آموزش خرید بیبی دوج کوین Baby Doge Coin از صرافی ایرانی

1402/02/05
آموزش خرید بیبی دوج کوین Baby Doge Coin از صرافی ایرانی


دنیا، دنیای رمز ارزها شده. هر روز که میگذره دامنه ی ارزها ی دیجیتال گسترده تر میشه و نوعشون متنوع تر. اگه بخوایم از این دنیا عقب نمونیم و با بالا رفتن موج رمز ارزها، بالا بریم و با اون به ساحل آرزوهامون برسیم، باید سعی کنیم که همه ی ارزها رو کم و بیش بشناسیم تا با انتخاب درست ارز برای سرمایه گذاری بهترین استفاده رو از این دنیا ببریم. ما در کنارتونیم تا با معرفی ارزها شما رو برای رسیدن به سر منزل مقصود یاری بدیم. اگه مقاله های ما رو در سایت ایران بایننس دنبال کنید، می تونید در مورد ارزها و در مورد نحوه ی خرید و فروش اون ها اطلاعات جامع و کاملی بدست بیارین. امروز به در خواست دوستان در مورد  صحبت خواهیم کرد و اینکه خرید Baby Doge Coin و فروش بیبی دوج کوین به چه شکلیه؟ و طریقه ی دونستن قیمت Baby Doge Coin از چه راهیه؟

بیبی دوج کوین چیست؟

 

خرید بی بی دوج کوین | فروش Baby Doge Coin | قیمت بی بی دوج کوین

 

در تاریخ 9 ژوئن 2021 تیم Baby Doge Coin رمز ارز خودشو به نام بی بی دوج در بستر بایننس اسمارت چاین در صرافی پنکیک سواپ لیست و شروع به قیمت گزاری کرد که با ثبت رکوردهای قیمتی این رمز ارز همراه بود. این ارز به پسر دوج کوین مشهوره. دوج کوین یه سکه ی رفتاری معروفه که تونسته بارها و بارها افزایش قیمت داشته باشه.

اما مهمترین برتری بی بی دوج نسبت به پدرش اینه که سرعت معاملات اون سریعتره (5 ثانیه در مقابل60 ثانیه). این توکن یه سیستم هوشمند استیکینگ داره که با هولد کردن اون تعداد بیشتری بیبی دوج به کیف پول شما اضافه میشه. از ویژه گی های بی بی دوج اینه که بسیار بخشنده ست و برای پاداش دادن به دارندگان بلند مدت طراحی شده. این توکن مکانیسم ضد نهنگ داره که باعث جلوگیری از فروش زیاد اون و ریزش قیمتش میشه.

تیم این پروژه در ابتدا با سوزوندن 20 درصد از کل توکن های Baby Doge و همینطور با توکن سوزی بخشی از هر معامله، سبب کاهش عرضه و افزایش قیمت اون میشه. هر معامله شامل ده درصد کارمزد فروشه که 5 درصد اون با توجه به نسبت تعداد توکن های هولدران بینشون توزیع میشه (در واقع با هولد کردن این رمز ارز پاداش دریافت میشه) و 5 درصد اون سوزونده میشه، به این معنی که عرضه دائم در حال کاهشه.

بیبی دوج تیم بسیار فعالی داره که با هولدرانش شفافن. هزینه های کارمزد اون بسیار پایین تر از پروژه هایی که بر بستر اتریومه و حتی میشه گفت ایمن تر از پروژه های اتریوم هستش. با توجه به نکات گفته شده و تحلیل صاحب نظران آینده خوبی برای بی بی دوج کوین پیش بینی میشه. اگه شمام مثل من شیفته ی این ارز شدید و قصد سرمایه گذاری کردین (البته تنها به این مقاله اکتفا نکنید و حسابی تحقیق و بررسی کنین) لازمه که با نحوه ی خرید بی بی دوج کوین و فروش بیبی دوج کوین و نوسان قیمت بیبی دوج کوین آشنا بشین. برای این منظور با ما همراه باشین.

