ارز دیجیتال سیف پل چیست؟ (بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال سیف پل)

1401/06/10
ارز دیجیتال سیف پل چیست؟ (بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال سیف پل)


هدف از ارائه مقاله ارز دیجیتال سیف پل چیست؟ بررسی صفر تا صد ارز سیف پول و ارائه اطلاعات کاربردی از ارزSFP هست. مقاله ارز دیجیتال SFP چیست؟ شامل تیترهای ارز دیجیتال سیف پل، بنیانگذاران ارز دیجیتال سیف پل، قیمت سیف پل، آینده SFP، کیف پول های سیف پل و... هست. بی شک امروزه در فضای فضای و اخبارها و حتی صحبت های روزمره با ارزهای دیجیتال برخورد داشتین. 

به این منظور قبل از بررسی ارز دیجیتال سیف پل، مقدمه از ارزهای دیجیتال ارائه می کنیم. خرید ارز دیجیتال یا رمزارز، پولی هست که با کمک الگوریتم‌های رمزنگاری‌شده بین کاربران مبادله میشه. رمزنگاری شدن این پولِ دیجیتال، باعث تفاوت در پول فیات (اسکناس‌های فعلی مثل دلار) و جلوگیری از جعل کردن هست. بیشتر ارزهای دیجیتال بر پایه شبکه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر فناوری بلاک چین هستن؛ یعنی دفتر توزیع‌شده‌ای که توسط یک شبکه مجازی مدیریت میشه. یکی دیگر از ویژگی‌های مشخص ارزهای دیجیتال این هست که مالک خاصی ندارن.

 این ویژگی باعث می‌شه تا از دست‌کاری و مداخلات دولت‌ها مصون بمونن. بنابراین ارزهای دیجیتال، رمزنگاری‌شده هستن و امکان پرداخت امن رو به‌صورت آنلاین فراهم می‌کنن. اکثر رمزارزها به صورت توکن‌های مجازی ارائه و با ورودی اطلاعات وارد فضایی به نام دفترکل میشن. رمزنگاری به الگوریتم‌ها و تکنیک‌های رمزگذاری مختلفی گفته میشه که از این ورودی‌ها محافظت می‌کنن، مثل رمزگذاری منحنی بیضوی، جفت کلید عمومی_خصوصی و توابع هش. بازار ارزهای دیجیتال دریای وسیعی از ارزهای متنوع با ویژگی های منحصربفرد هست که هرکسی با تحقیق و مطالعه تصمیم به خرید و سرمایه گذاری می گیره. در ادامه به معرفی ارز دیجیتال SFP می پردازیم.

ارز دیجیتال سیف پل (SFP)چیست؟

ارز دیجیتال سیف پل

در پاسخ به سوال ارزدیجیتال سیف پل چیست؟ می تونیم بگیم که ارز سیف پل با نماد اختصاری SFP یک ارز دیجیتال از انواع ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 85.18 میلیون دلار، در رتبه 421 بازار قرار داره و سهم 0.004 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره. پلتفرم سیف پل (SafePal) یک توکن بومی و اختصاصی به نام ارز سیف پل (SFP) داره که نقش های زیادی رو در این پلتفرم بر عهده داره. ارز سیف پل با استاندارد BEP-20، مبتنی بر بایننس چین یا زنجیره هوشمند بایننس هست. توکن سیف پل نقش حاکمیتی در پلتفرم سیف پل داره و برای مدیریت پلتفرم مورد استفاده قرار می گیره. توکن سیف پل به عنوان سوخت در شبکه سیف پل نیز به کار گرفته میشه. 

بنیان گذاران ارز دیجیتال سیف پل (SFP):

همونطور که در پارت قبل بیان کردیم، سیف پل در سال 2018 توسط تیمی از علاقه مندان به کریپتوکارنسی ها و به رهبری ورونیکا ونگ تاسیس شد. این پروژه به منظور ارائه یک کیف پول سخت افزاری مقرون به صرفه برای کاربران کریپتو توسعه یافته. سیف پل توسط بایننس در دسامبر 2018 انکوبیت شد و وجه هایی رو از این صرافی دریافت کرد تا توسعه اون رو تقویت کنه. در می 2019، سیف پال اولین پروژه خود، کیف پول سخت افزاری SafePal S1 رو راه اندازی کرد که در ادامه به معرفی SafePal S1 می پردازیم.

