مدیر عامل ریپل چه انتقادی از کمیسیون SEC کرد؟

نوشته شده در : 1402/09/08

انتقاد مدیر عامل ریپل از کمیسیون SEC؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما مدیر عامل ریپل چه نظری درباره تصمیم کیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دارد؟ مدیر عامل ریپل چه برنامه ای برای توسعه و پیشرفت اکوسیستم Ripple دارد؟ آیا ریپل می تواند در آینده یک رشد قیمتی خیره کننده ای را تجربه کند؟
اگر تصمیم به خرید ارز دیجیتال گرفته اید، باید بدانید که اخبار و رویدادها تاثیر قابل توجهی روی رمز ارزها می گذارد. بنابراین، در وهله اول شما باید اخبارها و اتفاقات جدید و داغ بازار کریپتو را دنبال کنید و سپس با توجه به میزان بودجه ای که دارید، تصمیم های درستی بگیرید و معاملات پرسودی انجام دهید. مدیر عامل ریپل که یکی از چهره های تاثیرگذار در بازار کریپتو است، اخیرا از کمیسیون SEC انتقاد کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، شما را با مدیر عامل Ripple آشنا کنیم و به بررسی انتقاد مدیر عامل ریپل از کمیسیون SEC بپردازیم.

مدیر عامل Ripple چه کسی است؟

مدیر عامل ریپل

ریپل(Ripple) یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که سروصدای زیادی به پا کرده است. اخیرا که ریپل در دادگاه پیروز شده است، توجه خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران را به سمت خود جلب کرده است. برد گارلینگ هاوس مدیر عامل ارز دیجیتال ریپل است که مسئولیت کنترل و پیگیری فعالیت ها و عملکردهای این رمز ارز را بر عهده دارد. این شخص در دادگاه های ارز دیجیتال Ripple نیز حضور داشت و با انتقادهای تند و سرسختی که بر علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا همان SEC داشت، توانست تیتر اصلی خبرهای ریپل باشد.
جالب است بدانید برد گارلینگ هاوس یک سرمایه گذار فعالی است که قبل از راه اندازی ارز دیجیتال ریپل(Ripple) روی شرکت ها و پروژه های زیادی سرمایه گذاری کرده بود. در حال حاضر نیز این شخص سرمایه گذاری های زیادی انجام داده است و از راه های مختلفی درآمد کسب می کند. علاوه بر این، برد گارلینگ هاوس یک کارآفرین و مدیر برنامه نویسی است که توانسته است با مهارت ها و توانایی هایی که دارد، اکوسیستم ریپل را به خوبی مدیریت و به پیش ببرد. این شخص برنامه های خاصی برای رشد اکوسیستم ریپل در آینده دارد. بررسی تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی از اهمیت زیادی برخوردار است. 

انتقاد مدیر عامل ریپل از کمیسیون SEC

مدیر عامل ریپل

توجه داشته باشید که برد گارلینگ هاوس که مدیر عامل اکوسیستم ریپل(Ripple) است، اخیرا انتقادهای تند و سختی درباره کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا همان SEC داشته است. این شخص اعلام کرد که اقدامات سازمان SEC در مقابل صنعت ارزهای دیجیتال در حمایت از سرمایه گذاران و معامله گران شکست خورده است و نیاز به ارزیابی دوباره استراتژی نظارتی خود دارد.
نکته قابل توجه این است که این انتقاد بعد از یک نبرد حقوقی چند ساله بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار مطرح می شود که شرکت بلاک چین و مدیران آن را متهم به کلاهبرداری 1.3 میلیارد دلاری از اوراق بهادار با فروش ارز دیجیتال ریپل(XRP به سرمایه گذاران خرد کرده است. با این حال، در یک پیروزی مهم برای رمز ارز ریپل در ماه ژوئیه، یک قاضی حکم داد که ریپل یک امنیت نیست که نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در پرونده در حال انجام است. همچنین برد گارلینگ هاوس به پیروزی اخیر گری اسکیل، یک مدیر دارایی دیجیتال در زمنیه یک برنامه ETF بیت کوین اشاره کرد. همچنین تاکید کرد که قاضی فدرال که این پرونده را اداره می کند، از سازمان دیده بان به دلیل خودسری و دمدمی بودن انتقاد کرده است. با در نظر گرفتن تمام این موارد نمیتوان ارتباط ارزهای دیجیتال و نظام بانکی جهانی را نادیده گرفت.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، شما را با مدیر عامل Ripple آشنا کنیم و به بررسی انتقاد مدیر عامل ریپل از کمیسیون SEC بپردازیم. همانطور که گفته شد، برد گارلینگ هاوس مدیر عامل ارز دیجیتال ریپل است که نقش مهمی در توسعه و گسترش اکوسیستم ریپل داشته است. این شخص اخیرا از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) انتقاد کرده است و گفت که حمایت این سازمان از سرمایه گذاران بازار رمز ارزها شکست خورده است. همچنین این شخص به پیروزی شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل نسبت به پذیرش ETF بیت کوین اشاره کرد.

 


نظرات کاربران در مورد مدیر عامل ریپل چه انتقادی از کمیسیون SEC کرد؟
سوال امنیتی :5+52 = ?