ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین در توییتر!

1401/12/10
ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین در توییتر!

ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین در توییتر! بهتره بدونین نتایج یه نظرسنجی نشون میده که خیلی از افراد جامعه بیت کوین دوست دارن که امکان پرداخت با شبکه لایتنینگ به توییتر اضافی بشه. شبکه لایتنینگ لایه ای روی بلاک چین بیت کوین هست که تراکنش های سریع تر و ارزون تر برای کاربران فراهم می کنه. تا اینجای کار هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه اگه این شبکه با توییتر ادغام بشه، چه امکاناتی رو می تونه فراهم کنه موجود نیست. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با شبکه لایتنینگ بیت کوین

جالب اینجاست که بدونین شبکه لایتنینگ نوعی پروتکل لایه دوم برای ارز دیجیتال بیت کوین هست که به طور ویژه ای برای پرداخت های ارزن، سریع و ایمن طراحی شده. شبکه لایتنینگ با ایجاد چند کانال گرداخت، سرعت انجام تراکنش رو بالا میبره چون دیگه نیاز به ثبت همه چیز در بلاک چین بیت کوین نیست و فقط تراکنش های سرمایه گذاری و تراکنش هایی که بسته شدن ثبت میشه. بنابراین، تراکنش های لایتنینگ با تعداد کمتری از زنجیره های بیت کوین انجام میشن و زمان انتظار برای تایید تراکنش ها به طور چشمگیری کاهش پیدا می کنه.

شبکه لایتنینگ با توییتر ادغام می شود!

توجه داشته باشین که حساب توییتری Bitcoin Archive نتایج نظرسنجی رو که به تازگی انجام داده بود، به اشتراک گذاشت. در این نظرسنجی جامعه ارز دیجیتال بیت کوین به این موضوع که آیا ایلان ماسک مالک توییتر باید پرداخت های مبتنی بر شبکه لایتنینگ بیت کوین رو در این شبکه اجتماعی ادغام کنه یا نه، رای دادن. بر اساس داده های منتشر شده 36.488 کاربر در این نظرسنجی شرکت کردن و بیشتر اون ها به این سوال پاسخ مثبت دادن.

حائز اهمیت هست که بدونین شبکه لایتنینگ بیت کوین به کاربران این امکان رو میده تا از طریق یه پروتکل خارج از زنجیره از این رمزارز برای پرداخت های خرد استفاده کنند. این موضوع امکان کاهش قابل توجه کارمزدها و جلوگیری از تاخیر در معاملات رو فراهم می کنه. در همین حال، ماسک قبلا در اظهارات خودش گفته بود که استفاده از دوج کوین برای پرداخت های خرد در توییتر ایده خوبی هست. به همین دلیل کاربران دوج کوین انتظار دارن که این میلیاردر استفاده از ارز دیجیتال دوج کوین رو به عنوان یه گزینه پرداخت در توییتر قبول کنند. با این وجود، احتمال اینکه نه بیت کوین و نه دوج کوین در توییتر ادغام نشه هم زیاد هست!

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین در توییتر!
سوال امنیتی :9+83 = ?