نحوه کار و عملکرد ارز دیجیتال سیف پل:

عملکرد ارز دیجیتال سیف پل

احتمالا نحوه عملکرد ارز SafePal براتون سوال شده بنابراین در این پارت از مقاله ارز دیجیتال سیف پل چیست؟ به بررسی نحوه عملکرد سیف پل می پردازیم. در پارت ابتدایی مقاله ارز دیجیتال SFP چیست؟ گفتیم که سیف پل یک کیف پول رمزنگاری هست که در سال 2018 راه اندازی شد و کارایی اون این هست که از دارایی های دیجیتال کاربران محافظت میکنه.پلتفرم سیف پل کیف پول‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری رو ارائه می‌کنه که همگی از طریق برنامه SafePal نقشه‌برداری و مدیریت می‌شن. 

کیف پول SafePal از تعداد زیادی از دارایی های رمزنگاری محبوب علاوه بر توکن های محبوب در زنجیره های بلوک اتریوم، بایننس هوشمند (BSC) و TRON پشتیبانی می کنه. طبق گفته SafePal، کاربران می تونن بدون به خطر انداختن امنیت دارایی، سبدهای خودشون رو ذخیره، مدیریت، تجارت کنن و رشد بدن. سکه SafePal،SFP، یک توکن BEP-20 هست که می تونه به هر کیف پولی که از شبکه زنجیره هوشمند Binance پشتیبانی می کنه، منتقل بشه. همچنین امکان مبادله با سایر دارایی ها رو داره و به عنوان وسیله ای برای پرداخت خدمات هست. سیف پل همچنین به عنوان یک توکن حاکمیتی SafePal عمل می‌کنه و دارندگان اون می‌تونن پیشنهاداتی رو برای ویژگی‌های جدید مانند افزودن بلاک چین‌های جدید به محصولات SafePal ایجاد کنن و به اون رأی بدن. 

توکن سیف پل (SFP):

توکن سیف پل

توکن SafePal یک ارز دیجیتال بومی هست که اکوسیستم SafePal رو تامین می کنه. توکن سیف پل هجدهمین پروژه‌ای بود که از طریق بایننس لانچ‌پد راه‌اندازی شد و این بار قالب جدیدی رو معرفی کرد. بایننس تصمیم گرفت از یک مدل اشتراک جدید Launchpad استفاده کنه، که در اون دارندگان BNB می‌تونن BNB خودشون رو به رویداد راه‌اندازی توکن SFP اختصاص بدن سپس بایننس یک عکس فوری از میانگین مقدار دارایی شرکت‌کننده در دوره راه‌اندازی شش روزه گرفت. مقدار توکن های SFP تخصیص یافته با «نسبت BNB متعهد اونها به کل BNB تعهد شده توسط همه کاربران شرکت کننده» تعیین شد. در طول دوره راه اندازی توکنSFP، نزدیک به 50000 شرکت کننده بیش از 11 میلیون BNB رو متعهد شدن. در مجموع، این به این معناست که اشتراک رویداد راه اندازی 164 برابر بیش از حد بود. علاوه بر این، 26 شرکت‌کننده به سقف 200000 توکن SFP رسیدن.

SafePal توکن ابزار SFP رو در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) به عنوان یک توکن BEP-20 راه‌اندازی کرد. هر توکن SFP به طور عمومی در کاوشگر بلوک BSCScan شفاف هست، با عرضه محدود 500 میلیون توکن SFP.

چه چیزی SafePal رو منحصر به فرد می کنه؟

SafePal

در این پارت از مقاله ارز دیجیتال Safepal چیست؟ به بیان علت منحصر بفردی ارز سیف پل می پردازیم. هدف SafePal ارائه کیف پول های سخت افزاری مقرون به صرفه و همچنین کیف پول های نرم افزاری ایمن برای کاربران هست. پلتفرم کیف پول سیف پل از چندین ارز دیجیتال از جمله ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و BNB پشتیبانی می کنه. توکن اصلی SFP هست که این توکن ابزار کیف پول هست و برای ارائه تخفیف به کاربران، تشویق کاربران SafePal و موارد دیگه استفاده میشه.