چگونگی خرید و فروش| آشنایی با نحوه ی خرید و فروش

برای خرید بی بی دوج کوین و همینطور فروش Baby Doge Coin روشهای متفاوتی وجود داره که در ابتدا از بهترین و اصولی ترین روش صحبت می کنیم و در ادامه گریزی به روشهای دیگه میزنیم. ما رو همراهی کنین.

خرید ارز از صرافی های ارز دیجیتال:

برای خرید Baby Doge Coin شما می تونید به مطمئن جا یعنی صرافی های ارز دیجیتال مراجعه کنین. صرافی ها هزینه ی معامله ی شما رو کاهش می دن و در اعلان قیمت بی بی دوج کوین و دیگر ارزها دقیقن و همینطور پشتیبانی مناسبی از کاربراشون دارن. این صرافی ها قانونین و قابلیت پیگیری قانونی دارن. در صرافی ها تنوع ارزها، دقت و سرعت در معامله بالاست. در جهان، صرافی های معروف و معتبر زیادی مشغول کارن.

اما توصیه ی ما صرافی های ایرانی هستش. اگه می پرسید چرا؟ باید بگم که صرافی های خارجی ایرانیا رو پشتیبانی نمی کنن و در صورتی که بفهمن کاربرشون ایرانیه اکانت اونو مسدود می کنن و اونوقت دسترسی به سایت اون ها غیر ممکنه. در ایران هم صرافی های معتبر زیادی هستن که شما با ثبت نام و احراز هویت در سایت اون ها می تونین در هر لحظه که اراده کنین از قیمت بی بی دوج کوین مطلع بشین و به راحتی خرید بیبی دوج کوین داشته باشین. در بعضی از صرافی ها امکان اینکه با ریال خرید انجام بدین وجود داره و در بعضی از اون ها برای خرید ارز باید پولتونو به تتر تبدیل کنین و با تتر خرید انجام بدین. هر تتر تقریبا معادل یک دلار هستش.

فروش ارز در صرافی های آنلاین

برای فروش Baby Doge Coin هم بهترین جا صرافی های آنلاین ارز دیجیتاله. زمانی که قیمت بی بی دوج کوین شما به سطحی رسید که مایل به فروش اون بودین و یا می خواین ارز موجود خودتونو با ارز دیگه ای معامله کنین، می تونین از صرافی ها استفاده کنین. البته در بعضی از صرافی ها امکان دریافت ریال وجود نداره. یعنی با فروش بی بی دوج، تتر دریافت می کنین یا در هنگام تبدیل یک ارز به ارز دیگه نمی تونید مستقیم عمل کنین. باید اول ارزتونو به تتر تبدیل کنین و بعد با تترتون ارز مورد نظر خودتونو بخرین. برای فروش بی بی دوج کوین هم توصیه ی ما صرافی های ایرانیه. تا از ریسک مسدود شدن اکانتتون دور بمونین. البته حتما قبل از انتخاب صرافی تحقیق کنید که در دام گروه های سودجو و کلاهبردا که با اسم صرافی، جیب مردم رو خالی می کنن نیوفتید.

یکی از این صرافی های معتبر ایرانی، صرافی ایران بایننس هست. این صرافی با حضور چندین ساله در این عرصه تونسته موفقیت های چشم گیری در این حوزه بدست بیاره و همراه کاربرانش تجربه ی خوبی از بازار رمز ارزها کسب کنه. در این صرافی می تونین با پول ملی (ریال) خرید و فروش انواع ارز ها رو داشته باشین و از سود حاصل از گشت و گذار در دنیای رمز ارزها لذت ببرین.

 

خرید بی بی دوج کوین | قیمت بی بی دوج کوین | فروش Baby Doge Coin

سایر روشهای خرید و فروش ارز دیجیتال

برای خرید بی بی دوج کوین و فروش بیبی دوج کوین روش های غیر اصولی دیگه ای هم هست. به این صورت که شما مستقیم وارد معامله با شخصی میشید که قصد فروش ارز داره و یا خواهان خرید Baby Doge Coin شماست. که می تونه شخصی حقیقی مثل دوست، آشنا، فامیل یا هر شخص حقیقی دیگه ای و یا شخص مجازی در دنیای مجازی باشه. در این روش تعیین کننده ی قیمت بیبی دوج کوین، با شخصیه که دارنده ی این ارزه. این روش که به صورت سنتی انجام میشه دردسرها و خطرات جانی و مالی زیادی داره.

