدیک به یک ماه پس از هک گسترده ای که صرافی وزیر ایکس را لرزاند و منجر به از دست رفتن 234 میلیون دلار از سرمایه سرمایه گذاران در کیف پول Safe Multisig صرافی هندی شد، این پلتفرم تعادل سرمایه گذاران را بازیابی کرد.
با وجود این پیشرفت، هنوز مشخص نیست که کاربران چه زمانی می‌توانند وجوه خود را برداشت کنند و بسیاری را از بابت مشهورترین حملات هکری به صرافی ها ناامید و مضطرب کرده است. در یک به روز رسانی در 16 آگوست، وزیرX اظهار داشت که در حال کار بر روی دو موضوع اصلی هستند: یافتن راه حلی برای موجودی روپیه هند (INR) و حل مسائل مربوط به موجودی ارزهای دیجیتال.
به گفته این شرکت، این راه حل ها نیاز به تجزیه و تحلیل حقوقی مداوم دارد و آنها در انتظار تایید شرکای هستند که می توانند در حل این مسائل کمک کنند. در پست قبلی در 16 آگوست، وزیرX از اتمام موفقیت آمیز تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده خود، که از ساعت 2 بامداد آغاز شد، خبر داد. تعمیر و نگهداری به دنبال تعلیق تمام عملیات بر روی پلت فرم آنها بود.
این صرافی تایید کرد که تمام معاملات انجام شده پس از توقف برداشت در ساعت 1 بعد از ظهر IST در 18 جولای، روز هک، معکوس شده است. پس از این تعمیر و نگهداری، کاربران اکنون پس از نزدیک به یک ماه عدم اطمینان می توانند وجوه خود را در حساب های خود مشاهده کنند.
فقدان یک جدول زمانی مشخص برای برداشت وجوه نتوانسته است سرمایه گذاران خشمگین را که خواستار دسترسی فوری به وجوه خود هستند، راضی کند. این وضعیت با پیشنهاد اولیه بورس مبنی بر مدل سوسیالیستی تقسیم ضرر 55/45 بدتر شده است که با مخالفت شدید سرمایه گذاران مواجه شد.
هک در 18 ژوئیه یکی از کیف پول‌های چند امضایی وزیر ایکس را هدف قرار داد که بیش از 45 درصد از کل سرمایه سرمایه‌گذاران را شامل می‌شد که مبلغ خیره‌کننده 234 میلیون دلار بود. 

لینک خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد صرافی هندی وزیر ایکس پس از هک شدن در تلاش است خود را بازیابی کند
سوال امنیتی :7+37 = ?