مزایا و معایب ارز دیجیتال سیف پل (SafePal):

در این پارت از مقاله ارز دیجیتال سیف پال چیست؟ به بیان برخی از مزایا و معایب ارز SafePal می پردازیم که از مسائل قابل با اهمیت در خرید و سرمایه گذاری به شمار میرن.

مزایای ارز دیجیتال سیف پل(SFP):

• دو نوع کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری رو داراست.

• توسط بایننس پشتیبانی میشه.

• امکان ذخیره، بازیابی و پشتیبان گیری از کلید های خصوصی رو داراست.

• امکان خرید و فروش و ترید و سواپ دارایی های کریپتو با یک انگشت

• می تونین به Dapp های مورد علاقه تون دسترسی داشته باشین.

• امکان مدیریت دارایی های رمزنگاری شده در یک اینترفیس واحد

معایب ارز دیجیتال سیف پل (SFP):

• تنها عیبی که می تونیم به سیف پل اختصاص بدیم کمیاب بودنش هست.

اهداف پلتفرم سیف پل:

اهداف پلتفرم سیف پل

برقراری پلتفرمی ایمن و با کاربری آسون برای کاربران یکی از اهداف ارز سیف پل هست که با توجه به غیرمتمرکز بودن و منبع باز بودن اون، امکان پذیر هست. ارز SFP همچنین برای دسترسی کاربران به CeFi و دیفای، محیطی مناسب رو ارائه کرده. هدف دیگه سیف پل، رشد و توسعه هر چه بیشتر هست.

کاربردهای ارز دیجیتال سیف پل:

سیف پل نیز مانند بسیاری از توکن‌های کاربردی بومی، توکن SFP می‌تونه برای حق رای در مدیریت جامعه SFP استفاده بشه. دارندگان می تونن تغییرات یا به روز رسانی های پروتکل رو پیشنهاد بدن و به ویژگی های جدید رأی بدن. علاوه بر این، دارندگان توکن SFP جوایز و مشوق های انحصاری دریافت می کنن. این موارد شامل ایردراپ‌های توکن، پاداش‌های شرط‌بندی با بازدهی پاداش، و نسخه محدود SafePal توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هست. همچنین، دارندگان توکن SFP می‌تونن از برنامه‌های SafePal Earn و Lending لذت ببرن که از طریق برنامه دانلود موبایل در دسترس هست.

سیف پل کاربرد های دیگه هم داره که می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

• کاهش هزینه ها

• افزودن اپلیکیشن های غیرمتمرکز

• استفاده از محصولات اکوسیستم سیف پل

• ایجاد تغییرات سفارشی در کیف پول سخت افزاری سیف پل

• ارائه طرح های پیشنهادی

• تخفیف در کارمزد تراکنش ها

چند سکه SafePal (SFP) در گردش هست؟

 SafePalحداکثر عرضه 500 میلیون توکن SFP داره که حدود یک چهارم اون در حال حاضر در گردش هست. با استفاده بیشتر افراد از کیف پول، عرضه SFP در گردش به رشد خودش ادامه خواهد داد. کاربران SafePal توکن‌های SFP رو به عنوان بخشی از پاداش‌ها، شرکت در کمپین‌های SafePal و تکمیل وظایف در برنامه کیف پول کسب می‌کنن.

