چرا پیتر شیف هدف 100 هزار دلاری بیت کوین را زیر سوال برد؟

1403/01/29

پیتر شیف که یکی از بزرگان بازار ارز دیجیتال است، ETF بیت کوین و هدف 100 هزار دلاری بیت کوین را زیر سوال برده است! بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار ارز دیجیتال پیش بینی کرده اند که بیت کوین اخیرا وارد یک روند صعودی شده و قیمت این ارز در آینده می تواند به صد هزار دلار برسد.
در حال حاضر افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند و سعی می کنند تا از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود به دست بیاورند. اگر شما قصد خرید بیت کوین را دارید، باید پیش بینی های منتشر شده را بررسی کرده و سخنان بزرگان ارز دیجیتال را دنبال کنید. ما می خواهیم در این مطلب، شما را با پیتر شیف آشنا کنیم و به بررسی مخالفت پیتر شیف یا هدف 100 هزار دلاری بیت کوین بپردازیم.

نظر پیتر شیفت درباره ارزهای دیجیتال

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که پیتر شیف چه نظری درباره ارزهای دیجیتال دارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که پیتر شیف یکی از مدیران دارایی و حامیان آزادی خواه طلا مدت هاست که نسبت به ارز بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال بدبین است. در واقع شیف در برخی از مواقع اظهار نظرهایی درباره ارزهای دیجیتال بیان کرده است. او یکبار دیگر عدم بیزاری خودش را نسبت به آینده بیت کوین اعلام کرده است. این بار موضوع برای شیف شخصی بود و تحلیلگران حاضر در توییتر نیز خیلی سریع واکنش نشان دادند.
با اینکه شیف گفته بود که به نظر او ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین و اتریوم حتی به عنوان دارایی قابل تراکنش در دنیای واقعی هیچ ارزشی ندارند، ولی تعداد زیادی از افراد خیلی سریع چند ساتوشی بیت کوین به او فرستادند. مدتی طول نکشید که موجودی این آدرس به بیش از 0.2 بیت کوین رسید که در حال حاضر تقریبا بیش از 3 هزار دلار ارزش دارد. پیتر شیف هنوز هم نسبت به آینده ارز بیت کوین بدبین است و هدف 100 هزار دلاری قیمت بیت کوین را زیر سوال می برد.

مخالفت پیتر شیف یا هدف 100 هزار دلاری بیت کوین

توجه داشته باشید، پیتر شیف که یکی از طرفداران آزادی خواه طلا است، تحلیلگران بازار کریپتو را که هدف قیمت بیت کوین 100 هزار دلاری را در روند صعودی فعلی مشخص کرده اند، زیر سوال برده است. این شخص همچنین بیت کوین را بررسی کرده و قیمت آن را برای ماه های آینده پیش بینی کرد. شیف یک منتقد مشهور ارز بیت کوین است و معمولا ارزش بازار و موارد استفاده در دنیای واقعی آن را زیر سوال برده است. شیف تحلیلگرانی را که ادعا می کردند قیمت بیت کوین می تواند از 100 هزار دلار عبور کند، خواستار شده است.
نکته قابل توجه این است که تقاضای چشمگیری که توسط ETF بیت کوین به وجود می آید، افزایش یافته است. شیف در یک پست X در 16 آوریل به عملکرد نزولی برخی از بازارهای سهام کلیدی مرتبط با بیت کوین مانند کوین بیس، مایکرواستراتژی و گلکسی دیجیتال و چند سهام دیگر مرتبط با کریپتو اشاره کرد. شیف گفت که کوین بیس 21 درصد، گلکسی دیجیتال 26 درصد، مایکرواستراتژی 33 درصد کاهش یافته است و چندین سهام استخراج بیت کوین دو رقمی شده اند. با این حال، با وجود عملکرد بیشتر سهام بیت کوین، پیتر شیف جدول زمانی برای این ضررها مشخص نکرد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، شما را با پیتر شیف آشنا کنیم و به بررسی مخالفت پیتر شیف یا هدف 100 هزار دلاری بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، پیتر شیف که یکی از حامیان طلا است، اخیرا تحلیلگرانی را که هدف 100 هزار دلاری را برای قیمت بیت کوین تعیین کرده اند را زیر سوال برده است. این شخص گفته است که تقاضای ETF های بیت کوین رو به کاهش است و بیت کوین نمی تواند به ناحیه 100 هزار دلار برسد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا پیتر شیف هدف 100 هزار دلاری بیت کوین را زیر سوال برد؟
سوال امنیتی :9+35 = ?