ارز دیجیتال تورنادوکش چیست؟(بررسی ارز دیجیتال TORN)

1401/06/10
ارز دیجیتال تورنادوکش چیست؟(بررسی ارز دیجیتال TORN)


ما سعی می کنیم در مقاله ارز دیجیتال تورنادوکش چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Tornado Cash برای شما ارائه کنیم و به بررسی اینده تورنادوکش و کیف پول ارز دیجیتال TORN بپردازیم. با توجه به اینکه قراره در این مقاله اطلاعاتی در مورد ارز تورنادوکش برای شما ارائه کنیم، بهتره ابتدا مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین داشته باشیم تا بتونین به راحتی مفهوم ارز تورنادوکش رو درک کنین. بهتره بدونین بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و جدیدی هست که تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی تبدیل بشه و سرمایه گذاران و معامله گران زیادی رو به سمت خودش جذب بکنه.

بازار ارزهای دیجیتال نیز مثل بقیه بازارهای مالی دارای نوسانات قیمتی زیادی هست و همین موضوع باعث میشه تا سرمایه گذاران و معامله گران زیادی این امکان رو داشته باشن تا از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال سودهای زیادی به دست بیارن. شما نیز می تونین از همین نوسانات قیمت، در هنگام خرید ارز دیجیتال سودهای زیادی به دست بیارین، البته به شرطی که تحلیل تکنیکال بلد باشین و بتونین قیمت ارزهای دیجیتال رو به خوبی پیش بینی کنین. همچنین بازار کریپتوکارنسی ها دارای ارزهای دیجیتال هست. ارزهای دیجیتال نیز شکل مجازی و دیجیتالی پول های واقعی هستن و فقط در فضای اینترنت و مجازی مورد استفاده و معامله قرار می گیرن. همچنین ارزهای دیجیتال دارای ویژگی های زیادی هستن که یکی از این ویژگی ها غیر متمرکز بودن اون هاست.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن و هر کدوم از ارزهای دیجیتال با توجه به ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون، مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. شاید در این میان اسم ارز تورنادوکش رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این رمز ارز به دست بیارین. به همین منظور ما در مقاله ارز دیجیتال تورنادوکش چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Tornado Cash، اینده تورنادوکش و کیف پول ارز دیجیتال TORN برای شما ارائه کنیم.

ارز دیجیتال تورنادوکش چیست؟

ارز دیجیتال تورنادوکش چیست؟

ما می تونیم در پاسخ به سوال ارز دیجیتال تورنادوکش چیست؟ این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال تورنادوکش با نماد اختصاری TORN نوعی از انواع ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 53.9 میلیون دلار و سهم 0.002 درصدی از کل بازار، در رتبه 538 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. همچنین ارز تورنادوکش نوعی راه حل غیر متمرکز و غیر قابل حفظ حریم خصوصی هست که بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شده و توکنی مبتنی بر شبکه ERC20 هست. بهتره بدونین این موضوع تراکنش ها رو با شکستن پیوند زنجیره ای بین ادرس های گیرنده و مقصد بهبود میده.

جالب اینجاست که بدونین ارز تورنادوکش از یه قرارداد هوشمند استفاده می کنه که سپرده های اتریوم و شبکه ERC20 رو قبول می کنه. همچنین این سپرده ها رو میشه با هر ادرس زنجیره ای برداشت کرد و هر زمان که دارایی توسط ادرس جدید برداشت بشه، هیچ راهی برای پیوند برداشت با سپرده وجود نداره و از حفظ جریم خصوصی دارایی اطمینان حاصل بشه. نکته قابل توجه این هست که با اینکه ارز تورنادوکش بر اساس پروژه متن باز و توسط تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال Zcash توسعه پیدا کرده، ولی به کاربران خودش این امکان رو میده تا توکن های اتریوم و مبتنی بر شبکه ERC20 رو با سرویس قرارداد هوشمند انتقال بدن.

اگه بخواهیم به زبان ساده تر تعریفی از ارز تورنادوکش داشته باشیم، می تونیم بگیم که ارز تورنادوکش نوعی پروتکل غیر متمرکز هست بر اساس بلاک چین اتریوم راه اندازی شده و تمام ویژگی های ارز دیجیتال اتریوم رو برای کاربران خودش فراهم می کنه. به همین دلیل ارز دیجیتال تورنادوکش مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال قرار می گیره و محبوبیت زیادی به دست میاره.