طبق منبع رسمی SafePal، تخصیص توکن به شرح زیر است:

• تیم: 20.00٪ از کل عرضه توکن

• ذخیره بنیاد: 20.00٪ از کل عرضه توکن

• جامعه: 15.00٪ از کل عرضه توکن

• محصول و بازاریابی: 15.00% از کل عرضه توکن

• فروش استراتژیک: 9.00% از کل عرضه توکن

• مشارکت و اکوسیستم: 5.00% از کل عرضه توکن

• فروش خصوصی: 4.00% از کل عرضه توکن

• Airdrop: 5.00 %از کل عرضه توکن

• فروش بذر: 2.00% از کل عرضه توکن

استخراج ارز سیف پل (SafePal):

ارز سیف پل قابل استخراج نیست، زیرا این ارز دیجیتال بر اساس الگوریتم PoS پیاده سازی شده. تنها رمز ارزهایی قابل استخراج هستن که مبتنی بر الگوریتم اثبات کار باشن.

برنامه SafePal:

برنامه SafePal

برنامه تلفن همراه SafePal برای دانلود از طریق Apple App Store یا Google Play در دسترس هست. پس از دانلود، کاربران به طیف وسیعی از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز محبوب (DeFi) در دسترس در چندین بلاک چین از جمله Ethereum، Tron و بایننس دسترسی خواهندداشت. اینها شامل Aave، Compound، Uniswap، Curveو بسیاری موارد دیگر در زنجیره‌های دیگه هست. کاربران می تونن برنامه های غیرمتمرکز مورد علاقه خودشون (dApps) رو انتخاب کرده و اونها رو در یک نشانک ذخیره کنن تا در آینده با یک کلیک به اون دسترسی داشته باشن. برنامه SafePal به کاربران این امکان رو میده تا چندین کیف پول رمزنگاری رو در یک رابط کاربری راحت مدیریت کنن. علاوه بر این، کیف پول ها می تونن کیف پول های نرم افزاری باشن که از طریق یک کلید خصوصی یا عبارت یادگاری وارد میشن. یا، کاربران می تونن کیف پول های سخت افزاری رو مدیریت کنن که می تونن به راحتی با استفاده از یک کد QR اسکن و پیر (Pair) بشن. کاربران می تونن هر ارز دیجیتالی رو با برنامه SafePal خریداری، تجارت و ذخیره کنن. این نرم افزار دسترسی مبتدیان در صنعت رو به ارزهای دیجیتال خیلی آسون می کنه و یک رمپ فیات با گزینه های زیادی ارائه میده. کاربران می تونن کریپتو رو با کارت اعتباری، حساب بانکی، EPS، Giropay و چندین تاجر پرداخت دیگر خریداری کنن.

 Wallet Holder Offering(پیشنهاد دارنده کیف پول):

برنامه SafePal

 پلتفرم SafePal نوع جدیدی از کمپین airdrop رو معرفی کرد که به عنوان "پیشنهاد دارنده کیف پول" (WHO) شناخته میشه. به طور خلاصه، این پروژه به کاربران کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری SafePal این فرصت رو داد تا در یک ایردراپ اجتماعی شرکت کنن. این پروژه می خواست مکانیزم توزیع توکن ایجاد کنه که نتونه منجر به توزیع ناعادلانه توکن ها به نهنگ ها یا متقلبان بشه. 

بنابراین، راه‌های مختلفی وجود داشت که دارندگان توکن SFP می‌تونستن درگیر بشن. پیشنهاد دارنده کیف پول (WHO) شامل چندین کار و الزامات برای دریافت جایزه airdrop برای شرکت کنندگان بود. این شامل یک طرح «کسب کسب درآمد» بود که در اون کاربران می‌تونستن از طریق یادگیری و تعامل با پروژه‌های جدید، ارز دیجیتال کسب کنن. همچنین، برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری، SafePal فقط به کاربران محصولات خود که دارندگان توکن SFP نیز هستن، به طور مستقیم در کیف پول اونها پاداش میده.

SafePal S1 Cypher:

SafePal S1 Cypher

SafePal Cypher یک صفحه عبارات دانه فلزی هست که از عبارت یادگاری شما در برابر آب، آتش، نمک و خوردگی محافظت می‌کنه.