دوستم تعریف می کرد که همسایشون وارد همچین معامله ای شده بود به این صورت که:  به طمع بدست آوردن سود زیاد (که کسی در فضای مجازی قولشو داده بود)، مبلغی که کم هم نبود، به حساب طرف میزنه در ازای خرید بی بی دوج کوین. با این باور که قیمت بی بی دوج کوین های اون شخص پایین تر از بازاره ( قیمت کف بازار) و با فروش اون ها با قیمت Baby Doge Coin بالا (سقف بازار) می تونه پولشو چند برابر کنه، اما در برابر اعتمادش به اون فرد چیزی جز حساب مسدود شده ی خودش و خاموش بودن تلفن همراه اون شخص نصیبش نمیشه، اون می مونه و پولای از دست رفتش و کلی بدهی! این فقط یه مورد از صدها کلاهبرداری در این بازاره. در بحث فروش بی بی دوج کوین هم مشکلاتی مثل احتمال واریز پول دزدی یا فیشینگی در ازای خرید بیبی دوج کوین هاتون وجود داره که در این صورت پای قانون میاد وسط و شما که باید جوابگوی قانون باشین که نهایتا  با برگردوندن این پول به صاحب اصلیش تموم میشه. پس لطفا هرگز و هرگز وارد چنین معامله هایی نشید و از سرمایه هاتون که حاصل کار و زحمت شماست محافظت کنین.

سخن پایانی

همینطور که گفته شد دنیا، دنیای رمز ارزهاست و آینده متعلق به ارزهای دیجیتال. پس از وارد شدن در این دنیا نترسید ولی آگاهانه گام بردارین. با تحقیق و مطالعه، علم این بازار رو کسب کنین و موفقیت هاتونو جشن بگیرین. سهام دار باشین و مطمئن باشین که بازار دینشو به سهامدارانش ادا میکنه. ایران بایننس آرزوی سود کلان از معامله هاتون در این بازار براتون داره و همیشه در این راه کنار شماست.   


نظرات کاربران در مورد آموزش خرید بیبی دوج کوین Baby Doge Coin از صرافی ایرانی
  • از کجا میتونیم بخریم ارز دیجیتال بیبی دوج رو؟

    • از pancake swap میتونین نسبت به خرید بیبی دوج اقدام کنین

    از pancake swap میتونین نسبت به خرید بیبی دوج اقدام کنین

    سلام داداش توکن web 3 رو از چ سایتی میتونم خرید کنم

    • خود توکن web 3 نداریم. ولی ارزهای زیادی داریم که بر web 3 هستن. ادرس کامل ارزهای وب 3 در سایت کوین مارکت کپ هست. https://coinmarketcap.com/view/web3/

    سلام دوستان فرصتها را ازدست ندهید. بی بی دوج فرصتی است مناسب برای میلیاردر شدن با بیش از یک میلیون و چهارصدهزار هولدر . دوستان جهت خرید سرچ کنن: روش آسان خرید بی بی دوج در صرافی ایرانی. خیلی ساده بیان شده راحت خرید کنید.

    • داخل پنل کاربری میتونین شت کوین ها رو با ریال خریداری کنید

    داخل پنل کاربری میتونین شت کوین ها رو با ریال خریداری کنید

    بیبی دوج شیبای دومه❤❤

    من خیلی شنیدم ک روی این بیبی دوج مانور میدن.مثل اوایل شیبا شده دقیقا.قیمتش خیلی ناچیزه کم هم شده ۱ ۲تومن بخرید بذارید بمونه.با بقیه شت کوینا کاری ندارم ولی این رو توصیه میکنم

    دوستان از ارز FWC qatar2022token قافل نشید این ماه در ۳ صرافی لیست می شود هر هفته هم صدt توکن سوزی داره لیست شده دره کوین مارکت کپ و بیش از 10صرافی

    چند درصد کارمزد خرید بیبی دوج میشه؟

سوال امنیتی :4+77 = ?