تاریخچه ارز دیجیتال TORN:

 ارز دیجیتال TORN

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال تورنادوکش چیست؟ اطلاعاتی در مورد تاریخچه ارز دیجیتال تورنادوکش برای شما ارائه کنیم تا بتونین تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال TORN رو بشناسین. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال تورنادوکش نوعی پلتفرم غیر متمرکز و غیر حضانتی هست که برو روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شده و همه ویژگی های بلاک چین اتریوم رو برای کاربران خودش فراهم می کنه و به این دلیل مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران قرار می گیره و محبوبیت زیادی به دست میاره. همچنین ارز تورنادوکش توسط افرادی به اسم های رومن سمنوف و رومن استورم راه اندازی شده.

همونطور که گفتیم، یکی از بنیانگذاران ارز تورنادوکش، شخصی به اسم رومن استورم هست که در رشته مهندسی متالورژیک سابقه تحصیلی داره و در سال 2011 نیز به مهندی بلاک چین تغییر رشته داد. همچنین بهتره بدونین رومن استورم به دلیل داشتن تجربه های زیادی در زمنیه بلاک چین و ارزهای دیجیتال با شرکت های بزرگی نیز همکاری داشته. ازجمله از این شرکت های می تونیم به شرکت های BlockChainLabs.nz، آمازون، PepperSec و سایر پروژه های حوزه دیفای مثل آوه و کامپاند اشاره کنیم. علاوه بر این، اون در این شرکت های کارهایی مثل بازرسی استحکام کد، توسعه قراردادهای هوشمند و ساخت توکن های ERC20 رو انجام می داد.

یکی دیگه از بنیانگذاران ارز تورنادوکش نیز شخصی به اسم رومن سمنوف هست که سابقه تحصیلی و کاری زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاک چین داره. همچنین این شخص در نظریه میدان و امار کوانتومی تخصص زیادی داره و شرکت بلاک چینی PepperSec رو به کمک وایکینگ استودیو که شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی روسی هست راه اندازی کرده.

نحوه کار پلتفرم تورنادوکش چگونه است؟

پلتفرم تورنادوکش

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال TORN چیست؟ در موردش برای شما توضیحاتی ارائه کنیم، نحوه کار پلتفرم تورنادوکش هست. همونطور که در قسمت قبلی نیز گفتیم، پلتفرم تورنادوکش نوعی پروتکل غیر متمرکز هست که بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شده و به کاربران این امکان رو میده تا توکن های اتریوم و مبتنی بر شبکه ERC20 انتقال بدن. همچنین پلتفرم تورنادوکش از الگوریتم اثبات دانش صفر یا zk-SNARKS برای دسترسی به حفظ حریم خصوصی استفاده می کنه. به این ترتیب حریم خصوصی کاربران در این پلتفرم افزایش پیدا می کنه و باعث میشه تا مورد استقبال کاربران بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

جالب اینجاست که بدونین هنگامی که کاربر می خواد تا برداشتی از پلتفرم تورنادوکش داشته باشه، باید مدرکی ارائه بکنه که نشون بده رمز مربوط به یکی از فهرست سپرده های قرارداد هوشمند رو در اختیارداره تا بتونه عملیات برداشت رو بدون هیچ مشکلی انجام بده. همونطور که گفتیم، پلتفرم Tornado Cash از الگوریتم اثبات دانش صفر استفاده می کنه و به همین دلیل کاربران این امکان رو دارن تا بدون نیاز به افشای اینکه کدوم سپرده دقیق با رمز اون ها مطابقت داره، تایید بشن و عملیات برداشت رو انجام بدن. همچنین پلتفرم Tornado Cash قرارداد هوشمند اثبات رو بررسی می کنه و پول های واریز شده رو به ادرسی که در تراکنش برداشت مشخص شده انتقال میده.

به عبارت ساده تر اگه شما دوست دارین تا با پلتفرم Tornado Cash کار کنین، باید ابتدا دارایی های خودتون رو به پلتفرم تورنادوکش واریز کنین. بعد از اینکه دارایی هاتون به پلتفرم تورنادوکش واریز شد، برای شما کلید خصوصی به وجود میاد و وجوه شما واریز میشه. همچنین برای انکه بتونین در اینده دارایی های خودتون رو از پلتفرم تورنادوکش برداشت کنین، باید مدارکی ارائه کنین که ثابت بشه تا کلید خصوصی رو دارین.