امنیت شبکه SFP چطوری تامین میشه؟

توکن SafePal مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس هست و با مکانیسم اجماع اثبات سهام (POS) ایمن شده. این به محافظت از شبکه در برابر تهدیدات مختلف، از جمله حملات Sybil و حملات 51٪ کمک می کنه. همچنین این شبکه توسط یک برنامه پاداش باگ که توسط بایننس اجرا میشه، محافظت می‌شه، که به هر کسی که آسیب‌ پذیری رو در زنجیره بایننس و قراردادهای هوشمند اصلی اون کشف کنه، پاداش‌ های منظم در BNB ارائه می‌ کنه. علاوه بر این، SFP توسط سیستم امنیتی نرم افزار کیف پول مورد استفاده برای مدیریت اون، ایمن میشه. SafePal همچنین ویژگی های امنیتی اضافی، از جمله قفل امنیتی رمز عبور، تایید هویت دو مرحله ای (2FA)، و همچنین عبارات بازیابی 12،18 و 24 کلمه ای رو اضافه می کنه.

از کجا می توان ارز SFP رو خرید؟

ارز سیف پل برای خرید و تجارت در پلتفرم های مختلف از جمله صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز در دسترس هست. بایننس و MXC از جمله این تغییرات برای تجارت SFP هستن. توکن سیف پل در حال حاضر با طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال دیگر، از جمله

 Tether (USDT)، BinanceUSD (BUSD)و Bitcoin قابل معامله هست.

صرافی های زیر از ارز دیجیتال سیف پل پشتیبانی می کنن.

• صرافی کوین تایگر

• صرافی Gate.io

• صرافی هیت بی تی سی HitBTC

بررسی قیمت SFP و آینده SFP:

 قیمت SFP

یکی از فاکتورها و عواملی که سرمایه گذاران و معامله گران در زمان سرمایه گذاری و خرید سیف پل بهش توجه دارن، بررسی قیمت و آینده سیف پل هست. همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال نوسانات صعودی و نزولی قیمتی زیادی داره و هین موضوع باعث میشه تا پیش بینی قیمت و آینده سیف پل کار سختی بشه. به همین دلیل در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SafePal چیست؟ به بررسی قیمت و آینده SFP در طی 2022-2026 می پردازیم.

پیش بینی قیمت سیف پل 2022:

با توجه به تحلیل فنی پیشبینی میشه در سال 2022 قیمت SafePal به حداقل سطح 1.02 دلار برسه همچینین قیمت SFP می تونه با میانگین قیمت معاملاتی 1.05 دلار به حداکثر سطح 1.19 دلار برسه.

پیش بینی قیمت سیف پل 2023:

پیش بینی میشه که قیمت SafePal در سال 2023 به حداقل سطح 1.42 دلار برسه و قیمت SPF به حداکثر سطح 1.76 دلار با میانگین قیمت 1.47 دلار در سال 2023 پیش بینی شده.

پیش بینی قیمت SFP برای 2024-2025:

با توجه به قیمت تحلیل فنی، پیش‌بینی میشه که قیمت SafePal در سال 2024 به حداقل سطح 2.06 دلار برسه. قیمت SFP می تونه به حداکثر سطح 2.47 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 2.14 دلار صعود کنه. همچنین انتظار میره قیمت 1 SafePal در سال 2025 به مینیمم سطح 2.99 دلار برسه. قیمت SFP میتونه به ماکسیمم سطح 3.61 دلار با میانگین قیمت 3.08 دلار در طول سال 2025 برسه.

پیش بینی قیمت سیف پل 2026:

پیش‌بینی میشه که قیمت SafePal در سال 2026 به پایین‌ترین سطح ممکن یعنی 4.43 دلار برسه. همچنین پیشبینی شده قیمت SFP به حداکثر سطح ممکن 5.23 دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده 4.56 دلار برسه.

کیف پول ارز دیجیتال سیف پل:

کیف پول ارز دیجیتال سیف پل

اگه بعد از مطالعه مقاله ارز دیجیتال سیف پل چیست؟ و کسب اطلاعات لازم قصد خرید و سرمایه ارز SFP رو دارین، باید قبل از خرید Safepal با کیف پول ارز دیجیتال سیف پل آشنا بشین تا بتونین سرمایه گذاری بهتری رو تجربه کنین. 

