آیا کارت های رمزنگاری هنوز در سال 2024 کاربرد دارند؟

نوشته شده در : 1403/04/29
آیا کارت های رمزنگاری هنوز در سال 2024 کاربرد دارند؟

جستجو

صنعت کریپتوکارنسی و خرید ارز دیجیتال مدت‌هاست که کارت ‌های پرداخت زیادی را ارائه می‌کند که دارای مزایایی مانند بازگشت نقدی و بهره است. از آنجا که کارت‌ های رمزنگاری جدید به طور فعال معرفی می‌شوند، ممکن است تعجب کنید که کارت‌ های رمزپایه چه آینده‌ای دارند و چه چیزی آنها را در سال 2024 مرتبط نگه می‌دارد.
به گفته سرگئی کوتلیار، مدیرعامل و موسس شرکت پرداخت ارز دیجیتال Bitrefill، کارت ‌های ارز دیجیتال در سال 2024 همچنان معتبر خواهند بود زیرا راهی عملی برای استفاده افراد از دارایی‌های دیجیتال خود در زندگی روزمره می‌کنند. همچنین نقش استیبل کوین ها در خرید ارز دیجیتال می تواند تاثیر زیادی در ارزش این ارزها داشته باشد.
کوتلیار به کوین تلگراف گفت: «کاربران می‌توانند بیت‌کوین، اتر یا استیبل کوین‌های خود را به‌عنوان فیات خرج کنند که مشکلات مهمی را برای افراد بدون دسترسی به ارزهای جهانی برطرف می‌کند. وی افزود، عملکرد هزینه به کاربران کمک می کند در هزینه های مبادله صرفه جویی کنند، با تورم مبارزه کنند و از بیت کوین خود در هنگام سفر بدون نگرانی در مورد ارز استفاده کنند.
به گفته کوتلیار، آینده کارت های رمزنگاری امیدوارکننده به نظر می رسد و پیشرفت های بالقوه کلیدی در افق در راه است.
چنین پیشرفتی ادغام شبکه لایتنینگ است که یک راه حل مقیاس پذیری 64697 دلاری بیت کوین بیت کوین است که بر روی شبکه اصلی بیت کوین ساخته شده است اما تراکنش ها را در زنجیره اصلی تسهیل می کند.
کوتلیار گفت: «ادغام با فناوری‌ های پیشرفته ‌تر مانند شبکه لایتنینگ می‌تواند تراکنش ‌های سریع ‌تر و ارزان ‌تری را ارائه دهد. یکی دیگر از ویژگی‌ های کلیدی کارت‌های ارزهای دیجیتال جدید، ادغام با کیف ‌پول‌ های خودسرپرست یا کیف پول‌هایی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون اتکا به شخص ثالث، رمزنگاری را ذخیره کنند.
کوتلیار گفت: «کارت Bitrefill با کیف پول خود نگهبانی خود به کار خود ادامه می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بیت کوین خود را ایمن نگه دارند و ذخیره کنند. مدیر عامل شرکت اظهار داشت: این کارت‌ها معمولاً با پیوند دادن مستقیم کیف پول شخصی کاربر به کارت کار می‌کنند و امکان تبدیل بلادرنگ رمزارز به ارز فیات را فراهم می‌کنند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/crypto-cards-2024-future-trends

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد آیا کارت های رمزنگاری هنوز در سال 2024 کاربرد دارند؟
سوال امنیتی :6+59 = ?