چرا سهام کریپتو آمریکا بعد هاوینگ افزایش یافت؟

1403/02/04

سهام کریپتو آمریکا بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین افزایش قابل توجهی را تجربه کرد! آمریکا یکی از کشورهای پیشرو در حوزه رمز ارزها و صنعت استخراج بیت کوین است. افراد می توانند در کشور آمریکا ارزهای دیجیتال را به صورت قانونی خرید و فروش کنند.
اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، در وهله اول باید وضعیت این ارز را آنالیز کرده و اخبار مهم مربوط به ارز بیت کوین را مطالعه کنید تا از بالا و پایین شدن قیمت این ارز سود زیادی به دست آورید. امروزه ارزهای دیجیتال مورد استقبال کشورهای زیادی قرار گرفتند. ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر هاوینگ بر بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش سهام کریپتو آمریکا بعد از هاوینگ بپردازیم.

هاوینگ چه تاثیری بر بازار کریپتو می گذارد؟

هاوینگ یکی از رویدادهای مهم در بازار کریپتو است که تقریبا هر 4 سال یکبار پاداش بلاکی که به ماینرهای بیت کوین پرداخت می شود، به نصف کاهش پیدا می کند. به طور کلی عرضه BTCهای جدیدی که وارد بازار می شوند را به یکباره تا 50 درصد کاهش می دهد. چهارمین هاوینگ بیت کوین در آوریل 2024 رخ داد و بعد از آن پاداش استخراج بیت کوین به 3.125 واحد بیت کوین رسید. این رویداد می تواند تاثیر قابل توجهی بر کل بازار ارزهای دیجیتال بگذارد. به همین دلیل این رویداد مورد توجه تریدرهای زیادی قرار می گیرد.
تاریخ نشان می دهد که همیشه به دنبال هاوینگ بیت کوین، روند صعودی گسترده ای برای این رمز ارز اتفاق می افتد. بعد از دو هاوینگ اول، قیمت بیت کوین در عرض 12 تا 18 ماه بیشتر می شود. برای مثال، وقتی که اولین هاوینگ بیت کوین در نوامبر 2012 اتفاق افتاد، هر واحد بیت کوین زیر 12 دلار خرید و فروش می شد و قیمت آن تا دسامبر 2013 بیش از 1000 برابر افزایش یافت. هاوینگ با کمیاب کردن بیت کوین باعث افزایش استقبال خریداران و رشد قیمت آن می شود. انتظار می رود به دنبال رشد قیمت بیت کوین، قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز افزایش پیدا کند.

افزایش سهام کریپتو آمریکا بعد از هاوینگ

توجه داشته باشید که سهام ماینینگ کریپتو در ایالات متحده در اولین روز معاملاتی بعد از هاوینگ آخر هفته بیت کوین افزایش یافته است، اگرچه پاداش استخراج اکنون 50 درصد کمتر شده است. سهام مرتبط با ارزهای دیجیتال ایالات متحده در روز دوشنبه همراه با جهش گسترده تر بازار تنها چند روز بعد از بیت کوین افزایش پیدا کردند. به طور کلی، ماینرهای کریپتو ایالات متحده در روز تمدید رالی خود از جمعه 19 آوریل شاهد افزایش قیمت بودند. جهش قیمت سهام کریپتو با وجود هاوینگ بیت کوین آ«ها به 3.125 بیت کوین در هر بلوک بعد از نصف شدن در روز شنبه 20 آوریل اتفاق افتاد.
همزمان با افزایش بیشتر بازار ایالات متحده، نزدک کامپوزیت و S&P 500 به ترتیب جهش 1.1 و 0.8 درصدی را در روز بعد از هاوینگ انجام داد. همانطور که گفته شد، هاوینگ یکی از رویدادهایی است که کل بازار رمز ارزها را تحت تاثیر قرار می دهد. سهام کریپتو آمریکا نیز به دنبال افزایش قیمت بیت کوین در اولین روز معاملاتی بعد از هاوینگ رشد چشمگیری را تجربه کرد. درحال حاضر تعداد زیادی از ماینرهای کریپتویی آمریکا همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و بیت کوین های بیشتری را تولید می کنند. ولی برخی از دلایل وجود دارند که باعث می شوند تا ماینرهای بیت کوین به خارج از خاک آمریکا فکر کنند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر هاوینگ بر بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش سهام کریپتو آمریکا بعد از هاوینگ بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، هاوینگ بیت کوین به رویدادی گفته می شود که در آن پاداش استخراج بیت کوین به نصف کاهش می یابد. سهام کریپتو آمریکا در اولین روز معاملاتی بعد از رویداد هاوینگ افزایش یافت.

 


نظرات کاربران در مورد چرا سهام کریپتو آمریکا بعد هاوینگ افزایش یافت؟
سوال امنیتی :4+39 = ?