ویژگی های ارز دیجیتال TORN:

ارز دیجیتال TORN

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. ارز تورنادوکش نیز ویژگی های زیادی داره. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال TORN چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال TORN می پردازیم.

• غیر متمرکز

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال TORN که باعث شده تا مورد استقبال خیلی از توسعه دهنده قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست اورده این هست که به صورت غیر متمرکز فعالیت می کنه و کلیه اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در امنیت کامل نگهداری و ذخیره میشن. بهتره بدونین این ویژگی به دلیل این هست که پلتفرم Tornado Cash بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شده.

• پشتیبانی از قراردادهای هوشمند

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال TORN این هست که ارز دیجیتال تورنادوکش از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کنه. به این ترتیب پلتفرم Tornado Cash این امکان رو داره تا سپرده های هوشمند در اتریوم رو بپذیره و در ادرس های دیگه بازپس بگیره.

• ناشناس بودن هویت

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال TORN این هست که هویت افراد در این پلتفرم به صورت ناشناس باقی می مونه. بهتره بدونین چون این پلتفرم از استخر نقدینگی برداشت انجام میده، در نتیجه به هیچ عنوان نمی تونین بفهمین که فرستنده اصلی کیه.

سپرده گذاری با استفاده از پلتفرم تورنادوکش:

پلتفرم تورنادوکش

برای اینکه بتونین یه نوعی سپرده در بلاک چین اتریوم به وجود بیارین و سپرده ای به این بلاک چین واریز کنین، باید ابتدا رمزی به وجود بیارین و هش خودتون رو همراه با مبلغ سپرده به قرارداد هوشمند پلتفرم Tornado Cash بفرستین تا عملیات سپرده شما انجام بشه و بتونین بابت سپرده خودتون سود به دست بیارین. بهتره بدونین بعد از اینکه برای خودتون رمز درست کردین و وجوه خودتون رو به این پلتفرم فرستادین، قرارداد سپرده شما رو قبول می کنه و سپرده شما رو به لیست سپرده های خودتون اضافی می کنه. همچنین پلتفرم تورنادوکش برای امنیت بیشتری دارایی های شما و کاربران حریم خصوصی شما رو افزایش میده.

همونطور که در بخش های قبلی نیز گفتیم، برای اینکه بتونین سپرده های خودتون رو از پلتفرم Tornado Cash برداشت کنین، باید مدرکی به پلتفرم ارائه بدین که ثابت بشه تا رمزی که ساختین رو در اختیار دارین. همچنین الگوریتم اثبات دانش صفر بدون اینکه مشخص کنه کدوم سپرده دقیقا مربوط به این رمز ارز هست، این امکان رو برای شما فراهم می کنه تا بتونین سپرده های خودتون رو از پلتفرم Tornado Cash برداشت کنین. علاوه بر این، هیچ کس دیگه ای نمی تونه مشخص کنه که برداشت از کدوم سپرده انجام شده.

گزینه های برداشت:

همونطور که گفتیم، شما می تونین سپرده های خودتون رو هر زمان که دوست داشتین از پلتفرم Tornado Cash برداشت کنین. برای این کار دو گزینه وجود داره که یکی از اون ها استفاده از کیف پول هست که می تونیناز تراست ولت و متامسک استفاده کنین. همچنین شما می تونین سپرده های خودتون رو با استفاده از Relayer برداشت کنین. بهتره بدونین روش اول مستلزم برداشت یه ادرس اتریوم جدید هست که مقداری اتریوم روی اون وجود داشته باشه.

بررسی قیمت و اینده تورنادوکش:

قیمت و اینده تورنادوکش

یکی از فاکتورها و عواملی که سرمایه گذاران و معامله گران در زمان سرمایه گذاری و خرید تورنادوکش بهش توجه دارن، بررسی قیمت و اینده تورنادوکش هست. شما نیز اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال تورنادوکش رو دارین، باید ابتدا قیمت و اینده تورنادوکش رو مورد بررسی قرار بدین تا بتونین بهتریم تصمیم رو برای خرید و سرمایه گذاری بگیرین. همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی داره و هین موضوع باعث میشه تا پیش بینی قیمت و اینده تورنادوکش کار سختی بشه. به همین دلیل در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال TORN چیست؟ به بررسی قیمت و اینده تورنادوکش می پردازیم.

همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال تورنادوکش بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شده و برخی از ویژگی های بلاک چین اتریوم رو برای کاربران فراهم می کنه. به عبارت دیگه ارز دیجیتال Tornado Cash دارای ویژگی ها و مزایای زیادی هست و همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. همچنین به افزایش محبوبیت ارز دیجیتال تورنادوکش تقاضا برای خرید ارز دیجیتال TORN زیاد میشه و با افزایش تقاضا نیز قیمت و اینده TORN رو به افزایش میره. علاوه بر این، به دلیل اینکه پلتفرم تورنادوکش سطح امنیت بالایی داره و روز به روز در حال توسعه و گسترش هست، می تونیم اینده TORN رو درخشان پیش بینی کنیم.

جالب اینجاست که بدونین برای اینکه بتونین قیمت و اینده TORN رو پیش بینی کنین و بهترین تصمیم رو برای سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال تورنادوکش بگیرین، باید عوامل و فاکتورهایی که بر اینده Torn اثر می ذارن رو مورد بررسی قرار بدین. از جمله از این عوامل می تونیم به وضعیت اقتصادی کشورها، اخبارها و رسانه ها، اهداف تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال تورنادوکش اشاره کنیم.

کیف پول ارز دیجیتال TORN:

کیف پول ارز دیجیتال TORN

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تورنادوکش و بررسی قیمت و اینده TORN قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال تورنادوکش رو داشته باشین. ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال تورنادوکش کنین، با انواع کیف پول ارز دیجیتال تورنادوکش آشنا بین تا مشکلی در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال TORN نداشته باشین. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال TORN چیست؟ قصد داریم تا به معرفی و بررسی انواع کیف پول ارز دیجیتال تورنادوکش بپردازیم تا بعد از سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال تورنادوکش بتونین اون ها رو در جایی امن نگهداری کنین.

بهتره بدونین بازار ارزهای دیجیتال در سال های گذشته به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که داشته مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته و سرمایه گذاران و معامله گران زیادی پا به این بازار گذاشتن و اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال کردن. همچنین دغدغه و چالش که باهاش روبرو هستن این هست که جایی امن برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال تورنادوکش پیدا کنند. به همین دلیل شرکت ها و کمپانی های زیادی اقدام به ساخت کیف پول ارز دیجیتال کردن تا افراد این امکان رو داشته باشن تا ارزهای دیجیتال خودشون رو در اون ها ذخیره کنند. نکته قبل توجه این هست که نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال در صرافی ها کار درستی نیست و باید اون ها رو در جایی امن نگهداری کنین.

از جمله از کیف پول های ارز دیجیتال می تونیم به کیف پول های سخت افزاری اشاره کنیم. بهتره بدونین کیف پول های سخت افزاری سطح امنیت بالایی دارن و رابط کار با اون ها راحت هست ولی به دلیل هزینه بالا زیادی مورد استقبال قرار نمی گیرن. در مقابل نیز والت های نرم افزاری نیز یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال هستن که به دلیل سطح امنیت بالا و رابط کاربری ساده مورد استقبال کاربران قرار می گیره و محبوبیت زیادی به دست میاره.

کیف پول لجر(Ledger):

کیف پول ارز دیجیتال تورنادوکش

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال TORN، والت سخت افزاری لجر هست. Ledger نوعی کیف پول سخت افزاری هست که شما می تونین ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره کنین. همچنین کیف پول سخت افزاری لجر نوعی ولت هست که توسط کمپانی لجر در دو نسخه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس راه اندازی و عرضه بازار ارزهای دیجیتال شده. این ولت ظاهر فلزی و شبیه به فلش داره که شما می تونین این ولت رو به راحتی جابجا کنین. همچنین شما می تونین کیف پول خودتون رو با استفاده از کابل USB به کامپیوتر و با استفاده از کابل OTG نیز به ولت دیجیتال متصل کنین.