کیف پول سخت افزاریSafePal S1:

کیف پول ارز دیجیتال سیف پل

کیف پول سخت افزاری SafePal S1 یک کیف پول سخت افزاری 100% آفلاین و غیرمتمرکز هست که از بیش از 30 بلاک چین و بیش از 10000 ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه. SafePal S1 با فناوری امنیتی پیشرفته، از جمله عنصر امنEAL5+، مکانیزم خود تخریبی، مکانیزم احراز هویت دستگاه و غیره تعبیه شده.

 کیف پول Safepal:

کیف پول ارز دیجیتال سیف پل

 یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال سیف پل، ولت سخت افزاری سیف پل هست.SafePal یک کیف پول رمزنگاری هست که در سال 2018 راه‌اندازی شد و به کاربران کمک می‌کنه تا از دارایی‌های دیجیتال خودشون محافظت کنن و دارای هاشون رو رشد بدن. پلتفرم SPF کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رو ارائه می‌کنه که همگی از طریق برنامه SafePal جفت‌ شده و مدیریت میشن و اولین سیف پل، کیف پول سخت‌افزاری بود که روی اون سرمایه‌گذاری شد و توسط Binance پشتیبانی شد.

کیف پول نرم افزاری SafePal:

کیف پول ارز دیجیتال سیف پل

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال سیف پل، ولت نرم افزاری سیف پل هست. کیف پول نرم افزاری سیف پل (SafePal) هم در نسخه های اندروید و هم در نسخه iOS قابل استفاده هستن و به کاربران این امکان رو میدن که در اپلیکیشن های غیرمتمرکز فعالیت داشته باشن. کیف پول سیف پل از ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می کنه و در بلاک چین های اتریوم، ترون و BSC وجود دارن و همچنین کاربران می تونن با ذخیره کردن ارزهای دیجیتال خودشون در اون، مدیریت دارایی های خودشون رو در دست داشته باشن.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust wallet):

کیف پول ارز دیجیتال سیف پل

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال سیف پل، ولت نرم افزاری تراست ولت هست. تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران هست و مکانی عالی برای ذخیره ارز دیجیتال SFP به شمار میره. اگه به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شدین و سرمایه گذاری تون رو شروع کردین یا صرفا به دنبال مکانی برای ذخیره رمز ارزهای SFP خودتون در یک دستگاه ایمن هستین، کیف پول نرم افزاری مختص Android و IOS، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه می ده، گزینه مناسبی هست. مقاله راهنمای نصب و استفاده تراست ولت رو می تونین برای نحوه استفاده از این کیف پول استفاده کنین.

نتیجه و جمع بندی:

تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال سیف پل چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز سیف پل بپردازیم و اطلاعات کاربری و مهمی رو در اختیارتون قرار بدیم. همونطور که گفتیم پلتفرم سیف پل (SafePal) یک توکن بومی و اختصاصی به نام ارز سیف پل (SFP) داره که در سال 2018 تاسیس شد و نقش های زیادی در پلتفرم بر عهده داره. ارز سیف پل با استاندارد BEP-20، مبتنی بر بایننس چین یا زنجیره هوشمند بایننس هست. 

توکن SFP نقش مهمی در پلتفرم سیف پل داره و برای مدیریت پلتفرم مورد استفاده قرار می گیره. توکن SFP به عنوان سوخت در شبکه سیف پل نیز به کار گرفته میشه. توکن SFP در سال 2021 عرضه شده. سیف پل توسط ورونیکا وونگ که سرپرستی تیم راه اندازی این پروژه رو بر عهده داشت، ایجاد شده. افراد این تیم در حوزه سخت افزار، نرم افزار و امنیت سابقه ای 15 ساله داشتن. اگه بعد از مطالعه مقاله ارز دیجیتال سیف پل چیست؟ و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز سیف پل قصد خرید و سرمایه گذاری روی ارز SFP رو دارین، می تونین از صرافی ایران بایننس کمک بگیرین و خرید و سرمایه گذاری عالی رو تجربه کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال سیف پل چیست؟ (بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال سیف پل)
سوال امنیتی :8+91 = ?