کیف پول سخت افزاری لجر به صورت افلاین فعالیت می کنه و شما می تونین با استفاده از دکمه های فیزیکی که بر روی کیف پول قرار دارن، معامله ها و تراکنش های خودتون رو تایید کنین. همچنین از اونجایی که کیف پول سخت افزاری لجر به صورت افلاین فعالیت می کنه، دارایی ها و ارزهای دیجیتال شما از جلوی چشم سارقین در امان می مونه و کسی به غیر از شما نمی تونه به دارایی های شما دسترسی داشته باشه. علاوه بر این، کیف پول سخت افزاری لجر جزو کیف پول های سرد قرار می گیره. بهتره بدونین شما می تونین از کیف پول سخت افزاری لجر نسخه پشتیبان تهیه کنین و در صورت لزوم کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین.

کیف پول تراست ولت(Trust Wallet):

کیف پول ارز دیجیتال تورنادوکش

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال تورنادوکش نیز ولت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری با رابط کاربری راحت هست که شما می تونین ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. بهتره بدونین کیف پول نرم افزاری تراست ولت توسط شخصی اوکراینی به اسم ویکتور رادیچنکو راه اندازی شده و از زمان راه اندازی تا کنون محبوبیت زیادی به دست اورده و مورد استقبال خیلی از سرمایه گزاران و معامله گران قرار گرفته. همچین این ولت به دلیل محبوبیت بالا در سال 2018 توسط بزرگترین و معروف ترین صرافی ارز دیجیتال به اسم بایننس خریداری شد و به عنوان کیف پول رسمی بایننس شناخته میشه.

شما می تونین کیف پول نرم افزاری تراست ولت رو بر روی سیستم عامل های اندروید و ios نصب کنین و ازش استفاده کنین. بهتره بدونین کیف پول نرم افزاری تراست ولت برای افزایش سطح امنیت دارایی ها و ارزهای دیجیتال کاربران ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه. از جمله از این ویژگی ها می تونیم به این اشاره کنیم که شما می تونین برای ولت خودتون رمز عبور تعیین کنین و برای وارد شدن باید رمز عبور خودتون رو وارد کنین. همچنین شما می تونین از کیف پول تراست ولت نسخه پشتیبان تهیه کنین. منظور از تهیه نسخه پشتیبان این هست که کلمات کلیدی رو که هنگام نصب و راه اندازی برای شما داده میشه رو در جایی امن یادداشت کنین و در صورت لزوم بتونین با استفاده از اون ها کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین. مقاله اموزش نصب تراست ولت در سایت ایران بایننس قرار داره و شما می تونین این مقاله رو مطالعه کنین.

کیف پول متامسک(MetaMask):

کیف پول ارز دیجیتال تورنادوکش

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال تورنادوکش، ولت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask نوعی کیف پول نرم افزاری هست که شما می تونین به راحتی ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. بهتره بدونین کیف پول نرم افزاری متامسک ولت مخصوص ارز دیجیتال اتریوم هست و شما می تونین توکن های مبتنی بر شبکه ERC20 رو در این ولت ذخیره کنین. از اونجایی که ارز دیجیتال تورنادوکش نوعی ارز مبتنی بر بلاک چین اتریوم هست، می تونین این ارز رو در متامسک ذخیره کنین. همچنین این ولت به صورت افزونه مرورگر نیز در مرورگرهای فایرفاکس و بریو قابل استفاده هست.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری متامسک از توکن های غیر قابل تعویض یا NFT نیز پشتیبانی می کنه و شما می تونین توکن های NFT خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. همچنین کیف پول نرم افزاری متامسک نیز همانند تراست ولت برای افزایش سطح امنیت دارایی ها و ارزهای دیجیتال کاربران ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه. علاوه بر این، این ولت از زمان راه اندازی تاکنون هیج وقت مورد هک قرار نگرفته و این موضوع باعث شده تا محبوبیت این ولت بیشتر بشه. در زمان نصب و راه اندازی متامسک نیز برای شما کلمات کلیدی داده میشه که باید این کلمات رو در جایی امن ذخیره کنین و در صورت لزوم بتونین کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال TORN چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Tornado Cash برای شما ارائه کنیم و به بررسی اینده TORN و کیف پول ارز دیجیتال تورنادوکش بپردازیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال تورنادوکش نوعی پلتفرم غیر متمرکز هست که بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شده و به کاربران خدمات زیادی رو ارائه می کنه. همچنین اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال تورنادوکش رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس که یکی از صرافی های معتبر ایرانی هست، استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال تورنادوکش چیست؟(بررسی ارز دیجیتال TORN)
سوال امنیتی :3+47 = ?